iso nenä

anonyme

onko iso nenä ruma? voiko kukaan ihastua ihmiseen kellä on iso nenä? ja jos tuohon lisää vielä vinot hampaat, niin onko toivo menetetty?

9

1780

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfdfdffdfdfdgfdfd

Totta kai voi. Itse olen ainakin ihastunut tyttöön, jolla on kai vähän isohko nenä.

• ...........

Aatteles vähä, on olemassa paljo huonompiaki vaihtoehtoja. Sellanen pikkunen possunenä ei minusta ole ollenkaan parempi kuin iso tuulenhalkaisija.

• slddyjb

Itse diggaan isoista nenistä, pienet on rumia!

• hyi vittu

• :))

Minullakin on iso nenä, samankokoisia ja isompia olen nähnyt vain keski-ikäisillä ja sitä vanhemmilla miehillä. Olen kokenut kaikenlaista syrjintää nenäni takia, mutta minkäs minä sille voin. Itsemurhaakin olen miettinyt. Olen ajatellut, että olemalla parempi ihminen saisin pienemmän nenän.. Mutta sehän on hullua! Tai että jos voittaisin lotossa, menisin kauneusleikkaukseen ja saisin täydellisen nenän.. Melko mahdotonta. Meidän isonenäisten elämäntarkoitus on vain kaunistaa pieninenäisiä entisestään. Kai tämä on joku rangaistus entisen elämän synneistä..

Nenäni takia unelmani eivät toteudu koskaan, ihmiset välttelevät, olen kauhean epävarma, elämänilo puuttuu kokonaan ja olen täynnä ennakkoluuloja. Meidän pitää vain toivoa et joskus myöhemmin puhkeaisimme kukkaan! :)

• nenämies5

itselläkin on iso nenä tai ainakin pitkä ja "korkea". tosin olen mies ja kasvonpiirteeni ovat sellaiset karkeat ettei tuo nenän koko ole minua kovin paljoa rumemmaksi tehnyt. joskus mietin että jos minulla olisi kovin pieni nenä näyttäisin melko typerältä.

• ????

Siis, mä voin ainakin tohon kertoa että mun ja varmaan ihan suurimmanosan mielestä ei tolla ole niin kauheesti merkitystä.
      Iso nenä ei tee susta onnetonta. Taidat olla tyttö? Ei sun tarvii pelätä mitää tollasia, se on ihan ok. Eikä kukaan edes kiinnitä huomiota.

• mjhhdfjkf

Riippuu tietty KUINKA iso. Tiiän pari tyyppiä joilla on VALTAVA nenä. Ja se TODELLAKIN on rumaa.

• Anonyymi

Kasvaako nenä jos sitä kaivaa? Itsellä ainakin on pitkä nenä ainakin omasta mielestä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiky-maksuista valehtelu persujen törkein vaalipetos

Perusduunarina koen pahimmaksi persujen vaalipetokseksi "työmies" Putkosen lupaaman työntekijöiltä perittävien kiky-maks
      Maailman menoa
      0
      3101
    2. Persuja tuntuu kiinnostavan vain muiden rahat

En muista kenenkään muun olleen huolissaan yhtä paljon muiden rahoista kuin persujen. Mistähän se kertoo?
      Maailman menoa
      84
      2674
    3. Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset

Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U
      Maailman menoa
      106
      2524
    4. Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?

Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut
      Maailman menoa
      22
      2217
    5. Purralla luistaa hihna isolla pyörällä

Näki taas eilisillan tv-tentissä kuinka paniikissa oli kannatusromahduksen takia. Ei saanut kuin tiuskittua yksittäisiä
      Maailman menoa
      70
      1971
    6. Antti Lindtman heikko johtaja - ei valtiomiesainesta lainkaan

kyllä se eilen taas nähtiin. Ei pystynyt Antti vastaamaan edes toimittajan yhteen yksinkertaiseen kysymykseen - juu tai
      Maailman menoa
      99
      1877
    7. Demareissa jo paniikki päällä

Talouspoliittinen kykenemättömyys repii puolueen kahtia.
      Maailman menoa
      32
      1816
    8. Miksi kaikki avioeronneet miehet eivät kunnioita naisia?

Niin. Miksi avioeronneet miehet kohtelevat huonosti naisia, jotka lähestyvät heitä? Tämä on kokemuksen rintaääntä. Tämä
      Sinkut
      264
      1768
    9. Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia

joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin
      Maailman menoa
      122
      1767
    10. Haluat nainen torjua minut

Yhä uudelleen ja uudelleen. Huomaan sen. Ymmärrän miksi, mutta silti se sattuu. Eihän minulla ole muuta kuin haaveet si
      Ikävä
      11
      1368
    Aihe