Gallub: Kuinka nuorena muutit pois kotoa?

Gallubbia

Elikkäs kuinka nuorena muutit pois kotoa?
Itse muutin 16-vuotiaana.

23

3495

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastaaja...

Niin eli 19-veenä.

• ....................

Itse olen juuri muuttamassa 19-vuotiaana.

• ...

..itsekin 19-vuotias,kun muutin kotoani..

• Minapavain

16 vuotiaana

• rapujuhlat

20-vuotiaana eli kunnes pääsin opiskelemaan yliopistoon. Pari viimeistä vuotta jo ahdisti kotona ollakin (ei perheen vuoksi vaan koska halusi jo omilleen), mutta rahasyistä asuin kotona.

• vuotta

myös

• nuorena

16-vuotiaana

• scxzvcxcvbxcvzxv

16, muutin pois 'kotoa' toisen vanhemmista luokse ja 18 kun täytin ostin oman joten muutin taas 'kotoa' kotiin

• veenä

muutin 17v :D

• myös...

17-vuotiaana :D

• nainen22

20 olin, kun epävirallisesti muutin ex-mieheni luokse ja 21-vuotissyntymäpäivänä muutin sitten virallisestikin sinne.

• 100-metriä etumatkaa

Minäpä muutin 15-vuotiaana.

• 42v

Asun vielä äidin peräkammarissa.

• N-40v

Siitä saakka olen elättänyt itseni,samalla kun opiskelin kävin töissä (siivosin yksityisille ja siivousfirmassa ja olin myös viikonloppuisin ja kaikkilomat töissä!)

Nyt toivon, että oma tyttäreni ,oppisi myös tulemaan omillaan toimeen. Kun katson nykyajan nuoria ,kuinka heille vanhemmat maksaa kaiken: vuokrat ,puhelimet,jopa auton ja bensat yms. valmiiksi,vaikka he kuulemma ovat olevinaan itsenäistyneet jo , kun muuttivat pois vanhempien luolta?
      Ei hyvä ... ei ihme että ylivelkaantuneita ja soskun elättejä riittää.Ymmärrän kyllä jos välillä autetaan esim. tietyllä rahasummalla -tai vaikka ostamalla opiskeluun liittyviä kirjoja ,sillä opiskelu kannattaa aina.

• Nuari -17

Juu ei hyvä jos vanhemmat kaiken maksaa.
        Itse olen kanssa töissä käynyt, välillä joutunut kyllä ihan tukeenkin turvautumaan kun työt aika vähäisiä näin nuorilla, mutta parempi näin kuin että vanhemmat maksaa.

Suoraan sanottuna ei tunnu tuttavat joiden vanhemmat kaiken antaa / maksaa ymmärtävän mitään tosi elämästä.

• kirjoitetaan

Gallup

• mimmi..

poikakaverin kanssa.

• Kraakku

18 - vuotiaana. tai oikeastaan muutan ensi viikolla.

• vuokralle

17v. oman asunnon ostin 18v8kk (-89). minulta jäi koulut kyllä käymättä. olen silti saanut aikaiseksi 3 lasta omakotitalon, pari autoa, mopon ja sijoitusasunnon. mutten näitä yksin ole hankkinut.

• kotoa

Taisin olla 20v kun muutin kundikaverin kanssa HOAS:lle opiskelijakaksioon.

Olin 24v. kun opiskelut oli valmiit ja vakiduuni. Ostin ekan oman kämpän.

• Sande_83

Nyt sitten omaa asuntoa ostamassa...

• morvokki

Olin 18-vuotias.Sillon ikävöin paljon.Nytku asun siskon kans on paljon helpompaa.

• asga

Muutin pois 16 vuotiaana. Olisin kyllä pidempään halunnu asua kotona

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      233
      3961
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      122
      2291
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      140
      1439
    5. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      927
    6. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      919
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      900
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      330
      849
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      787
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      61
      746
    Aihe