onko kukaan reissannut emiraatteihin tammi-helmikuussa? onko silloin siellä vielä lämmintä. Olemme perheen kanssa miettineet puolihoito vaihtoehtoa...siksi kysyisinkin että minkä hintaisita on syödä jossain muualla kuin hotellissa päivällinen. Finnmatkojen kautta puolihoito maksaa 420e eli kannattaisiko sellainen ottaaa vai selviääkö halvemmalla kun syö päivittäin aina jossain muualla. Olisin kiitollinen vastauksista!!
onko lämmintä
7
1338
Vastaukset
- tsh
Kyllä siellä taitaa aina olla lämmintä.Olin itse viime maaliskuussa,eikä pitkiä housuja/paitoja tarvinnut.Oli ihanan kuuma ja illallakin auringonlaskun jälkeen oli lämmin, että tarkeni ihan topissa kulkea.Meillä kuului pakettiin vaan aamupala.Se oli oikein runsas ja sillä pärjäsi pitkälle päivään.Ruokapaikkoja oli jokapuolella,ainakin meidän hotellin lähellä.McDonaldsissa oli kaikkein suurin ateria alle 4e ja oman hotellin seisova pöytä oli n.8e. Siellä oli kiinnalaisia ravintoloita, pizzapaikkoja, ihan mitä vaan..Me tykättiin sen takia käydä jossain aina syömässä,ettei tarvinut katsoa koko ajan kelloa että koskahan se ruoka-aika siellä hotellilla on.Vaan sai mennä silloin syömään kun huvitti.Ihanaa matkaa teille! Siellä on upeeta!!
- kikka
kiitos kovasti kun jaksoit vastailla.
- väärä informaatio
kikka kirjoitti:
kiitos kovasti kun jaksoit vastailla.
siis siellä söi vatsana täyteen viisihenkinen perhe 4eurolla kunnon ravintolassa..hulluja olette jos puolihoidon otatte koska säästätte 200 euroa ainakin jos syötte ulkona
- hanna
väärä informaatio kirjoitti:
siis siellä söi vatsana täyteen viisihenkinen perhe 4eurolla kunnon ravintolassa..hulluja olette jos puolihoidon otatte koska säästätte 200 euroa ainakin jos syötte ulkona
olen sitä mieltä että ei kannata ottaa puolihoitoa. Edullista on syödä ravintoloissa, mutta että viisihenkinen perhe söi alle neljän euron....
Haluan ehdottomasti tietää mikä sellainen ravintola on. Luulin että olimme löytäneet halvimman ruokapaikan jossa söi kuudella dirhamilla/nenä, mutta että jossain alle euron.!!!!
Voitko ystävällisesti kertoa missä ja mikä paikka. Olemme syksyllä taas menossa ja kävisin katsastamassa sen. - hanna
No minä olen ollut siellä sekä tammi- että helmikuussa ja meillä ei ollut lämmin. Toisella kerralla sateli melkein koko viikon. No olihan se suomalaisen mittapuun mukaan lämmin kun oli parikymmentä päivällä. Kuitenkin olen tottunut että siellä olisi ainakin lähemmäs kolmenkymmenen ja mieluummin yli. Ehdottomasti parhaat säät meillä on ollut loka- ja marraskuussa.
- klfdaaklsjdkljas
hanna kirjoitti:
No minä olen ollut siellä sekä tammi- että helmikuussa ja meillä ei ollut lämmin. Toisella kerralla sateli melkein koko viikon. No olihan se suomalaisen mittapuun mukaan lämmin kun oli parikymmentä päivällä. Kuitenkin olen tottunut että siellä olisi ainakin lähemmäs kolmenkymmenen ja mieluummin yli. Ehdottomasti parhaat säät meillä on ollut loka- ja marraskuussa.
siellä karamassa söi noin neljällä eurolla ehkä 4, 50 tai jotain mutta silti. onhan siellä lukuisia ravintoloita.. myös eräässä initialaisessa ravintolassa söimme noin 4-6 eurolla en muista tarkkaan
- hanna
klfdaaklsjdkljas kirjoitti:
siellä karamassa söi noin neljällä eurolla ehkä 4, 50 tai jotain mutta silti. onhan siellä lukuisia ravintoloita.. myös eräässä initialaisessa ravintolassa söimme noin 4-6 eurolla en muista tarkkaan
ollut edullista. Olen useamman kerran käynyt Dubaissa 2vk/kerta ja joka päivä syöty aina eri ravintoloissa, mutta ei noin edullisia paikkoja kyllä ole eteen sattunut. Aina se on pyörinyt siinä 20 dhs/nenä. (paitsi se yksi paikka jossa 6 dhs/nenä)
Missäs tällainen intialainenkin sitten oli ja ostitteko vaan ihan katukeittiöstä? Tai sit sellasesta luukusta mitä siellä on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h654242- 674241
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1092905Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv582796Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212029Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151679- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1091353- 1801281