Tarkistin nyt kun sain digipoksin niin valmiustilassa kulutus sillä onkin 7W, käytössä 10 W.
Telkkari valmiustilassa ottaa 4W ja käytössä 30W.
Kun olettaisin tuosta niin valmiustilassa vehkeet pyörittävät sähkömittariani 11W ja kun katselen niin 40W.
Kukas laskunero osaisi laskea montako turhaa kiloWattituntia vehkeet lisäävät sähkölaskuani vuodessa, ellen vedä töpseleitä seinästä heti katselun lopetettuani.
Olettaisin päivittäiseksi katseluajaksi 3 tuntia.
Tuli vaan mieleen, kun hallitusherrat meinaa taas korottaa sähkön hinnan kaksinkertaiseksi.
D-poksi vie sähköä levossa kuka
osaisi laskea
3
397
Vastaukset
- _euroa_
21h*11W=231Wh
231Wh*364=84,315kWh
Elikkä riippuen sähkösi hinnasta niin noin kymmenen euroa säästät jos vedät töpöt irti.- koska
miksi ensin 21 eli viikon ajan ja sitten kerrot sen jälkeen vielä 364:llä? Vuodessa on 52 viikkoa, ei 364 haloo=?
- yksikin riittäisi kai
ainakin kolmas foorumi laskujeni mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724164Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o963587Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363309- 512830
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182309- 402248
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222042- 201554
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami121500Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321486