bodomin pohdintaa

nils

Tääälä pohditaan paljon bodomia, kun enää ei ole mitään palstaa missä sitä voisi pohtia.
Viimeksi hyvä palsta oli tuo Q ylläpitämä palsta,mutta sielläkin uudet sivut viipyvät.
Tietääkö kukaan jäikö tuon palstan ylläpitäjä kiinni alaikäisten hyväksikäytöstä, kun lehdissä oli, että hyväksikäyttäjä oli käyttänyt juuri tuota Q nimimerkkiä.

11

683

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiasta

      ollaan kahta mieltä, että onko bedofiili se aito Q, vaiko sitten tää ns.väärä Q. joka sai heti kenkää Murha.Infosta.

      • APUUUVA!POLLIISI!!!

        Haha!


      • POKKALA...
        APUUUVA!POLLIISI!!! kirjoitti:

        Haha!

        vaan väärä Q.


      • pedofiili
        POKKALA... kirjoitti:

        vaan väärä Q.

        Ainakin ikä ja asuinpaikka täsmää tähän Q nimimerkkiä käyttävään, kuka jäi kiinni ja myös oli aktiivinen tämän bodomin suhteen.
        Mutta toki voi olla kaksikin samaa nimimerkkiä käyttävää ja tämä aito Q kyllä tuntui niin asialliselta, että vaikea olisi uskoa hänen olevan se kiinnijäänyt lasten hyväksikäyttäjä.
        Toki kaikki on mahdollista kuten tuolla Nokian Ylöjärven suunnallakin on tapahtunut.
        Q:n hyvät bodom sivut ovat sulkeutuneet ja uudet ovat kuulemma työnalla. Mikä kestää, voisitko arvon Q vastata, jos et ole parhaillaan vangittuna.


      • pedofiilijuttu on
        pedofiili kirjoitti:

        Ainakin ikä ja asuinpaikka täsmää tähän Q nimimerkkiä käyttävään, kuka jäi kiinni ja myös oli aktiivinen tämän bodomin suhteen.
        Mutta toki voi olla kaksikin samaa nimimerkkiä käyttävää ja tämä aito Q kyllä tuntui niin asialliselta, että vaikea olisi uskoa hänen olevan se kiinnijäänyt lasten hyväksikäyttäjä.
        Toki kaikki on mahdollista kuten tuolla Nokian Ylöjärven suunnallakin on tapahtunut.
        Q:n hyvät bodom sivut ovat sulkeutuneet ja uudet ovat kuulemma työnalla. Mikä kestää, voisitko arvon Q vastata, jos et ole parhaillaan vangittuna.

        sitten ollut? Tänä kesänäkö ja missä lehdissä?
        Nimim. Kesä matkoilla, ei tietoa. :)


    • ollut asialla?

      Taitaa ikä ainakin olla ihan naks ainakin....ja muutenkin, miksei, melkoinen kaheli aika-ajoin...kyllä kyllä...nyt sitten ehkä aikaa kirjoitella Bodom kirjaa johoin kolehtia keräsi, sekä sitten laitella sivujansa kuntoon kjäh...

    • kehuskeli

      toisaalla päin feikanneensa rajusti kostoksi tätä " Q " ta....olisiko siinä sitten se kerrottu " Väärä Q ", vaikea sanoa.

      Bodomnowssa näytti tuo " konsta " olevan kyllä " Q n " hampaissa alituisen, että motiivia kyllä riittäisi...men je tiedä.

    • Q ja väärä - Q

      On tämä tunnettu perverssi moninikki ja feikkaaja, muunmuass nimimerkkejä kake, home-officer. wili, selvä asia, seppo, ossi, M ,tampereen mies, minä, sekä sitten tuoreimpana karra käyttänyt miekkonen.

      Ennemmin sopii häneen kyllä...eikä tuossa ollut edes tuon sairaan kaikki nimimerkit, tietääkö niitä itsekään.

      • nimimerkki Q

        pilkannut bodomin uhrien omaisia kuten sinä Kjäh konsta..
        katkeria omaisia..
        hautaisvat jo kuollenesa niinkuin muutkin ym pilkallista ja epäempaattista.


      • nyt........

        kaikkia nimimerkkejä karran syliin kaada.
        Kohtuutta hyvä veli,kohtuutta....;)


      • Bodomnow Q
        nyt........ kirjoitti:

        kaikkia nimimerkkejä karran syliin kaada.
        Kohtuutta hyvä veli,kohtuutta....;)

        Ilmoitti joskus syntyneensä 1968
        Sai nopeasti bännin murha.infoon
        kun taas vale-Q vain lopetti sinne kirjoittelun.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1697
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1268
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      66
      1179
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      195
      940
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      898
    6. 69
      778
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      770
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      715
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      664
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      640
    Aihe