Kuka muistaa missä uudehkossa jännityskirjassa kertomus alkaa siitä, kun mies pudottaa vaimonsa/tyttöystävänsä näkötornista ja esittää poliisille järkyttynyttä onnettomuuden todistajaa? Olin ihan varma, että kyseessä on Nicci Frenchin kirja, mutta eipäs ollutkaan. Kahlasin läpi mitä ko. kaksikolta on suomennettu, enkä tähän juoneen törmännytkään. Muistelen, että tykkäsin kirjasta ja haluaisin lukea sen uudelleen, mutta kun ei muistu mieleen ollenkaan kuka kirjoitti tai mikä oli teoksen nimi.
Kirjan hukassa
5
530
Vastaukset
- ihan kotimainen
tekele, missään tapauksessa se ei ole mikään N.F-kaksikon aikaansaama.
- ja mikä kirja
Niin, kun en muista kenen ja minkä niminen opus. Muistatko? Jotenkin vaan muistelen sen ulkomaalaiseksi kirjaksi.
- mutta mielestäni kirja
ja mikä kirja kirjoitti:
Niin, kun en muista kenen ja minkä niminen opus. Muistatko? Jotenkin vaan muistelen sen ulkomaalaiseksi kirjaksi.
on kotimaista tuotantoa...
Istun täällä "mietintämyssykkä" päässä, ilmoitan jos koen ahaa-elämyksen:D - .Michelle..
mutta mielestäni kirja kirjoitti:
on kotimaista tuotantoa...
Istun täällä "mietintämyssykkä" päässä, ilmoitan jos koen ahaa-elämyksen:D....Ira Levinin Suudelma ennen kuolemaa? Siinä ainakin muistaakseni mies tyrkkää tyttöystävänsä alas jostain tornista. Sitten tytön sisko rupeaa etsimään syyllistä.
Tämä ei kyllä ole mikään uusi kirja, ilmestynyt jo 50-luvulla.
- olin kanssa
ihan sitä mieltä että nicci french. apua mitäs muita mä olen lukenu. hmm... sandra brownia apua en mäkään muista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372