Intiakeskuksesta

Lento ?

Oletko ostanut thaimaan lennon Intiakeskuksesta,
miten onnistui? sopiva hinta? mikä lentoyhtiö?
Suositteletko meille muillekkin?
Kaiukille Thaikku faneille terveisiä, varsinkin
Sinulle joka viitsit vastata viestin kysymyksiin.
Tv.Uudet fanit.

15

2608

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anna I

En ole ostanut lentoa Thaimaaseen, mutta Intiaan kylläkin. Jos ostat sieltä lentosi, niin tsekkaa ja vielä tuplatsekkaa! Palvelu on täysin hälläväliä pohjalla, myydään lentoja joita ei edes ole olemassa - omakohtainen kokemus, kun noviisina lensin Pariisin kautta Mumbaihin ja sain Pariisissa kuulla, että kyseisenä päivänä ei edes lennetä Mumbaihin. Tämä lento oli ostettu Intiakeskuksesta... eräs tuttavani, myöskin matkalla Intiaan jämähti Kööpenhaminaan, sillä Intiakeskus oli myynyt hänelle lipun Köpiksestä Delhiin, kyseístä reittiä vaan ei enää ollut olemassa. Tuttavani järjesti itselleen lennon Köpiksestä Wieniin ja sieltä Delhiin. Intiakeskus ei korvannut penniäkään.

Itse en enää käytä Intiakeskusta, vaan matkatoimistoa tarvitessani olen saannut hyvän palvelun MyJetiltä.

• muista nettietiketti

valittelit Finnairin lennoistakin unohditko ?
        Myös kun et maksanut lippuja ajoissa Finnairin paikat peruuntui.Kenen vika ? Syyttelit siitä ketä ?

• Anna I
        muista nettietiketti kirjoitti:

valittelit Finnairin lennoistakin unohditko ?
        Myös kun et maksanut lippuja ajoissa Finnairin paikat peruuntui.Kenen vika ? Syyttelit siitä ketä ?

... vastauksesi minulle, niin olet käsittänyt jotain TOSI PAHASTI väärin! Matkat oli maksettu marraskuussa 2006, ja paluulentomme oli kesäkuussa 2007. Sorry, jos olen kirjoittanut niin epätarkasti, että SINÄ et ole ymmärtänyt.

• oon pihalla
        Anna I kirjoitti:

... vastauksesi minulle, niin olet käsittänyt jotain TOSI PAHASTI väärin! Matkat oli maksettu marraskuussa 2006, ja paluulentomme oli kesäkuussa 2007. Sorry, jos olen kirjoittanut niin epätarkasti, että SINÄ et ole ymmärtänyt.

Pariisin kautta Mumbaihin Marraskuussa ja paluu kesällä 2007 ? Viestissä luki matkan jonka olit varannut kauan sitten??

• Anna I
        oon pihalla kirjoitti:

Pariisin kautta Mumbaihin Marraskuussa ja paluu kesällä 2007 ? Viestissä luki matkan jonka olit varannut kauan sitten??

... sekoittaa matkat pahan kerran. Mumbain reissu Pariisin kautta oli aikoja sitten 2000-luvun alussa, ostettu Intia keskuksesta kauan ennen kuin Finnair vielä edes lensi suoraan Intiaan. Eli silloin Intia keskus myi minulle lennon, jota ei sitten itse asiassa ollut olemassakaan (ps. senkin olin maksanut hyvissä ajoissa ennen matkaani, niin kuin tapaoihini kuuluu!). Pariisissa minulle kerrottiin, ettei kyseisenä päivänä lennetä ollenkaan Mumbaihin, kuten lentolippuni edellytti. Pariisissa minua neuvottiin lentämään Delhiin, ja yrittämään sieltä omin neuvoin eteenpäin Mumbaihin.

Toinen tapaus on tältä kesältä ja koskee Finnairin lentoa Delhistä Helsinkiin, mutta sen tarinan voit lukea Intia keskustelusta. Ehkäpä alkaa selvitä sinullekin...

En välitä valittaa turhista, mutta mielestäni silloin kun yritysten toiminnassa on niinkin selviä epäkohtia, kannattaa ne tuoda julki toistenkin tietoisuuteen, jotta jokainen voi valita omalta kohdaltaan kenen palveluita haluaa käyttää. Me olemme päätyneet käyttämään yhdistelmää Austrian Airlines Air India lentäessämme Intiaan.

• mainontaa

Ilmoittavat hinnat ilman veroja ja
      maksuja ja lennon hintaan saattaakin
      tulla 200-300e lisää.

• kysynpä vaan

Kuka omistaa intiakeskuksen ja kuka MyJetin, ottakaas selvää :=)

• verot 95eur

vaikka kotisivuilla luki verot 110eur

• hansu12345

Onko kukaan päässyt intiakeskuksen kautta Thaimaahan perille, ehjin nahoin ja niin että kaikki on toiminut?

• vali,vali,vali,vali,,,,

En tiedä.MYJET:ltä olen ostanut monesti suoran lennon(Finnair) Bangkokkiin.Kukaan ei ole vielä ainakaan heittänyt mua esim.Bengalin lahden yllä ulos.Edullinen matkatoimisto.Ei tähän mennessä vielä ollut mitään häikkää.
        Omistajat? ? ?
        Mitä väliä!

• 99999
        vali,vali,vali,vali,,,, kirjoitti:

En tiedä.MYJET:ltä olen ostanut monesti suoran lennon(Finnair) Bangkokkiin.Kukaan ei ole vielä ainakaan heittänyt mua esim.Bengalin lahden yllä ulos.Edullinen matkatoimisto.Ei tähän mennessä vielä ollut mitään häikkää.
        Omistajat? ? ?
        Mitä väliä!

Ettei olis sama omistaja:=)

• Tarkkana
        99999 kirjoitti:

Ettei olis sama omistaja:=)

Kukahan omistaa lentokentän ja kuka Finnairin.Ettei olis sama omistaja:-) Nyt erittäin tarkkoina siellä:-) :-) Muistakaa olla vielä kerran tarkkoina :-)

• ja edelleen ollaan ostettu...

Faija osteli aikoinaan liput sieltä 30 vuotta sitten

• Finnairin liput halvalla 800e

Ollaan lennetty myös muillakin kun Finnair ollut täynnä tai kallis

• Intiakeskus sucks

Älkää ihmeessä ostako INTIAKESKUKSELTA mitään. On niin alarvoista toimintaa. Herra Kumar se vaan vedättää minkä ehtii.
      Tarkastakaa että teidän nimenne on kirjoitettu lippuihin oikein ja että kaikille on kirjoitettu lippu. Joudutte muuten ostamaan kentällä uuden lipun ja voitte vaan arvata kuinka helppoa on saada rahojaan takaisin Intiakeskukselta. Meillä ei mennyt kuin 4 kk. ja hyvittämisestä ne raukat ei ymmärrä yhtään mitään. En tiedä miten Intiassa toimitaan muttei täällä tuommoinen oikein ole mistään kotoisin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      108
      2695
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      62
      1714
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      14
      1702
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      263
      1575
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      8
      1548
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      26
      1256
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      26
      1115
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1052
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1022
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      81
      1005
    Aihe