...ja sen huomaa tälläkin palstalla. Kumppanin löytäminen pimeisiin iltoihin alkaa yhdellä sun toisella pyörimään mielessä. Voi meitä raukkoja. Minunkin ressukkani on ihan yksin sielä kaukana.. Kyllä mä tuun sua kohta hellimään rakas.
Onnea kaikille kumppanin etsijöille ja tehkää oikeesti jotain sen eteen, että toiveenne edes voisi toteutua.
Lottovoitostakaan on turha haaveilla jos ei edes lottoa....
Syksy tulee...
10
1044
Vastaukset
- kolmen
viikon päästä eli on tosi paljon aikaa vielä löytää joku syyskainaloinen:)
- oolala
yksin viettää pimeitä iltojansa, ihanaa silti tietää sinun olevan siellä ja ajattelevan minua, minä myös sinua. Olen onnellinen kun sinut nään!
- Villikeiju
keväällä ja kesällä enemmän kuin syksyllä? Kesällähän luontokin on kukkeimmillaan :) Syksyllä keskittyy enemmän muihin elämänalueisiin.
- ne...
rakkausasiat mietitytä ihan minä vuodenaikana tahansa, jos niitä ylipäätään miettii. Syksyllä erityisesti yksinäisyys korostuu, kun kaikki muut vetäytyy koteihinsa tyttöystäviensä kainaloihin. Onneksi tänä syksynä mullakin on joku jonka kanssa vetäytyä :-)
- Villikeiju
ne... kirjoitti:
rakkausasiat mietitytä ihan minä vuodenaikana tahansa, jos niitä ylipäätään miettii. Syksyllä erityisesti yksinäisyys korostuu, kun kaikki muut vetäytyy koteihinsa tyttöystäviensä kainaloihin. Onneksi tänä syksynä mullakin on joku jonka kanssa vetäytyä :-)
Eihän se vuodenaikaa katso oikeasti. Mutta pikkuisen siinä oli tottakin sikäli, että ainakin itse olen huomannut kesällä kaipaavani enemmän romanttisia asioita, kun taas syksyllä ja talvella on enemmän mielessä työ, opiskelu ja harrastukset, koska ne ovat usein kesällä osittain tauolla. Kesällä on myös hauskempi kirmailla romanttisesti ulkona :)
- pirpana*
täytän heti kupongin! jospa olisi 7 oikein ja saisin juuri sen erään josta haaveilen vieläkin...mahdollisuus saada hänet on varmaan suunnilleen sama kuin saada lottovoitto.
- duedonne
Kesä on kuitenkin vielä läsnä, parhaimmillaan...
Ihmisen aurinko on ihminen, mutta jos toiset tuntuvat kylmiltä, niin nyt on ainakin muuten lämmin. - Olipas kökköä, paras lähteä uimaan...
Kesäpäivänä
Oi ihana kuumuus
kuinka otat hyviin käsiisi
minun palelevan sieluni!
Nyt suljen silmäni
ja annan jäsenteni levätä.
Olen raukea ja kuuma,
olen aivan läpikuultava
täynnä sulanutta aurinkoa
enkä jaksa pudistaa kasvoiltani pois
unikon varisseita terälehtiä.
- Katri Vala: Sininen ovi - Loveton
en ole vuodenaika rakkauden etsijä
- ............
Eihän se kyllä aikaa tai paikkaa kato tai vuodenaikaa mut niin se taitaa täällä suomessa olla et kesä vedetää täysillä ja sekoillaa(kesäkissat) ja sitte ku syksy rupee koputtelee ovee ni ruvetaa tosissaa ettii sitä kumppanii, toi vuodenaika ku rupee olee vaan nii hiton ankee täällä. Voi kun mäkin pääsisin jonkun kainaloon :)...ja hyvä kun mainitsit lotosta, tarvii muistaa se!!!
- _MRS_
Nimittäin tänään alkaa saliurheilukausi ja toivottavasti kestää seuraavaan kevääseen saakka. Iloista syksyn odotusta kaikille :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925941
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv943011Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48764