onko lämmintä

kikka

onko kukaan reissannut emiraatteihin tammi-helmikuussa? onko silloin siellä vielä lämmintä. Olemme perheen kanssa miettineet puolihoito vaihtoehtoa...siksi kysyisinkin että minkä hintaisita on syödä jossain muualla kuin hotellissa päivällinen. Finnmatkojen kautta puolihoito maksaa 420e eli kannattaisiko sellainen ottaaa vai selviääkö halvemmalla kun syö päivittäin aina jossain muualla. Olisin kiitollinen vastauksista!!

7

1339

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsh

Kyllä siellä taitaa aina olla lämmintä.Olin itse viime maaliskuussa,eikä pitkiä housuja/paitoja tarvinnut.Oli ihanan kuuma ja illallakin auringonlaskun jälkeen oli lämmin, että tarkeni ihan topissa kulkea.Meillä kuului pakettiin vaan aamupala.Se oli oikein runsas ja sillä pärjäsi pitkälle päivään.Ruokapaikkoja oli jokapuolella,ainakin meidän hotellin lähellä.McDonaldsissa oli kaikkein suurin ateria alle 4e ja oman hotellin seisova pöytä oli n.8e. Siellä oli kiinnalaisia ravintoloita, pizzapaikkoja, ihan mitä vaan..Me tykättiin sen takia käydä jossain aina syömässä,ettei tarvinut katsoa koko ajan kelloa että koskahan se ruoka-aika siellä hotellilla on.Vaan sai mennä silloin syömään kun huvitti.Ihanaa matkaa teille! Siellä on upeeta!!

• kikka

kiitos kovasti kun jaksoit vastailla.

• väärä informaatio
        kikka kirjoitti:

kiitos kovasti kun jaksoit vastailla.

siis siellä söi vatsana täyteen viisihenkinen perhe 4eurolla kunnon ravintolassa..hulluja olette jos puolihoidon otatte koska säästätte 200 euroa ainakin jos syötte ulkona

• hanna
        väärä informaatio kirjoitti:

siis siellä söi vatsana täyteen viisihenkinen perhe 4eurolla kunnon ravintolassa..hulluja olette jos puolihoidon otatte koska säästätte 200 euroa ainakin jos syötte ulkona

olen sitä mieltä että ei kannata ottaa puolihoitoa. Edullista on syödä ravintoloissa, mutta että viisihenkinen perhe söi alle neljän euron....
        Haluan ehdottomasti tietää mikä sellainen ravintola on. Luulin että olimme löytäneet halvimman ruokapaikan jossa söi kuudella dirhamilla/nenä, mutta että jossain alle euron.!!!!
        Voitko ystävällisesti kertoa missä ja mikä paikka. Olemme syksyllä taas menossa ja kävisin katsastamassa sen.

• hanna

No minä olen ollut siellä sekä tammi- että helmikuussa ja meillä ei ollut lämmin. Toisella kerralla sateli melkein koko viikon. No olihan se suomalaisen mittapuun mukaan lämmin kun oli parikymmentä päivällä. Kuitenkin olen tottunut että siellä olisi ainakin lähemmäs kolmenkymmenen ja mieluummin yli. Ehdottomasti parhaat säät meillä on ollut loka- ja marraskuussa.

• klfdaaklsjdkljas
        hanna kirjoitti:

No minä olen ollut siellä sekä tammi- että helmikuussa ja meillä ei ollut lämmin. Toisella kerralla sateli melkein koko viikon. No olihan se suomalaisen mittapuun mukaan lämmin kun oli parikymmentä päivällä. Kuitenkin olen tottunut että siellä olisi ainakin lähemmäs kolmenkymmenen ja mieluummin yli. Ehdottomasti parhaat säät meillä on ollut loka- ja marraskuussa.

siellä karamassa söi noin neljällä eurolla ehkä 4, 50 tai jotain mutta silti. onhan siellä lukuisia ravintoloita.. myös eräässä initialaisessa ravintolassa söimme noin 4-6 eurolla en muista tarkkaan

• hanna
        klfdaaklsjdkljas kirjoitti:

siellä karamassa söi noin neljällä eurolla ehkä 4, 50 tai jotain mutta silti. onhan siellä lukuisia ravintoloita.. myös eräässä initialaisessa ravintolassa söimme noin 4-6 eurolla en muista tarkkaan

ollut edullista. Olen useamman kerran käynyt Dubaissa 2vk/kerta ja joka päivä syöty aina eri ravintoloissa, mutta ei noin edullisia paikkoja kyllä ole eteen sattunut. Aina se on pyörinyt siinä 20 dhs/nenä. (paitsi se yksi paikka jossa 6 dhs/nenä)
        Missäs tällainen intialainenkin sitten oli ja ostitteko vaan ihan katukeittiöstä? Tai sit sellasesta luukusta mitä siellä on?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      316
      6161
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3636
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      148
      2827
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      225
      2167
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      101
      1742
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      67
      1212
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      81
      1055
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      145
      973
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      10
      948
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      894
    Aihe