Mitä luulet että tapahtuu asuntojen hinnoille. Anna oma näkemyksesi. Näytät hallitsevan asiasi.
EKONOMI 2
7
489
Vastaukset
- Ekonomisti 2
Ekonomi ja ekonomisti on eri asia. Olen opiskellut valtsikassa, en kauppiksessa. Anyhow, olen ollut yllättynyt hintojen laskun hitaudesta. Uskon nousun loppuneen ja hintojen lähtevän laskuun. Oma veikkaus: 5-10% alas 2008 ja saman verran parina seuraavana vuonna. Hidasta menoa.
- Jokeri 1 1/5
"Olen opiskellut valtsikassa, en kauppiksessa. "
No sen kyllä huomaa. Ristus että tämä nimimerkki on muuten pommittanut tälle palstalle p***aa oikein motti tolkulla. Kokeilkaapa huviksenne hakua. Pelkästään tällä nimimerkillä löytyy about 700 postia parin vuoden sisään ja voisin kuvitella että vähintään saman verran on kirjoitellut "nimettömänä". Ja täysin tarkoitushakuista schaibaa.
"Uskon nousun loppuneen ja hintojen lähtevän laskuun. Oma veikkaus: 5-10% alas 2008 ja saman verran parina seuraavana vuonna"
No sinuna en ainakaan lottoon rahojani laittaisi. Ei tunnu tuo veikkaaminen olevan lajisi.
Muutenkin pidän erittäin kyseenalaisena ja suorastaan nolona että 'ekonomisti' nimimerkkiä käyttävä kirjoittaa niin subjektiivisesta näkökulmasta kuin tämä näyttää tekevän... - Jeena 2
Jokeri 1 1/5 kirjoitti:
"Olen opiskellut valtsikassa, en kauppiksessa. "
No sen kyllä huomaa. Ristus että tämä nimimerkki on muuten pommittanut tälle palstalle p***aa oikein motti tolkulla. Kokeilkaapa huviksenne hakua. Pelkästään tällä nimimerkillä löytyy about 700 postia parin vuoden sisään ja voisin kuvitella että vähintään saman verran on kirjoitellut "nimettömänä". Ja täysin tarkoitushakuista schaibaa.
"Uskon nousun loppuneen ja hintojen lähtevän laskuun. Oma veikkaus: 5-10% alas 2008 ja saman verran parina seuraavana vuonna"
No sinuna en ainakaan lottoon rahojani laittaisi. Ei tunnu tuo veikkaaminen olevan lajisi.
Muutenkin pidän erittäin kyseenalaisena ja suorastaan nolona että 'ekonomisti' nimimerkkiä käyttävä kirjoittaa niin subjektiivisesta näkökulmasta kuin tämä näyttää tekevän...aloitti ahkerat romahdusprofetiat noin vuonna 2006.
Noista ajoista asuntojen hinnat ovat nousseet noin 20%.
Voisiko mainio ekonomistimme olla jo ennustelematta, että asuntojen hinnat ja vuokrat eivät nousisi enää enempää?
Ei nimittäin oikein hyvältä tunnu, kun on maksanut vuokria koko tuon ajan. - Lauripelt.
Jeena 2 kirjoitti:
aloitti ahkerat romahdusprofetiat noin vuonna 2006.
Noista ajoista asuntojen hinnat ovat nousseet noin 20%.
Voisiko mainio ekonomistimme olla jo ennustelematta, että asuntojen hinnat ja vuokrat eivät nousisi enää enempää?
Ei nimittäin oikein hyvältä tunnu, kun on maksanut vuokria koko tuon ajan."Ei nimittäin oikein hyvältä tuhnu, kun on maksanut vuokria koko tuon ajan."
Kun olet kerran aloittanut vuokraamisen, älä ainakaan NYT lopeta.
Q5 on jo ovella.. - Ekonomistiveikkaaja
"Anyhow, olen ollut yllättynyt hintojen laskun hitaudesta."
Olet jo varmaan yllättynyt myös asuntojen hintojen kehityssuunnasta?
Näytät todellakin hallitsevan asiasi.
- palmna
kirjoitelma: "Näytät hallitsevan asiasi"
Niin todellakin näyttää :-) - hffjdjd
Kyllä ne vähän täällä suomessa laskee, joissakin maissa enemmän. Täydelliseen romahdukseen en usko.
t. okt, vantaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3826749Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483926Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava361513Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard441287Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2191205Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä
Voi, voi! Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä! https://yle.fi/a/74-20221468 Aina voi etsiä toisen reitin, jos t791138- 981101
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue211008- 601001
RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä404962