Romanialainen nuori mies(26v) Suomessa vaimonsa ja lapsensa kanssa, kerjuulla, kun yksi lapsi on Roomassa sairaalassa odottamassa leikkausta, ja äiti Romaniassa sairastaa syöpää, ja yksi "poikakin" huonossa hapessa Romaniassa, ja rahaa ei ole että saisi nämä hoidettua, ja vielä pitäisi kuulemma saada muutama satanen Italiaan jollekkin että saisi lentoliput Italiaan, Kyllä minulta ihan itku pääsi kun jollain on noin surkeata, kyllä noita pitäisi voida auttaa, olivat todella vaikeuksissa.
Äsken
10
981
Vastaukset
- ainahan sitä voi sanoa
Suurin osa kerjäläisistä (enkä tarkota vain romaneita) on huijareita ja sepittävät mitä surkeimpia tarinoita kerjätessään muutamaa kolikkoa leipään.
Ihan suomalais miehet, kun kerjäävät rahaa ne 99prosenttisesti menevät viinaan. - örebro
täällä ruotisa on tapa että autetaan heikompia itekin aina laitan muutaman ruunun kuppiin ohan se heimovijä hjelpattava toista taitaa olla soomesa
- leiffi
meil kans autetaa heikonpia ovat ollet tytyväisii
leiffi kirjoitti:
meil kans autetaa heikonpia ovat ollet tytyväisii
jos on antaa nii autetaa joskus voi tarvita iteki apua se on hyvä muistaa
- Nimetön
kirkkain silmin,noi paljo sairautta oo,ko harvalla perheellä,ja millä ne tänne suomeen on päässy,jo bensaki maksaa,(naftu,naftu,ne anoovat,hävytöntä,roistot kuriin) t:¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
- Kyllä suomessa on kylmiä ka...
Varmaan tämä ohjelma tuli helsinkistä ,- vai?
Kyllä suomessa on kylmiä kaaleita, varsikin siellä helsikin seutuvilla. Ihmittelin voiko tölläinen olla totta? Mihin on suomen kaaleita kadonut toisen ihmisen auttamininen ja ymmärtäminen?Täällä ruotsissa ei koskaan käy noin ,täällä muistetaan kun on joskus itse kukin on tarvinut toisen kaalon apua. Eikä kukaan opastanut heidä mihin kääntyä että olisivat saaneet apua hätäänsä. Oletteko te kaaleet normaaleita siellä etelä-suomessa, teistähän on tullut aivan talonpoikaisia, kylmiä raakoja. Missä ovat suomen niin sanotut kristityt, miksi hekin ummistavat silmänsä lähinmäiseltä?
Jos tämmöinen asia olisi tapahtunut täällä meidän lähellä, niin me olisimme kyllä ottaneet heidät kodiimme, siittä puhuimme kaverini kansa, ja laittaneet heidän asiansa kuntoon.
Nyt tiedenkin joku vastaa, ETTÄ HE NARRASIVAT. Mutta minä sanon sinulle, ENTÄPÄ JOS KAIKKI OLIKIN TOTTA? EI SIINÄ SITTENKÄÄN OLISI PALJON JOUTUNUT HÄVIÄMÄÄN, JOS HEIDÄ OLISI AUTTANUT.
Täällä tummat auttaa vaikka puliukkoja.
Minä olen kaverini kansa hakennut yhten suomalaisen vanhan naisen monta kertaa meille kylään , kun hän on yksin, jopa joulupöytään, olemme myös ostaneet hänelle muutaman kerra ruokaa, kun hän jakaa eläkkeensä hyväntekeväisyydeen. Hän on uskossa.
Sitten muutinmme hänen naapuri taloonsa, ja silloin kun hän kävi meillä kylässä, niin kaverini laitoi aina hänet syömään meidän pöytään, enkä ole yhtään köyhempi.
VOI TEIDÄ RAIKKOJA SUOMEN KAALEITA!- oikeassa
Kyllä meidän kaaleitten pitäis auttaa toisia,
köyhempiä ihmisiä.Minä kyllä laitan aina ruokaa pöytään nälkäisille.Ja myöskin lantin kerjääville.Huomasin nytten että,se minun apu on ollut niin vähäistä, verraten minun varojiin.Kysyn itteltäni miksi me olemme tämmöisiä?Ei välitetä toisista.Se on kyse ihmisyydestä,jota meiltä tänä päivänä puutuu.
Minä olen myös niin "riippumaton"että en usko koskaan tarvitsevan rahallista apua keltään.Ja se käsitys varmaan vaikuttaa,itsehyvään käytökseeni.
myös "rikas kaalo"
- Turha ruikuttaa
Sillä rahalla millä tänne matkusivat olisi jo autettu paljon -
ja sitä paitsi:
onko jollain ihan oma tv kanava?
en ole vielä koskaan nähnyt tv KAKOSTA???- sinä viisas
ja filmaattinen.Täydelliset käytöstavat omaava ihminen.Tiesitkö,että jos itsensä ylentää.Sen Jumala alentaa.Oikein kirjotushan on hyvän elämän edellytys,vai mitä?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 875439
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804722Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113027Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv882955Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232564Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251976- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328