Ostin Canon EOS 400D:n verkkokauppa.com:sta ja kameran mukana tuli vain verkkokaupan laatima lyhyt suomenkielinen käyttöohje (josta ei ole paljoa apua).
Löytyisikö mistään suomenkielistä "oikeaa" ohjetta tai kopiota siitä? Hinta tilattuna paperikopiona jastekniikalla on yli 60€...
Englannikielinen ohje pdf-tiedostona löytyy Canonin USA:n sivuilta täältä:
http://www.usa.canon.com/consumer/controller?act=ModelInfoAct&tabact=DownloadDetailTabAct&fcategoryid=314&modelid=14256
Canon EOS400D suomenkieliset ohjeet
14
7047
Vastaukset
- saa.............
mitä tilaa.
Oli kai etukäteen tiedossa, ettei kauppaan sisälly suomenkielistä ohjetta?- Anonyymi
Viisastelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viisastelua.
Kuinka hullu oikeasti pitää olla, että viitsii etsiä ja avata uudelleen näitä vuosien takaisia avauksia?
Niitä hulluja näkyy tällä palstalla riittävän.
- Capa
Suora lainaus Verkkokauppa.com:n sivulta:
Mukana tulee Verkkokauppa.comin laatima suomenkielinen käyttöohje sähköpostitse tai paperimuodossa erikseen pyytämällä. Ei sisällä suomen- tai ruotsinkielistä valmistajan ohjekirjaa...
Ehkä hankit seuraavan järkkärin oikeasta fotokaupasta? - Alkuperäisen ohjekirjan
200 euroa olis hintaa
- Opettelemaan
Lontoota, sillä suomenkieliset ohjeet on täyttä skeidaa. Niissä on yleensä asiavirheitä ja sitten ihmetellään ja lähetellään huoltoon kun ei toimi.
- minätässävielä
- Valokuvaaja
Minulla on canon eos 400d, ja siinä tuli mukana suomenkieliset ohjeet:)
- kuuuukkeli
Suomenkielisen ohjekirjan voi ladata tuolta:
https://www.canon-europe.com/support/consumer_products/products/cameras/digital_slr/eos_400d.aspx?type=manuals&language=FI - Hullupahullu
Kuinka hullu oikeasti pitää olla, että viitsii etsiä ja avata uudelleen näitä vuosien takaisia avauksia?
Niitä hulluja näkyy tällä palstalla riittävän.- Tsuumikosh
Ei erityisen hullua sinällään siinä, että hakukoneella haetaan asiaa, ja sitä on käsitelty vanhassa keskustelussa. Itselleni kävi näin Olympuksen iESP-tarkennustavan kanssa. Ei vieläkään ole täysin selvinnyt minulle tämä asia. On nimittäin eri asia kuin ESP. Mutta on näyttänyt toimivan kuin unelma, eikä pelkästään maisemakuvissa, vaan lähikuvaukseen myös. Kuvasin tämän vuoden kesällä mm. perhosia kompaktilla. Yllättäen iESP osui kohdalleen hankalissa tilanteissa, vaikka minulla ei ole aavistustakaan, millä logiikalla se on ohjelmoitu. Jos olisi pyöritty vain teorioissa ja kuvitelmissa, että minähän tiedän kaiken, niin sitten olisi tämäkin elämys jäänyt kokematta.
Ei erityisen hullua siinäkään, että joku kirjasi löytönsä ja jakoi tietoansa keskusteluun. Mutta jos joku sillä perusteella nimittelee toista hulluksi, olisiko syytä itsensä painua helvetin kuuseen tiedon äärestä - jos ei sitä arvosta?
- Anonyymi
Mistä kohdasta voi kopioida käyttö ohjeet tähän kameraan?? Canon EOS 400D Kameraan?? Voisitko lähettää sähköpostiin käyttö ohjeet suomenkielinen!! Sähköposti:[email protected]
Älä nyt helvetti postitele sähköpostiosoitteita tänne vai onko tuo joku piruilu hankkia spammia jollekin muulle?
https://www.canon.fi/support/consumer_products/products/cameras/digital_slr/eos_400d.html?type=manuals&language=
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?5045491Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1194709- 4072207
Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.292122Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut401370Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1641139- 611063
Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies
Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N9991Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll72961Teennäinen ihminen?
Eilen joku halusi ottaa siitä aihetta. Millainen ihminen on teennäinen? Joku mielikuva itsellänikin on, että sellainen132938