milloin pienokaisen saa laittaa hyppykiikkuun hyppeleen? neiti 5kk ja ollut syntymästä asti tosi jäntevä niskastaan. ja kun sylissä pitää seisaalteen(hyvin tuettuna ja ei kuitenkaan omalla painolla seiso) niin alkaa siinä hyppimään. eilen nousi vaunuissa istumaan itse. selkänoja oli puoli-istuvassa asennossa. siinä se sitten kökötti jalat levällään ja käsillä piteli pystyssä. olihan tuo aika etunojassa kuitenkin. mut siitä se lähtee...
menipä vähän asian vierestäkin mutta siis milloin??
milloin
4
375
Vastaukset
- hyppykiikkuja
ollenkaan. Vauvat, joiden on annettu hyppiä hyppykiikussa, varvastavat yleensä enemmän kuin vauvat, jotka eivät ole hyppineet.
Tällöin voi viivästyttää kävelemistä ja aiheuttaa virheastuntaa.
Ja hyppykiikku voi pahimmassa tapauksessa aiheuttaa kieroja jalkoja ja nilkkoja joista on elinikäinen vaiva.
Eli en suosittele. - suositustahan
on 4kk:tta eli siitä eteenpäin tai kunnos pitää itse päänsä kunnolla.
Meillä on nyt 3½kk:tta oleva tyttö ja on kanssa jäykkä niskainen ja varaa jo omille jaloillee ku nostaa seisomaan.
Olen kuullut että kannattaa laittaa tukevat kengät jalkaan ku laittaa hyppykiikkuun ja sitten sen verran alas et koko jalka osuu maahan!!Niin ei ala niin kovasti varvistaan=)- saa muka
esim. 5kk ikäselle vauvalle tukevia kenkiä?
En vaan ollenkaan käsitä miksi se napero pitäisi tunkea johonkin härveliin.
Joo, no pääseehän siinä vanhemmat helpommalla kun lykkää johonkin hyppykiikkuun tai kävelytuoliin viihdyttämään itseään mutta eikö se sodi tarkoitusta vastaan koska kummastakaan härvelistä ei ole ainakaan mitään hyötyä lapselle.
Vanhempien mukavuudenhalu ja laiskuus menee edellä. - jotka ovat tukevat juuri ni...
saa muka kirjoitti:
esim. 5kk ikäselle vauvalle tukevia kenkiä?
En vaan ollenkaan käsitä miksi se napero pitäisi tunkea johonkin härveliin.
Joo, no pääseehän siinä vanhemmat helpommalla kun lykkää johonkin hyppykiikkuun tai kävelytuoliin viihdyttämään itseään mutta eikö se sodi tarkoitusta vastaan koska kummastakaan härvelistä ei ole ainakaan mitään hyötyä lapselle.
Vanhempien mukavuudenhalu ja laiskuus menee edellä.itse ainakin ostin semmoset h&m:ltä.
Eikä se aina siitä ole kiinni että vanhemmat pääsis helpommalla vaan lapsi viihtyisi ja saisi muutakin tekemistä kuin olla sylissä/sitterissä/lattialla tms ja kävely tuolilla on ainakin se tarkoitus että jalat vahvistuu ja kävely on sujuu paremmin ja jalat kestää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h92781Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062621Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182317Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141473- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011154En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711005Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958