Asensin Wowin uudestaan

Makexz

Mutta nyt kun pitäisi luoda tili /create account
ei onnistu koska sivut eivät toimi. www.wow-europe.com sivut kyllä toimii mutta toi create account /luo tili sivut eivät pelaa. Mikä avuksi ?

4

318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdasgdfh

Blizzard kun panostaa niin hirveästi rahaa sivuihinsa sekä lisäosiin... Lisäosatkin ovat helvetin bugisia beta versioita, joita vain korjataan kerran kuukaudessa isolla patchilla, kyllä Blizzard on asiakasystävällinen yritys...

• Kai muistit vanhana pelaajana että jokaviikkoinen huoltokatkos on keskiviikko aamuisin/aamupäivisin.

Minulla ei ole pahemmin ollut mitään valittamista Blizzun päivityksistä, lisäosista tai mistään muustakaan. Mitä useammin peliä päivitetään sen parempi, mitä siitä tulisi jos vain odoteltaisiin sitä "täydellistä patchia"?

• wowi peluri(huomena vasta)

Ku ostit wowin ostiks game cardin???? siis sill voi pelata ja se ei oo 1000000vuotta vaan 3kk tai mitä se oli

• Copra

ja jos asensit uudelleen ja sulla on vanha tili, niin muistathan että perustettu tili ei 'vanhene' vaan tunnuksesi, salasanasi ja toonisi ovat kaikki tallessa.

Ja että pelatessa maksat siitä serveripaikasta, et siitä pelistä.

Copra

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      115
      4910
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3553
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1558
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1500
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1394
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1242
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1128
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1067
    Aihe