♥♥¤♥♥¤♥♥o¤o♥♥¤♥♥¤♥♥
Silkillä -
Pehmeitä aaltoja
kuun sinessä
Hopeaa ja valoa
Suloista huumaa
Täyttyneitä toiveita
Täytettyjä lupauksia
Rakkautta - sydämellä
♥♥¤♥♥¤♥♥o¤o♥♥¤♥♥¤♥♥
SULOISTA HUUMAA
8
473
Vastaukset
- Notssmoke
Ja syksyinen yö.
Kirkas valo veneestä loistaa.
Mikä tuo on?
Eräs nousee aivan pintaan,
silloin saalistaja iskee ja
Muru sanoo iiiiiiiik mutta se
ei kalaa enää auta ja silloin
minä tunnen vain suloista huumaa.....- *MURUKULTA*
Kuule! Viittix vähän selittää, hei?
Miten sinä voit huitoa sillä,, mikä se on?..
kun minä olen vääntänyt se mutkalle,,, sen niin,
ja sinut pukannut sinne jortaniaan..
Enkä päästä takasin mun keltaiseen kumikanottiin,
ennen kuin lupaat pyhästi olla kiltti kaikille kaloille..
Tuolle kans, niin niin, sielä sun selkäs takana,,
ei siitä paljoo näy,,,evä vaan, mut.... :I
Katohan! Vikkeläähän sinä sieltä...järkipuheet näköjään tepsii,, :)
- Yölintu**
Kuutamouinnilla viime yönä,,,kö?
hhhmmmmm,,, oliko kuu,, en mää tiiä, oon nukkunut *wirn* olipas taas kaunista runoutta,kiitos :)
ensin on kuumaa
sit suloista huumaa
kun pulahtaa,,
Oikein mukavaa illan jatkoo
rakkauden herkin siivin Yölintu**
kohta vauvan tuoksuja** ja "äitiysloma",,,- *MURUKULTA*
Ei siellä voi uida kun vedessä on niin pimeetä,,, Törmäilee pian kaloihin.. niih tai sukellusveneisiin...
Ruotti on niis lähellä...! :O
Vaikuttas vähän siltä, että joku siellä on pölyssä,,
siis onnenpölyssä! ;D
Tämä nykyaika on ihmeellistä,,nopeeta toimintaa,,
Mutta voin jo sanoo varmuudella vaavin olevan söpölipöpöli ihanuus!
Lähetänkö tutin vai... jotain muuta?..:)))
Hoomenna Muru onkin hus pois -kylässä ja...muutenkin pomppusta,,,
mutta heilutan puuta ja huhuilen sitten..
- Cornucopia
Huumautuneena huumaa suloisuutesi...
Peace and Love- *MURUKULTA*
Hämärissä
illoissa
laillista
huumetta
nosta
kuumetta
Kämmenet
ylitsevuotavat
Aistit
taivaita
hipovat
:) L&L , C !
- _kristalli
M purjehtii,,,
Masto taivasta viiltää
vapautuu kuun taikavalo
aalloissa
hopeista silkkiä
Hienorunosikutenaina
T:kristalli- *MURUKULTA*
Vautsi, mikä vastaus!
Kaunis mielikuva...
*Murun makuinen* :)
Hopeaa ja silkkiä iltaasi ! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m159497- 26429
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428
