A move toward putting the Revolutionary Guard on the foreign terrorist list would serve at least two purposes for Ms. Rice: to pacify, for a while, administration hawks who are pushing for possible military action, and to further press America’s allies to ratchet up sanctions against Iran in the Security Council.
The State Department and Treasury officials are pushing for a stronger set of United Nations Security Council sanctions against members of Iran’s government, including an extensive travel ban and further moves to restrict the ability of Iran’s financial institutions to do business abroad. American officials have also been trying to get European and Asian banks to take additional steps against Iran.
Senior administration officials said current plans called for the declaration to be made this month, but cautioned that it could be put off, and that the effort could still be set aside if the Security Council moved more quickly to impose broad sanctions on Iran over its nuclear program.
Pohjalaanen pyrkii pukille
CCCP.
4
5374
Vastaukset
- ..........
mahtavaa pohjolaishuumoria!
- kaiken lisäksi
oikeen murteella kirjootettu!
- taas,
...
- kyrvällä
tuntuu olevan jatkuva pätemisen tarve !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734269Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921223
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66918Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia114855Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73837- 65826
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245789- 37773