Kohta menee

hermo

jos ei olejo mennyt,nimittäin nää vaihdevuosioireet ,hikoilut ym .

9

527

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hermokimppu

Oletkos tätä hunteerannut?

• saa takaisin

sehän se kaameeta onkin kun ei tiedä .

• hildurvonhopsis

käväise naistentautien erikoislääkärillä. Kriteerit korvaushoidon esteenä on todettu rintasyöpä ja veritulppa. Onko sinulla ollut niitä? Jos ei ole niin hae ihmeessä geelit tai pillerit. Mitäs niistä oireista turhaan alkaa kärsimään, kun korvaavia lääkkeitä on keksitty.

Luontaishoidot (soija ym. luontais tuotteet) tehoavat VAIN LIEVIIN vaihdevuosioireisiin. Voithan kokeilla ensin niitä ja jos ei auta, käy lääkärissä.

Muutenkin kaikkien (yli 25v) naisten on käytävä kerran vuodessa PAPA-kokeessa ja rinnat on itse tutkittava säännöllisesti. Jos löytyy kyhmyjä tai tulee vuotoja niin heti lääkäriin. Rintasyöpä (kohtusyöpä ym.) voidaan hoitaa, jos menee ajoissa hoitoon.

• sisaruksilla paljon

tulppia sukurasite,ei lääkitystä mielellään anneta.Ei ole muuta vaihtoehtoa kuin kärsiä ja tuntuu välillä niin... mutta kiitos kuitenkin neuvoistasi.

• luontaistuotteista
        sisaruksilla paljon kirjoitti:

tulppia sukurasite,ei lääkitystä mielellään anneta.Ei ole muuta vaihtoehtoa kuin kärsiä ja tuntuu välillä niin... mutta kiitos kuitenkin neuvoistasi.

Hei!

Itse sain aikoinaan hyvin yllättävät kuumat aallot hikoiluineen. En halunnut käyttää lääkkeitä. Apua hain luontaistuotteista ja myös sain.
        Ranskalainen Menolistica, jota otetaan aina kolme viikkoa kuukaudessa, vei muutamassa päivässä pois kuumat aallot.
        Toinen hyvä tuote oli kotimainen Biobalance.
        Samalla huomasin katkounisuuden poistuneen ja yleensä nukahtamisen helpottuneen.
        Suosittelen lämpimästi!

Kokeilepa!

• neuvoistasi
        luontaistuotteista kirjoitti:

Hei!

Itse sain aikoinaan hyvin yllättävät kuumat aallot hikoiluineen. En halunnut käyttää lääkkeitä. Apua hain luontaistuotteista ja myös sain.
        Ranskalainen Menolistica, jota otetaan aina kolme viikkoa kuukaudessa, vei muutamassa päivässä pois kuumat aallot.
        Samalla huomasin katkounisuuden poistuneen ja yleensä nukahtamisen helpottuneen.
        Suosittelen lämpimästi!

Kokeilepa!

tulevat nimittäin tosi tarpeeseen,kaikkea hyvää sullekkin.

• uskallanko
        luontaistuotteista kirjoitti:

Hei!

Suosittelen lämpimästi!

Kokeilepa!

Uskaltaisinko vaihtaa kemiallisen Indivina-lääkityksen luontaistuotteisiin? Kokeilin alle 50-v ensimmäisten oireiden aikana jotain luotaistuotteita, mutta hermoihin eivät auttaneet.
        Aloin tuntea itseni masentuneeksi, ärtyneeksi jen. Päätin, että elän vaikka vähemmän aikaa, kuin olen ympäristölleni "vaarallinen".
        Toimivatko ne ihan aikuisten oikeasti?

• lääkettäsi,
        uskallanko kirjoitti:

Uskaltaisinko vaihtaa kemiallisen Indivina-lääkityksen luontaistuotteisiin? Kokeilin alle 50-v ensimmäisten oireiden aikana jotain luotaistuotteita, mutta hermoihin eivät auttaneet.
        Aloin tuntea itseni masentuneeksi, ärtyneeksi jen. Päätin, että elän vaikka vähemmän aikaa, kuin olen ympäristölleni "vaarallinen".
        Toimivatko ne ihan aikuisten oikeasti?

joten en tiedä, miten sen pitäisi vaikuttaa.

Itse sain avun mainitsemillani tuotteilla, vaihdevuodet tulivat mieleeni ainoastaan siitä, että kuukautiseni olivat loppuneet.

Monethan vastaavat, etteivät u s k o luontaistuotteisiin. En ymmärrä, mitä se tarkoittaa. Miksi täytyy ensin uskoa ennen kuin voi kokeilla?

Itse en saanut mitään kiukunpuuskia, vain hurjia kuumia aaltoja ja hikoilemisia, jotka koin todella rasittaviksi. Esim. talvella kaupassa piti yhtäkkiä riisua takki ostoskärryyn aallon tultua, sitten sai odotella "kuivumista", jotta uskalsi lähteä ulos pakkaseen.

Mielialaan ja masennukseen auttaa E-epa. Sitä voi ottaa runsaammin kuin mitä ohjeissa neuvotaan.(Niistä ja niiden vaikutuksesta on runsaasti kirjoitusta tri Tolosen sivuilla.)

En nyt tähän hätään muista, oliko minulla muita tuotteita tuohon aikaan.

Kirjallisuuttakin on olemassa.

Kirjoitan lisää, jos tule mieleeni.

• Pirre*

hellekin, josko se oisi...:)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      65
      4242
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      67
      4241
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      109
      2905
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      58
      2796
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      2029
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      1992
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1679
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      109
      1353
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1281
    Aihe