olen alotteleva valokuvauksen harrastelija ja aattelin ostaa ekaksi digijärkkäriksi nikon d40 kameran. mitä mieltä ootte? mitä suosittelette, onko valintani oikea?
nikon d40 kysymys
3
691
Vastaukset
- konkelokoipi
Niin, missä mielessä "oikea valinta"?
Mitä aiot kuvata? Mitä ominaisuuksia tarvitset?- diud
niin siis jotta voin ostaa siihen tulevaisuudessa jonku näkösen zoomin ja paremman salaman ja muutenkin megapikseleitten puolesta varmaan riittää toiki mulle että en aio kuvia sen kummemmin suurennella vaan lähinnä tietokoneelle niiitä nakkelisin lähinnä ja kuvaisin kaikkea ihmisiä eläimiä maisemina urheilua mitä vaan?
toivottavasti sait jotain selväää:)
EN OIKEIN TIEDON MIKÄ ERO ON ESIM NIKONIN D40 ja D70 malleilla? - resssispose
diud kirjoitti:
niin siis jotta voin ostaa siihen tulevaisuudessa jonku näkösen zoomin ja paremman salaman ja muutenkin megapikseleitten puolesta varmaan riittää toiki mulle että en aio kuvia sen kummemmin suurennella vaan lähinnä tietokoneelle niiitä nakkelisin lähinnä ja kuvaisin kaikkea ihmisiä eläimiä maisemina urheilua mitä vaan?
toivottavasti sait jotain selväää:)
EN OIKEIN TIEDON MIKÄ ERO ON ESIM NIKONIN D40 ja D70 malleilla?Osta käytetty nikon d70/s . Niitä on edullisia käytettynä. Mielummin nikon d70 kuin d40. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291370
- 1211219
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap1021020Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283909- 114888
- 40804
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi21763- 48755
- 52729
- 49629