pp.inet.fi

mikäs tuo on?

Morjens,

aika monesti näkee muiden sähköposteissa seuraavan oosoitteen: pp.inet.fi

Mikä sähköposti tuo on? Miten tuollaisen voi saada?

Ps. Mikäs on Outlook Expressin sähköpostiosoite?

37

68393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      on SONERAN sähköpostipalvelimen tunnus. En tiedä, mistä nimi muodostuu, mutta on jo aika vanha. Sellaisen saa, kun hankkii SONERAN nettiyhteyden.
      Samannimiset käyttäjät SONERA erittelee näin:
      @pp1.inet.fi, pp2.inet.fi jne.

    • Nimetön

      ei osoitetta kaipaa :)
      Joko pelleilet tai oot oikeesti tyhmä :)

      • alkup.kirjottaja

        En minä pelleile :D, tyhmä vain olen. Mutta jos lähetän outlook expresillä sähköpostin tuttavalle suomi24:n sähköpostiin, niin mistä hän tietää osoitteeni?


      • edelleen
        alkup.kirjottaja kirjoitti:

        En minä pelleile :D, tyhmä vain olen. Mutta jos lähetän outlook expresillä sähköpostin tuttavalle suomi24:n sähköpostiin, niin mistä hän tietää osoitteeni?

        on vain väline, jolla käytät sitä varsinaista sähköpostiasi. Outlook yksinään ei ole yhtään mitään.Ja koska lähetätä ja vastaanotat sillä varsinaisella sähköpostillasi (jota aivan hyvin voit käyttää myös ilman Outlook'iakin), niin tottakai osoitteesi näkyy.


      • Alkup.kirjottaja
        edelleen kirjoitti:

        on vain väline, jolla käytät sitä varsinaista sähköpostiasi. Outlook yksinään ei ole yhtään mitään.Ja koska lähetätä ja vastaanotat sillä varsinaisella sähköpostillasi (jota aivan hyvin voit käyttää myös ilman Outlook'iakin), niin tottakai osoitteesi näkyy.

        Kiitos Sinulle vastauksista! :)


    • Ei soneran aasiakas

      pp.inet.fi = PostiPalvelin.inet.fi - aika simppeliä

    • mummeli

      • pappa vaan

        onko mummeli ihan ulalla ?


    • feissaridude

      Kannattaa käyttää facebookin sähköpostia, ilmainen, turvallinen. Saat facebook.com sähköposti-osoitteen.

      • millainen luulet naamakirjan olleen vuonna 2007???????????

        Niin, aloitushan tehtiin jo reilut 4 VUOTTA SITTEN!!!!


      • MDGj}CZJ
        linuxrules kirjoitti:

        millainen luulet naamakirjan olleen vuonna 2007???????????

        Niin, aloitushan tehtiin jo reilut 4 VUOTTA SITTEN!!!!

        Näillä palstoilla on yksi tai useampi, jotka saavat huvinsa nostamalla ikivanhoja ketjuja esiin.


      • Gaymail

        Pp.inet on ihan huono. Käyttäkää geemeilii ..


      • Anonyymi

        Ei kannata käytä gmailia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata käytä gmailia

        Käyttäkää tutanota mailia.


    • Vihanen Mursu

      Facebook on ihan hanurist muutenki. Täynnä sovelluksia joissa on viruksia ja matoja. Ihan skeidaa muutenki koko "FACEBOOK" XDDD

    • theel0ja

      outlook.com toimii hyvin ja voi tehdä 10 osoitetta ja osoitevaihtoehtoina live.fi hotmail.fi hotmail.com outlook.com. Suosittelen ja itsellä on se

      • theel0ja

        ja lisäksi facebook sähköposti on surkea (kaveri käyttää ja ei tykkää siitä)


    • K123A

      Miksi pitääolla aina töykeä ?????

      • vaaaaaanhaaaaaloitus

        Mistä tiedät, että henkilö on ollut aina töykeä? Aikaahan on kulunut vuosia.


    • ribbels

      Joskus kun tuli pari kesää oltua vakuutusyhtiön aspassa niin pahimmat vittupäät olivat aina näitä pp.inet osoitteen haltiota. Tiedä sitten mistä syystä

      • Anonyymi

        Älä höpötä tyhjää.


    • UMTS-uber-alles

      Kauan sitten DAtanetin aikaan 1990-luvun alkupuolella ennenkuin kokoomuslaiset liikenneministerit möhlivät UMTS-kaupoillaan Telen ruotsalaisille pp tarkoitti 'private person'

    • Telian-s-posti

      Joo Telian laajakaistan mukana tulee ko. sähköposti.

      • Anonyymi

        Ei tule enää laajakaistan mukana ja viimestään ensi vuonna kuoppaavat koko Telian sähköpostin!


    • pannu4

      Sain sähköpostia [email protected] ososta mukana pieni liite 9,5kt en saa auki millään?

      koneena asus vivobook win 10 latasin foxitreaderin en tajua engl.... onko ilmaista helppoa luku ohjelmaa?!

      • Haistan_trollin

        Meitä ei auta mitenkään arvaamaan mikä salainen liitetiedostosi on vaikka laitoit kysymyksesi toistakymmentä vuotta vanhaan viestiketjuun.


      • pannu4
        Haistan_trollin kirjoitti:

        Meitä ei auta mitenkään arvaamaan mikä salainen liitetiedostosi on vaikka laitoit kysymyksesi toistakymmentä vuotta vanhaan viestiketjuun.

        Eka kerta 20 vuoteen kun en saa auki pientä liitettä, olis vielä tärkeä.


      • pannu4

        Onneksi kirjastos oli avulias neito, siellä sai auki,oli valmiina joku outo ohjelma en muista nimeä.


      • werer
        pannu4 kirjoitti:

        Onneksi kirjastos oli avulias neito, siellä sai auki,oli valmiina joku outo ohjelma en muista nimeä.

        Sittenkö sinä heräsit, ja oli kiire vessaan.


      • eisaa-pyyhkiä
        werer kirjoitti:

        Sittenkö sinä heräsit, ja oli kiire vessaan.

        Ei saa pyyhkiä tuntemattomaan siellä kirjaston vessassa


    • Anonyymi

      Olin aikoinaan Soneran asiakas, silloin sähköposti toimi aina. Kun myytiin Telialle, alkoivat ongelmat. Nyt sähköposti tahtoo jatkuvasti uuden salasanan eikä toimi sittenkään. Sähköpostit eivät lähde minnekään kun ohjelma valittaa koko ajan että salasana pitää vaihtaa tai pitää tehdä joku muu jippo. Olen huomauttanut Telialle että sähköpostin voisi palauttaa Soneran aikaiseksi ettei tarvitse saada raivaria joka kerta kun yrittää käyttää toimimatonta sähköpostia. Tellervo

      • Anonyymi

        Kiitos Tellervo varoituksesta.
        Luukku loppuu ja sekin pyyteli ainakin mun tarpeisiin liian usein vaihtamaan salasanaa.
        Minkähänlainen olisi elisanet, tosin se on maksullinen (mulla on kyllä hotmail ja gmail, mutta kun erilaisia tarpeita varten voisi olla hyvä eri postitilit, ja mieluummin siis maksuton ja virheettömällä suomenkielellä toimiva)...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos Tellervo varoituksesta.
        Luukku loppuu ja sekin pyyteli ainakin mun tarpeisiin liian usein vaihtamaan salasanaa.
        Minkähänlainen olisi elisanet, tosin se on maksullinen (mulla on kyllä hotmail ja gmail, mutta kun erilaisia tarpeita varten voisi olla hyvä eri postitilit, ja mieluummin siis maksuton ja virheettömällä suomenkielellä toimiva)...

        Gmail riittää.. Muita ei kannata ottaa "riesaksi"


      • Anonyymi

        Olen ollut Soneran asiakkaana ja sitä kautta myös Telian. Kohdallani sama pp.inet fi-osoite on toiminut ongelmitta jo toistakymnentä vuotta. Riittää yksityiselämän tarpeisiin. On myös Googlen ja Microsoftin sähköpostiosoitteet työn kautta. Kaikkien kautta olen saanut asioita houdettua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut Soneran asiakkaana ja sitä kautta myös Telian. Kohdallani sama pp.inet fi-osoite on toiminut ongelmitta jo toistakymnentä vuotta. Riittää yksityiselämän tarpeisiin. On myös Googlen ja Microsoftin sähköpostiosoitteet työn kautta. Kaikkien kautta olen saanut asioita houdettua

        Kannattaa poistaa käytöstä moinen muinaisjäänne. Ei tee mitään nykypäivänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa poistaa käytöstä moinen muinaisjäänne. Ei tee mitään nykypäivänä.

        Siis mikä on muinaisjäänne? Sitäpaitsi Telian sähköpostit loppuu ensivuonna kokonaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mikä on muinaisjäänne? Sitäpaitsi Telian sähköpostit loppuu ensivuonna kokonaan.

        Sen käyttöliittymä on suoraan 2000-luvun alusta ja muut ominaisuudet myös kankeita ja hankalia käyttää.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2576
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1176
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe