Hei, olen 18 vuotias tyttö, ja kuukautiseni olivat pari päivää myöhässä, sen jälkeen alkoi niukkaa vuotoa mikä kesti pari päivää, kunnes kuukautiset alkoivat kunnolla. Raskauden mahdollisuus on/oli mutta apteekin testi näytti negatiivista. Kuitenkin ihmettelen missä on vika, menkat alkoivat 13 vuotiaana, aluksi olivat epäsäännölliset mutta sen jälkeen ollut säännöllisiä. Aiemmin söin pillereitä,mutta nekin lopetin pari vuotta sitten. Mielestäni ei ole myöskään stressiä tai muuta, joten mikä tuohon voisi olla syynä?
Normaaliako?
Jennajohanna
2
361
Vastaukset
- on....
Joskus menkat vaan on epäsäännölliset, vaikkei sen kummemmin mitään vaivoja oliskaan.Ihan tavallista.
- ainakin
minulla on ollut joskus kierronväli jopa 40 pv ja sitten taas normaalisti n28-30 pv.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051034
- 102908
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96777- 85693
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34506
- 25485
- 43482
- 44469