Miten kävi Rantaneuvoksen Seksilomille ?

Savikiekon Ampuja

Terse. Voisiko Rantaneuvos tai joku muu asioista hyvin perillä oleva kertoa, mihin katosi ja minkä takia Rantiksen Seksilomat? Joskus olisi itellähi tarvetta semmoselle lomalle..saispahan rauhassa kuherrella.

24

1921

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      Kerrohan tästä edesmenneestä yrityksestäsi toki lisää Rantaneuvos! Mikä oli liikeidea, minkä tyyppistä porukkaa oli asiakaskunta ja miksi yritys sitten loppui?

      • tulijoita ja se loppui kuin kananlento lyveen Neuvos.


      • tiedostannut Seksilomia ja niiden tarpeelisuutta ja siitähän tehtiin oikein Ukk,n instituutissa tarkat tutkimuksetkin, kuinka Seksilomat olis tarpeen, jopa parisuhteessa elävillekin,"Neuvos"


    • Nimetön

      alappas kertoa vai menikö pala kurkkuun.

      • Nimetön

        rantaneuvos.


      • Nimetön kirjoitti:

        rantaneuvos.

        ei ollut riittävästi kysyntää, vaikka naiset olisivat päässeet ilmaiseksi ja miehet kykyjensä mukaan ja paljon toivottua ryhmäseksiäkin olisi ollut mahdollisuus harjoittaa.
        Kaksi vuosikymmentä sitten maalais tai kaupungilais pojatkin olivat niin ujoja, ettei sitä seksilomille.
        Minun hyvä idea, meni sitten puhelin operaatoreille kun en silloin, ollut riittävän nokkela liikkeissäni, muttei multa yritystä puuttunut.
        Seksilomalaisistani on vain vähänse kuvia käytössäni ei ollut etes kunnon kameraakaan.
        Mulle riitti että olin etes hyvän idean Isä ja sain sitä kautta, tehtyä köyhää kuntaa enemmän tunnetuksi.
        Käy katsomassa Neuvoksen kotisivut.
        www.rantaneuvos.com


      • "Katri"
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        ei ollut riittävästi kysyntää, vaikka naiset olisivat päässeet ilmaiseksi ja miehet kykyjensä mukaan ja paljon toivottua ryhmäseksiäkin olisi ollut mahdollisuus harjoittaa.
        Kaksi vuosikymmentä sitten maalais tai kaupungilais pojatkin olivat niin ujoja, ettei sitä seksilomille.
        Minun hyvä idea, meni sitten puhelin operaatoreille kun en silloin, ollut riittävän nokkela liikkeissäni, muttei multa yritystä puuttunut.
        Seksilomalaisistani on vain vähänse kuvia käytössäni ei ollut etes kunnon kameraakaan.
        Mulle riitti että olin etes hyvän idean Isä ja sain sitä kautta, tehtyä köyhää kuntaa enemmän tunnetuksi.
        Käy katsomassa Neuvoksen kotisivut.
        www.rantaneuvos.com

        Kaikista paras on seksiä harrastaa vakituisen kumppanin kanssa,
        sellaiset lomat ovat ok, jossa vapaat miehet tai naiset voivat tavata tai lemmenlomat pariskunnille.

        Nämä ryhmäseksijutut eivät ole hyväksyttäviä, mielestäni, täytyyhän siinä olla myös tunteita mukana, eikä pelkkää seksiä.

        En hyväksy ollenkaan.


      • "Katri" kirjoitti:

        Kaikista paras on seksiä harrastaa vakituisen kumppanin kanssa,
        sellaiset lomat ovat ok, jossa vapaat miehet tai naiset voivat tavata tai lemmenlomat pariskunnille.

        Nämä ryhmäseksijutut eivät ole hyväksyttäviä, mielestäni, täytyyhän siinä olla myös tunteita mukana, eikä pelkkää seksiä.

        En hyväksy ollenkaan.

        mutta kun Neuvokselta kysyttiin ryhmäseksilomia niin mainoksessani, yleisön pyynnöstä lupasin, heikkoina hetkinä noin 20 vuotta sitten, "Neuvos"


      • eikä mikään muukaan mennyt mihinkään jos maalaispojat olisi päässeet tuohon aikaan jo nauttimaan lemmen hekumaa, omalla paikkakunnalla, tämä seurakunta ei olis entisellään "Neuvos"


      • Nimetön kirjoitti:

        rantaneuvos.

        ja lukemalla Neuvoksenkirjat, sieltä sitä seksiä lohkiaa, joka niin haluaa jos muuten joutuu puuttessa olemaan ja nyrkkikyllikkiäkin joutuu harrastamaan, oman peiton alla, "Neuvos"


      • kertoo kaiken, minkä tietää, omissa julkaisuissaan, "NEUVOS"
        VALOTON lAPSUUS
        KIANNON HUORIPOIKA
        RANTANEUVOS OSA 1
        Rantaneuvos OSA 2
        Rantaneuvos OSA 3 tulossa, 60 vuotis päiville 2009, neuvoa antava "Neuvos"


      • elää nyt puhelin linjoilla,"Neuvos"


    • karin poika

      luin vanhasta pornolehestä jutun kuinka neuvos hehkutti että suomussalmesta tehdään seksipitäjä. kerros nyt neuvos tosiaan hommasta tarkemmin kun ihmisiä kiinnostaa???

      • Minä tässä juuri pääsin kirjoittelemaan vastauksia tänne keskustelu palstalle.
        Isäsi kanssa keskustelimme seksilomista ja mitä siellä tulisi olla mutta keskustelumme oli jo auttamattomasti liijan myöhäistä.
        Kaksi vuosikymmentä sitten tapahtuneet asiat, voisi lukea rantaneuvoksen kirjallisesta tuotannosta.
        Saavat jo nuoremmat ryhtyä sellaisen, seksilomien pitoon, minä olen keksinyt muuta ajan vietettä itselleni kokoajan, terveisin ja kerro äitillesi terveisiä Rantaneuvokselta.


      • ettei

        tullu, turha ruveta tekemään kun rajanaapurin palvelut on tuolla valmiina ja varmaan tulee halvemmaksikin.. tuottavat nykyään suomenkin puolelle... siellä sen sijaan että naiset pääsee ilmasena matkaan, heille siitä maksetaan...


      • karin-poika
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        Minä tässä juuri pääsin kirjoittelemaan vastauksia tänne keskustelu palstalle.
        Isäsi kanssa keskustelimme seksilomista ja mitä siellä tulisi olla mutta keskustelumme oli jo auttamattomasti liijan myöhäistä.
        Kaksi vuosikymmentä sitten tapahtuneet asiat, voisi lukea rantaneuvoksen kirjallisesta tuotannosta.
        Saavat jo nuoremmat ryhtyä sellaisen, seksilomien pitoon, minä olen keksinyt muuta ajan vietettä itselleni kokoajan, terveisin ja kerro äitillesi terveisiä Rantaneuvokselta.

        Isäukko oli kovasti naisten perään. Mistä niitä sinun kirjoja saa kun huvittasi lukea ainakin kiannon huoripoika niin tietäsi vähän että minkälaisia juttuja se oikein kirjottelee ???

        Joo kerron raijalle terveiset asuu sekin Jyväskylässä.


      • karin-poika kirjoitti:

        Isäukko oli kovasti naisten perään. Mistä niitä sinun kirjoja saa kun huvittasi lukea ainakin kiannon huoripoika niin tietäsi vähän että minkälaisia juttuja se oikein kirjottelee ???

        Joo kerron raijalle terveiset asuu sekin Jyväskylässä.

        tai kirjastosta, kaukolainauksella.
        Lahden kaupungin kirjastosta, löytyvät kaikki kirjoittamani kirjat.
        Valoton Lapsuus
        Kiannon Huoripoika
        Rantaneuvos osa 1
        Rantaneuvos osa 2
        Rantaneuvos osa 3 ilmestyy minun 60 vuotis päiville 28.06.2009 Inarissa
        Tervehtien "RANTANEUVOS" Eero Seppänen Suomussalmi


      • ettei kirjoitti:

        tullu, turha ruveta tekemään kun rajanaapurin palvelut on tuolla valmiina ja varmaan tulee halvemmaksikin.. tuottavat nykyään suomenkin puolelle... siellä sen sijaan että naiset pääsee ilmasena matkaan, heille siitä maksetaan...

        suorastaan surkeata kun aina petti pokka, hyvässä nuoruus ijässä ei naista vaikka kuin olisin tahtonut, meni sisu kaulalle, pyyntö vaiheessa "Neuvos"


      • tarkoitit, Neuvos kyselee.


      • farth10
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        tarkoitit, Neuvos kyselee.

        kännissäkö olet vai mistä tämä ymmärtämättömyys?


      • farth10 kirjoitti:

        kännissäkö olet vai mistä tämä ymmärtämättömyys?

        sen verran syntymä humalassa, että heikompia alkaa jo huimata "Neuvos"


    • tullut yhtenä kyrpänä, mutta kun kuulivat ettei täällä ole valmiiksi lämmitettyä naisen puolta niin kysyntä hiipui sen myötä "Neuvos"

    • näikö vähäsen, seksi kiinostaa, paikalla olijoita, "Neuvos"

      • ei kiinnosta

        seksi.
        olen seksistäkieltäytyjien suomen haaraosaston
        seisova varajäsen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe