Mulla on jo jonkin aikaa ollut juttua vuotta vanhempaan poikaan, mutta ei siis olla vielä yhdessä. Hyvin ollaan tähän mennessä tultu juttuun ja muutenkin, mutta ainoa ongelma on se että poika epäilee JO tässä vaiheessa että saattaisin ottaa jonkun toisen :/ En kyllä ole edes antanut mitään syytä epäilykselle. En ole muutenkaan ikinä pettänyt ketään, enkä todellakaan voisi tehdä niin.
Tässä yhtenä iltanakin tapasin erään pojan, joka oli erittäin mukava ja kertoi olevansa kiinnostunut minusta. Kuitenkin kerroin tälle tilanteeni (eli jutustani toiseen poikaan) ja sanoin, että en sen takia voi alkaa nyt millekkään hänen kanssaan.
Luulen, että syy pojan epäilyksille on varmasti sekin, että hän ei ole koskaan ollut vakavassa suhteessa ja hän on kertonut pitävänsä minusta todella paljon. Mulla puolestaan on vastakkaisesta sukupuolesta hieman enemmän kokemusta ja myös poika tietää sen.
En nyt todellakaan tiedä miten onnistun vakuuttamaan pojan siitä, että en ikinä voisi pettää hänen luottamustaan. Olen kyllä yrittänyt.. Jos tämä on jo tässä vaiheessa tälläistä, niin mitähän se tulisi olemaan sitten kun olisimme yhdessä? Alkoi ahdistamaan tuo epäileminen ihan riittävästi jo nytkin.
sanokaa ihan mitä vain. Pakko saada ajatuksia järjestykseen.
Luottamus?
eituumittään
2
412
Vastaukset
- mörkkis.
Voi olla että poika välittää susta niin paljon että pelkää menettävänsä sut.. tai jos hän ajattelee että jos petät häntä satutat häntä niin paljon että ei tiedä kestäiskö hän sitä eikä halua ottaa riskiä..
toivottavast ymmärsit :D- Punttari
"poika välittää susta niin paljon että pelkää menettävänsä sut"
Täsmälleen niin se on.
et voi vakuuttaa poikaa oikeen mitenkään muuten kun vaan pitämällä sanasi, eiköhän hän ajallaan tajua että huolehtii suotta =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h492938Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv372420- 332159
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151539- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050