1.mikä teistä on näistä vahvin:
a.torterra
b.infernape
c.empoleon
2.mikä noiden ekoista muodoista on söpöin?
mielipiteenne
11
522
Vastaukset
- jamin10
noi on kaikki hyviä ja söpöin on piplup
- miksi miksi miksi??
sama juttu kaikki ovat hyviä ja söpöin on ..turtwig ;D
- Raitsuu(en jaksanu kirjautuu)
miksi miksi miksi?? kirjoitti:
sama juttu kaikki ovat hyviä ja söpöin on ..turtwig ;D
No mun mielest Torterra koska Torterra oppii earthquake(maanjäristys) iskun joka on super tehokas Infernapeen joka on tuli pokemon sekä Torterra on osaksi myös ruoho tyyppiä joten se on super tehokasata Empoleoniin mutta empoleon on taas osaksi jää tyyppiä joka taas tehoaa Torterraan. Joten kannattaa ottaa alku poksuksi Piplup tai Turtwig. Söpöin niistä on mielestäni Turtwig jonka itsekkin otin alku pokeksi ;)
Raitsuu(en jaksanu kirjautuu) kirjoitti:
No mun mielest Torterra koska Torterra oppii earthquake(maanjäristys) iskun joka on super tehokas Infernapeen joka on tuli pokemon sekä Torterra on osaksi myös ruoho tyyppiä joten se on super tehokasata Empoleoniin mutta empoleon on taas osaksi jää tyyppiä joka taas tehoaa Torterraan. Joten kannattaa ottaa alku poksuksi Piplup tai Turtwig. Söpöin niistä on mielestäni Turtwig jonka itsekkin otin alku pokeksi ;)
infernape koska se on fighting tyyppiä ja söpöin poké on piplup
- >_<
shiny-deoxys kirjoitti:
infernape koska se on fighting tyyppiä ja söpöin poké on piplup
HP Attack Defense Sp. Att.Sp.Def.speed
76 104 71 104 71 108
Infernape
paras, muista ei oo oikeestaan mihinkään, ainakaan OU:ssa
ja Infernape on vielä loistava SkarmBliss countteri (tai ainakin ihan hyvä)
- EweEXE
Se on kyllä kai Infernape.
Ja söpöin on kyllä Turtwig. (En tiiä miks :/ ) - E02
mun mielest söpöin on turtwig mut paras on EMPOLEON ainaki 100 levelisenä
- PT
1. Infernape
2. Turtwig - Bulbasaur3
Se,kuka noista kolmesta on vahvin,riippuu niiden kouluttamisesta ja leveleistä.Se ei ole mikään mustavalkoinen asia.
Mutta ite tykkään eniten Torterrasta,koska se on minusta hienoin.
Ja ekoista aloitusmuodoista söpöin on Chimchar mielestäni. - LuXo
Olen samaa mieltä kun Bulbasaur3
Itse pidän myös aika paljon Torterrasta sen hyökkäys ja puolustus pisteiden takia. Lisäksi Torterra oppii liikkeitä jotka sopivat loistavasti ylivoiman omaavia pokemoneja vastaan. Esm. Stone Edgen voi opettaa ja se toimii lentoon sitten tuleen Earthquake tai Stone edge jäähän käy myös maa liikket ihan hyvin jne .-3
Myös Infernapella on puolena ja jos nuo kolme pokemonta ottelisivat voisin pitää Infrenapea voittajana sillä Infernapen nopeus ja hyökkäys riittäisi kaatamaan Torterran esm Blast Burnilla ja Empoleonin Earthquakella/BlastBurnilla/CloseCombatilla. En kuitenkaan suosittelisi noita liikkeitä, mutta esimerkiksi ne käyvät.
Empoleon ei minusta ole hirveän hyvä. Omalla kokemuksellani hyvät puolustus pisteet omaava ja 65 levelinen Empoleon hävisi Cynthian 62 leveliselle Garhchompille yhdestä Earthquakesta. Tietenkin voi olla parempi Empoleon, mutta itse en siitä niin pidä .-/
Söpöin aloitus pokemon on minusta kyllä Piplup .-3 Kaikki ovat söpöjä joten on vaikea päättää .-/
Tää viesti oli aika sekava, mutta toivottavasti joku sai selvää. - nm
1. Infernape (nopeus voimakas hyvät iskut)
2.Chimi'
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h624088- 654055
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062871Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv552722Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211909Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151659- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261