nytkun toi sheriffin paikka on vaapaa miettikääpä et jos siihin sheriffin uralle menee joku spammeri mitä tapahtuu tälle paikalle??
minun mielestä paras vaihto ehto on wise.old.man tai metsuri18 mietikkää ja pistäkää kommenttia
lukekaa
pitkään runea pelannut
2
222
Vastaukset
- Fin-Evili
EHEHEH!!! Metsuri.. tää viestin lähettäjä taitaa olla itse Metsuri18..
Ei spammeria päästetä sheriffiksi, koska ne kyl huomaa mimmonen on. - tilitonttu
Tuskin kukaan spammeri sinne pääsee. Ja jos pääsee, ja alkaa häiriköidä/ei hoida hommiaan, niin hän saa potkut takamukselleen ja eron sheriffin hommista aika nopsaan, eikös vaan ;)
Ja totta kai saa sanoa sen että kenet haluaisi hommaan, mutta minusta suosittelu on sinänsä turhaa, koska se ei auta. Suomi 24:han sen päättää... (olipas tää taas tyhmä kommentti multa ö.ö)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3536465Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483836Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava01330Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard01090- 971025
- 52900
- 56866
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,138847- 41830
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9827