Miten on tuleeko kuusipuusta hyvät lauteet ja tartteeko niitä käsitellä jollain aineella ennen käyttöönottoa?
tuleeko
9
1289
Vastaukset
- Pera
Ainakin minun mielestäni. Eikä tarvitse käsitellä, kuten ei muitakaan laudelautoja.
- ....................
Ainakin normaalista kuusipuusta valuu sitten pihkaa etenkin kuumassa että sen mukaan. Itse en pistäisi, en edes seinille.
Lämpökäsitelty kuusi on sitten pihkansa päästänyt ja pitää muotonsa todella hyvin. Sälöttää sahauspinnasta mutta muuten hyvä valinta.- voi valua
ei lauteista.
- mielestäni
Viime viikolla valmistui mökille kuusilauteet ja asialliset niistä tuli: eikä polta persuksia.
Hinta ja laatu muuten kohdillaan kuusilauteella- itse ostin 1.79 eur. metrihintaan. 60m meni tavaraa, että kiinnosti se metrihinta jonkun verran.. - perinnemies
Sattuuko joku tietämään päästääkö täysin oksaton kuusilaudepuu enää pihkaa? Ei pitäisi.
Olenko väärässä?- tai...
ei ni ei siintä pihkaa tule.Ollu jo monta vuotta eikä pihkaa persukkeessa.
- duunari2
jos ei asenna sellaisia paneleita jossa on selviä pihka kohtia. Omassa saunassa ollut kuusipaneelit katossa ja seinissä jo 6 vuotta ja ei mistään ole pihkaa valunut, vanhat paneelit olivat mäntyä ja ne vuoti pihkaa kuin seula mutta sekin loppui jonkin ajan kuluttua.
- -ei-
Niistä tulee tavalliset perinteiset suomalaiset lauteet.. Millään en käsittelisi, jos kuusesta tekisin.
Vaan enpä tehnyt, kun just saunan rempppasin. Parempaa, paremman näköistä ja miellyttävämpää materiaalia on nykyään tarjolla. Esimerkkeinä tervaleppä ja lämpökäsitelty haapa.- hyvät lauteet
Muuten kyllä vaan se hinta...........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h503395- 343045
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv422503Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511955Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151599- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731080