onko iso nenä ruma? voiko kukaan ihastua ihmiseen kellä on iso nenä? ja jos tuohon lisää vielä vinot hampaat, niin onko toivo menetetty?
iso nenä
9
1782
Vastaukset
- dfdfdffdfdfdgfdfd
Totta kai voi. Itse olen ainakin ihastunut tyttöön, jolla on kai vähän isohko nenä.
- ...........
Aatteles vähä, on olemassa paljo huonompiaki vaihtoehtoja. Sellanen pikkunen possunenä ei minusta ole ollenkaan parempi kuin iso tuulenhalkaisija.
- slddyjb
Itse diggaan isoista nenistä, pienet on rumia!
- hyi vittu
slddyjb kirjoitti:
Itse diggaan isoista nenistä, pienet on rumia!
tapa ittes vitun molonenä
-------------------------------------------------
http://s1.fi.bitefight.org/c.php?uid=28338
- :))
Minullakin on iso nenä, samankokoisia ja isompia olen nähnyt vain keski-ikäisillä ja sitä vanhemmilla miehillä. Olen kokenut kaikenlaista syrjintää nenäni takia, mutta minkäs minä sille voin. Itsemurhaakin olen miettinyt. Olen ajatellut, että olemalla parempi ihminen saisin pienemmän nenän.. Mutta sehän on hullua! Tai että jos voittaisin lotossa, menisin kauneusleikkaukseen ja saisin täydellisen nenän.. Melko mahdotonta. Meidän isonenäisten elämäntarkoitus on vain kaunistaa pieninenäisiä entisestään. Kai tämä on joku rangaistus entisen elämän synneistä..
Nenäni takia unelmani eivät toteudu koskaan, ihmiset välttelevät, olen kauhean epävarma, elämänilo puuttuu kokonaan ja olen täynnä ennakkoluuloja. Meidän pitää vain toivoa et joskus myöhemmin puhkeaisimme kukkaan! :) - nenämies5
itselläkin on iso nenä tai ainakin pitkä ja "korkea". tosin olen mies ja kasvonpiirteeni ovat sellaiset karkeat ettei tuo nenän koko ole minua kovin paljoa rumemmaksi tehnyt. joskus mietin että jos minulla olisi kovin pieni nenä näyttäisin melko typerältä.
- ????
Siis, mä voin ainakin tohon kertoa että mun ja varmaan ihan suurimmanosan mielestä ei tolla ole niin kauheesti merkitystä.
Iso nenä ei tee susta onnetonta. Taidat olla tyttö? Ei sun tarvii pelätä mitää tollasia, se on ihan ok. Eikä kukaan edes kiinnitä huomiota. - mjhhdfjkf
Riippuu tietty KUINKA iso. Tiiän pari tyyppiä joilla on VALTAVA nenä. Ja se TODELLAKIN on rumaa.
- Anonyymi
Kasvaako nenä jos sitä kaivaa? Itsellä ainakin on pitkä nenä ainakin omasta mielestä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",265149Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1012341- 1372052
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee531915Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171740"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551296Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1341011Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää57895Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.308857Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa137684