Mua kiinnostaa paljonko muut saavat elatusmaksuja per lapsi kuussa. Ja paljonko tapaavan vanhemman tulot on kuussa?
Itse saan 130€/kk.. Kuulemma on todella alhainen tapaavn vanhemman tuloihin nähden.
Galluppi
4
430
Vastaukset
170 e ja tulot hällä hiukka alle 2000. must aika korkee kun asuntolainakin on...
- meillä
129 e ja tulot n. 2800-3000 e
- -mursu-
250€ per lapsi kahdesta lapsesta. Tuloista en ole ihan varma, mutta uskoisin, että yli 3000€ on. Ihan sopivasti minun mielestäni, kun isä tapaa lapsiaan todella satunnaisesti ja harvoin (tapaamisten välissä saattaa olla kuukausia ja meni jopa neljä vuotta, ettei tavannut ollenkaan) eikä osallistu mihinkään muihin kuluihin.
- lyö leiville
Joo täällä saadaan 150€ per lapsi ja kahdesta siis yhteensä 300€. Miehen tulot siinä 2600€/kk brutto. Muutenkin kun puhutte tuloista niin selventäkää onko kyseessä brutto tai netto kun tuppaa olemaan ihan eri summista kyse riippuen brutosta tai netosta.
Aika halvalla ehkä mennään mutta toisaalta kun yksi tuossa kirjoitti että 250€ per lapsi ja kahdesta siis 500€ niin aika huikeita summia näyttää olevan liikenteessä jos vertaa että kunnan maksama on 129€ per lapsi.
Huvittavaa myös se että jos lähihuoltaja on työtön ja saa vaikka asumistukea niin elatustukihan ei siihen vaikuta eli jos saa hulppeaa elatustukea niin voi päästä ihan mukavilla tuloille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h503395- 343045
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv422503Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511955Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151599- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731080