EKA OPPITUNTI

melkein paskat housus

hyvin alkoi ensimäinen koulu päivä, eka tunti ja iski niin hirvee paska hätä et oli työ ja tuska pystyy pidättää välitunnil asti ja kun välitunti läheni niin luokanvaljoja vielä selittää jotain jonninjoutavaa. No sit viimein koittaa välkkä, pääsen ryntää kohti vessaa, "jossa on 4 hatarilla vaneri seinillä erotettua koppia joissa on noin puolen metrin raot ovien alla" ja vauhdissa housuja laskien juuri istumaisillaan, ku järjetön määrä löysää paskaa lähtee liikkeel, eikä edes osu pöntön keskel vaan liimaantuu reunaan kii. ja vielä samassa luokan kovis pojat tulee nauraa hataran oven taakse, kuin eivät olisi ennen ketään paskalla nähny, ku koitan vääntää loput jöötit ulos, saan pyyhittyy ja kun vedän pöntön niin eihän se kasa siitä pöntön reunalt mininkää irtoo. riittää siinä muilla ihmettelemistä. että tämmönen 8 luokan aloitus! onko muilla joskus sattunu menee yhtä hyvin?

23

4607

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ooooooo

      koskaa noin "hyvin" menny.

    • majava16

      tuossa viime keväällä lukioon lähdettyäni huomasin, että paskattaa. ajattelin, että vastoin periaatteitami kävisin koulussa paskalla. kun olin tullut kouluun, menin äkkiä kellariin, jossa oli vessa kuntosalin pukuhuoneessa. yht'äkkiä kuulin ku joku tuli pukuhuoneeseen ja paiskasi oven kiinni. olin silloin vasta istuutunut pöntölle. ei kyllä huvittanut jäädä sinne paskalle, varsinkin kun se tyyppi olisi kuullut hyvin.
      se oli multa virhe, sillä sain koko seuraavan 75 minuuttia kestävän oppitunnin pidätellä paskaa. oli kova työ pidätellä paskaa ja ne tuskalliset 75 minuuttia tuntuivat ainakin 3 tunnilta. lopulta tunnin loputtua pääsin heti vessaan. kun olin istuutumassa pöntölle, alkoi jo multa melkein tulla paskaa. jos olisin päässyt vessaan 10 sekuntia myöhemmin, olisin varmaan paskannut housuun.

    • ...........

      ite en käyny koulus ikinä paskalla kun joskus ala-asteella olin nii jotkii 6luokkalaiset "uitti" yhen 3luokkalaisen omassa paskassa.niin tuli sellane pelko ette ikinä uskaltanu käydä koulus paskal

      • oon käyny monesti

        No päästätkö sit housuu jos iskee oikeen tarvis, ku luulisi se olevan helpompi kumminki sinne pönttöö vääntää. Monesti on kyl menny täpäräl, mut aina oon kerenny ja joskus ala-asteel oli semmonen kahden pöntön poikien vessa eikä toisel pöntöl ollu edes ovea ja se hätä iski harvasa päivä, niin oli vaan totuteltava siihe et välitunnil mennää paskal, mut sii ovettomas en käyny kuin kerran ku jotku idiootit oli laittanu ovellisen ylä kautta lukkoo. Ja kyl sillo vähä jännitti et kerkee hoitaa asiat ennen ku joku tulee ja arvatkaa vaan, EN KERENNY, mut onneks ei tullu koviksii!!!


      • Mää.
        oon käyny monesti kirjoitti:

        No päästätkö sit housuu jos iskee oikeen tarvis, ku luulisi se olevan helpompi kumminki sinne pönttöö vääntää. Monesti on kyl menny täpäräl, mut aina oon kerenny ja joskus ala-asteel oli semmonen kahden pöntön poikien vessa eikä toisel pöntöl ollu edes ovea ja se hätä iski harvasa päivä, niin oli vaan totuteltava siihe et välitunnil mennää paskal, mut sii ovettomas en käyny kuin kerran ku jotku idiootit oli laittanu ovellisen ylä kautta lukkoo. Ja kyl sillo vähä jännitti et kerkee hoitaa asiat ennen ku joku tulee ja arvatkaa vaan, EN KERENNY, mut onneks ei tullu koviksii!!!

        Ei anna ees paskoo rauhas !

        Koviksilla täytyy olla jokin kehitysvamma, jos eivät edes vessassa anna käydä rauhassa!

        Niil on sitte sitte huonot vanhemmat!


    • -------

      Oon ihmetelly aina niitä kauheita rakoja niitten vessakoppien joka
      puolella. Ala-asteella oli 30 sentin raot, yläasteella jo sellaset
      puolenmetrin raot. Nyt kun oon lukiota ja amatsua käyny, niin
      hyvä jos niissä on sitä itse ovea ees puoltametriä.

      • säästöö

        mitä pienistä raoista, mut ku olis ees lukot. on se niin "mukavaaa" käydä siel ku on ulko vessat ja sit ku on tarpeeks porukkaa nii välí-tunti valvoja tulee avaamaan "lukitun" oven ja kaikki pääsee kerralla sisään ja jos on paska hätä nii koita siin sit pidättää, ja olla mukamas laaril kusel nii kauan, et muut on lähteny pois. nii pääset sinne pöntöl mis ees oves ei ol lukkoo!!!! ps. pojathan hoitaa asiat seisaaltaan kusi laarii.


    • Löysä kakka

      Mua vähä kans jännittää, ku huomenna alkaa koulu ja joskus on kans käyny, et JÄNNÄ KAKKA pukkaa painetta pers suolee vähä ennen koulun alkua, et jos taas joutuu vääntämää tai siis nämä paskathan tulee ilman vääntämistäki kuhan vaan kerkee pöntöl. No sen näkee huomenna et onk siel kopit remontoitu, vai onko vielä yhtä hatarat väli seinät.
      Kyl uusis kouluis kelpaa käydä paskalla, ku on erillis vessat käytävillä, eikä yhtä isoa huonetta johon kulku ulko kautta.

      • hahahahahahahaha

        pasko oikeesti housuihin välitunnilla kaikkien nähen. oisittapa nähny sen ilmeen ,juoksee hirveetä kyytiä vessaan päin ja joku 5m ennen vessan ovea. . . slurpss... kaikki nauro niin perkeleesti..


      • hahahahahahahaha

        pasko oikeesti housuihin välitunnilla kaikkien nähen. oisittapa nähny sen ilmeen ,juoksee hirveetä kyytiä vessaan päin ja joku 5m ennen vessan ovea. . . slurpss... kaikki nauro niin perkeleesti..


      • vieras92
        hahahahahahahaha kirjoitti:

        pasko oikeesti housuihin välitunnilla kaikkien nähen. oisittapa nähny sen ilmeen ,juoksee hirveetä kyytiä vessaan päin ja joku 5m ennen vessan ovea. . . slurpss... kaikki nauro niin perkeleesti..

        Mä en edes pääse vessaan, koska koulun kovikset asuu siellä. kerran yritin mennä vessaan, mutta en päässyt, koska mut hakattiin.


      • voi lol!!!
        vieras92 kirjoitti:

        Mä en edes pääse vessaan, koska koulun kovikset asuu siellä. kerran yritin mennä vessaan, mutta en päässyt, koska mut hakattiin.

        Toi oli kyllä hyvä juttu, että kovikset asuu vessassa... on niilläkin huvit :D kun viettää kaiken ajan paskanhajusessa huoneessa :D :D :D


      • Viime vuonna
        voi lol!!! kirjoitti:

        Toi oli kyllä hyvä juttu, että kovikset asuu vessassa... on niilläkin huvit :D kun viettää kaiken ajan paskanhajusessa huoneessa :D :D :D

        Muistu mielee tapahtuma viime vuodelta, ku kaverin kans seurattii tunnilla luokan koviksen liikkei ja tultiin siihe tulokseen, et sil täytyy olla jumalaton paska hätä.
        No me päätettiin nolata hänet. Kun tunti loppus nii kaks kaverii lähti heti vessaa ja mä jäin seuraamaan sivusta mitä kovis tekee. Luokka tyhjeni ja viimeisten joukos kovis lähti muista hänen kavereistaan erossa kohti wc tilaa. Wc:t sijaitsevat ulkokautta kuljettavassa huoneessa, jossa 5 pisulaarii ja 3 koppia joista vain kahdessa lukot. Ne kaks kaverii oli kerenny vääntää vesi hanan pöntöst kiinni, vetämään pöntön vesisäiliön tyhjäks ja sinne lukollisiin koppeihin mukamas kusel, ku kovis astui sisään vessaan minä vähän matkan päästä perässä seuraten.
        Siinä tilanteessa hänel oli ilmeisen kova paine takamukses ku se kokeili paria ovea ja oli sit saman tien menny lukottomaan koppiin ja mitä kaverit kertos viereisiin kopeihin kuulleensa, nii samas ku istu, oli peräsuoli räjähdysmäisesti tyhjentyny. Pitihän mun sit viel ihan vaan piruuttaan avata se lukoton ovi ku kovis naama punasena pyyhkii persettään.
        Mitä tästä opittiin, ei kannata leikkii luokan kovist ku voi tulla nolatuks luokan pojil joutumal istuu paskal kaikkien nähtäväks ja sit viel epätoivoinen yritys pöntön vetämisest. Olisitte nähny kuin punanen hänen naama oli ku vaik kuin veti pönttöö ni ei pisaraakaa vettä tullu.


      • fantasia..
        Viime vuonna kirjoitti:

        Muistu mielee tapahtuma viime vuodelta, ku kaverin kans seurattii tunnilla luokan koviksen liikkei ja tultiin siihe tulokseen, et sil täytyy olla jumalaton paska hätä.
        No me päätettiin nolata hänet. Kun tunti loppus nii kaks kaverii lähti heti vessaa ja mä jäin seuraamaan sivusta mitä kovis tekee. Luokka tyhjeni ja viimeisten joukos kovis lähti muista hänen kavereistaan erossa kohti wc tilaa. Wc:t sijaitsevat ulkokautta kuljettavassa huoneessa, jossa 5 pisulaarii ja 3 koppia joista vain kahdessa lukot. Ne kaks kaverii oli kerenny vääntää vesi hanan pöntöst kiinni, vetämään pöntön vesisäiliön tyhjäks ja sinne lukollisiin koppeihin mukamas kusel, ku kovis astui sisään vessaan minä vähän matkan päästä perässä seuraten.
        Siinä tilanteessa hänel oli ilmeisen kova paine takamukses ku se kokeili paria ovea ja oli sit saman tien menny lukottomaan koppiin ja mitä kaverit kertos viereisiin kopeihin kuulleensa, nii samas ku istu, oli peräsuoli räjähdysmäisesti tyhjentyny. Pitihän mun sit viel ihan vaan piruuttaan avata se lukoton ovi ku kovis naama punasena pyyhkii persettään.
        Mitä tästä opittiin, ei kannata leikkii luokan kovist ku voi tulla nolatuks luokan pojil joutumal istuu paskal kaikkien nähtäväks ja sit viel epätoivoinen yritys pöntön vetämisest. Olisitte nähny kuin punanen hänen naama oli ku vaik kuin veti pönttöö ni ei pisaraakaa vettä tullu.

        Tuskin vaan kirjottaisit sitä tänne, jos noin olis oikeesti tapahtunut....


    • ghjghjghjhgjghjhg

      Mulla kävi sillai et alko kusettaa ihan perkeleesti ja siinä olin kahden vaiheilla että viittaanko lupaa päästä vessaan, päätin odottaa välkkään... No, kellot soi ja ope vaan että "no katsotaan nyt tämä video loppuun", 15min lisää aikaa... Siinä vaiheessa oli jo täysi työ ja tuska pitää nesteet sisällä, asentoa piti aina vaihtaa että helpottas ees vähän (onneks oli pimee luokka ettei kukaan nähny, ois voinu ihmetellä että mitä se kiemurtelee koko ajan :D). Kun viimein video loppui yritin kävellä mahdollisimman rauhallisesti alakertaan kuselle, ei voinut juosta, muute ois tullu housuun :D

      Kun viimein pääsin vessaan oli se ah ihana tunne, annoin tulla rauhassa enkä kiirehtinyt... Tulin myöhässä tunnille, mutta tyytyväisenä :)

      • Joo ei pahal mut hajosin teijän kakka/paska keskustelulle :--D


    • asdfgg

      Vessaharja?

    • Meen nukkuu

      Mukavat iltanaurut sai teidän paskasta.

    • 235623

      Mulla tuli kerran ihan jumalaton kakkahätä ATK-tunnilla. Menin vessaan, mutta mitään ei tullut. Mahani oli kipeä, ja liikuntatunnilla myöhemmin juostessa en kyennyt kontrolloimaan paskan tuloa, ja housuuni ryöpsähti yllättäen kilo paskaa. Onneksi se oli kovaa, eikä valunut lahkeesta alas.

    • jätkä918726348123543

      tapahtui mulle yläasteella:
      mulla oli ollut ummetusta jo pari päivää ku menin maanantaina kouluun. vatsaki ihan helvetin kipeenä. meillä oli koe joka kesti sen 60 minuuttia eikä sitä aiemmin saanut lähteä.
      koepaperit jaettiin ja kello lähti käyntiin ja samalla käynnisty mun suolikin. ekaks vain vatsa kupli mutta sit alkoi ilmat tulla ulos. se oli niiin noloa ku istuin ihan hiljasessa luokkahuoneessa ku vatsa piti omaa showtaan.
      oli mennyt ehkä 45 minuuttia ku tajusin vaan että nyt se tulee! vatsaa kouraisi kipeesti ja ilman mukana tuli jotain muutakin ulos... mun piti oikeesti vaan painaa persettä että loput pysyis sisällä ja olin niin onnellinen et istuin takarivissä. Kokeeseen ei pystyny keskittyy yhtään, ainoostaan vaan toivoin et kerkeisin vessaan.
      Lopulta opettaja alkoi kerätä kokeita mut mä en jäänyt odottamaan. jätin vaan paperin pöydälle ja juoksin ulos luoksta vaikka se huus jotain perään.

      lisää märkiä pieruja vapautui ku mä juoksin alakertaan ja vessoihin. vaikka oonki jätkä ja sillon yläasteella niin oli kyllä itku kurkussa ku revin vyötä pois ja housuja jalasta ja syöksyin pöntölle. Samalla hetkellä pidätys petti ja vähä lens lattialla mut suurin osa pöntöön.´

      Juttu ei vielä tohon lopu seuraavalla tunnilla mä uskoin että kaikki olis tullut mutta varmaan ummetuksen seurauksena ruskeat pierut jatkui ja uusi satsi oli tulossa...... jälleen.

    • viereinen tyttö

      Mulla ittellä kyseessä ei oo paskajuttu mutta kusijuttu kylläkin. Pitkän matikan tunnilla viime viikolla huomasin ku vieressä istuva hikketyttö liikahteli levottomana. En sit kelannut mitään kunnes kuulin ku kuiskas kaverilleen että kauhee vessahätä. Jotain kiihottavaa siinä oli vaikka tyttö onki ärsyttävä ku mikä. Siinä se kiemurteli koko tunnnin ajan eikä saanut mitään laskettua. Kun tunti loppu niin yleensä sillä kestää pakkaamisessa mut nytte vaan tavarat laukkuun ja lähti nopeeta luokasta. Näin ku juoksi suoraan vessaan.

      • trolliiiii

        Sä oot sairas =D=D=D


    • Anonyymi

      Pari vuotta sitten olin Äikän tunnilla oli kova kakkahätä pyysin päästä vessaan ja pääsin mut sit kun olin vessassa ja pinnistin niin ei tullu mitään. Mahaan sattu yritin viel kerran ei tullu. Menin takas luokkaan. 20 min päästä mahaan alko sattua niin paljo että aloin itkee. Ope tuli mun luokse ja kysy että mihin mua sattu sanoin että mahaan. Ope vei mut käytävään ja siellä soitti kotiin. Kun ootin kyytiä niin mahaan sattu niin kovaa aloin taas itkee. Ope saatto mut iskän kyytiin.

      Kun olin kotona niin menin vessaan ja siellä kun istuin niin tuli kauheet ripulit pönttöön.
      Tais olla mahatauti🤮🤢

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5022
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      16
      2332
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      42
      1553
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe