iso nenä

anonyme

onko iso nenä ruma? voiko kukaan ihastua ihmiseen kellä on iso nenä? ja jos tuohon lisää vielä vinot hampaat, niin onko toivo menetetty?

9

1803

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfdfdffdfdfdgfdfd

Totta kai voi. Itse olen ainakin ihastunut tyttöön, jolla on kai vähän isohko nenä.

• ...........

Aatteles vähä, on olemassa paljo huonompiaki vaihtoehtoja. Sellanen pikkunen possunenä ei minusta ole ollenkaan parempi kuin iso tuulenhalkaisija.

• slddyjb

Itse diggaan isoista nenistä, pienet on rumia!

• hyi vittu

• :))

Minullakin on iso nenä, samankokoisia ja isompia olen nähnyt vain keski-ikäisillä ja sitä vanhemmilla miehillä. Olen kokenut kaikenlaista syrjintää nenäni takia, mutta minkäs minä sille voin. Itsemurhaakin olen miettinyt. Olen ajatellut, että olemalla parempi ihminen saisin pienemmän nenän.. Mutta sehän on hullua! Tai että jos voittaisin lotossa, menisin kauneusleikkaukseen ja saisin täydellisen nenän.. Melko mahdotonta. Meidän isonenäisten elämäntarkoitus on vain kaunistaa pieninenäisiä entisestään. Kai tämä on joku rangaistus entisen elämän synneistä..

Nenäni takia unelmani eivät toteudu koskaan, ihmiset välttelevät, olen kauhean epävarma, elämänilo puuttuu kokonaan ja olen täynnä ennakkoluuloja. Meidän pitää vain toivoa et joskus myöhemmin puhkeaisimme kukkaan! :)

• nenämies5

itselläkin on iso nenä tai ainakin pitkä ja "korkea". tosin olen mies ja kasvonpiirteeni ovat sellaiset karkeat ettei tuo nenän koko ole minua kovin paljoa rumemmaksi tehnyt. joskus mietin että jos minulla olisi kovin pieni nenä näyttäisin melko typerältä.

• ????

Siis, mä voin ainakin tohon kertoa että mun ja varmaan ihan suurimmanosan mielestä ei tolla ole niin kauheesti merkitystä.
      Iso nenä ei tee susta onnetonta. Taidat olla tyttö? Ei sun tarvii pelätä mitää tollasia, se on ihan ok. Eikä kukaan edes kiinnitä huomiota.

• mjhhdfjkf

Riippuu tietty KUINKA iso. Tiiän pari tyyppiä joilla on VALTAVA nenä. Ja se TODELLAKIN on rumaa.

• Anonyymi

Kasvaako nenä jos sitä kaivaa? Itsellä ainakin on pitkä nenä ainakin omasta mielestä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      112
      721
    2. Mitä kuvittelet kaivattusi tekevän

Arkena tai viikonloppuna? Mitä itse teet samaan aikaan?
      Ikävä
      51
      595
    3. Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.

Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      577
    4. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      73
      522
    5. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      41
      495
    6. Hyvää yötä

Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!
      Ikävä
      26
      493
    7. Martina sai ylinopeussakon

Saiko sakkoa Porsche-merkkisellä autolla?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      434
    8. Missähän pöytäkirja viipyy, taas?

Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett
      Kemijärvi
      40
      418
    9. Hyvästi feikit hiustenpidennykset - Kerttu Rissanen hurmaa uudella hiustyylillä

Kerttu Rissanen ihastuttaa uudella hiustyylillään ja lookillaan. Rissasella on totuttu näkemään pitkät hiukset ja hiust
      Suomalaiset julkkikset
      6
      404
    10. Mikä on kaivattusi ikä?

100v. On mun....
      Ikävä
      20
      381
    Aihe