onko iso nenä ruma? voiko kukaan ihastua ihmiseen kellä on iso nenä? ja jos tuohon lisää vielä vinot hampaat, niin onko toivo menetetty?
iso nenä
9
1664
Vastaukset
- dfdfdffdfdfdgfdfd
Totta kai voi. Itse olen ainakin ihastunut tyttöön, jolla on kai vähän isohko nenä.
- ...........
Aatteles vähä, on olemassa paljo huonompiaki vaihtoehtoja. Sellanen pikkunen possunenä ei minusta ole ollenkaan parempi kuin iso tuulenhalkaisija.
- slddyjb
Itse diggaan isoista nenistä, pienet on rumia!
- hyi vittu
slddyjb kirjoitti:
Itse diggaan isoista nenistä, pienet on rumia!
tapa ittes vitun molonenä
-------------------------------------------------
http://s1.fi.bitefight.org/c.php?uid=28338
- :))
Minullakin on iso nenä, samankokoisia ja isompia olen nähnyt vain keski-ikäisillä ja sitä vanhemmilla miehillä. Olen kokenut kaikenlaista syrjintää nenäni takia, mutta minkäs minä sille voin. Itsemurhaakin olen miettinyt. Olen ajatellut, että olemalla parempi ihminen saisin pienemmän nenän.. Mutta sehän on hullua! Tai että jos voittaisin lotossa, menisin kauneusleikkaukseen ja saisin täydellisen nenän.. Melko mahdotonta. Meidän isonenäisten elämäntarkoitus on vain kaunistaa pieninenäisiä entisestään. Kai tämä on joku rangaistus entisen elämän synneistä..
Nenäni takia unelmani eivät toteudu koskaan, ihmiset välttelevät, olen kauhean epävarma, elämänilo puuttuu kokonaan ja olen täynnä ennakkoluuloja. Meidän pitää vain toivoa et joskus myöhemmin puhkeaisimme kukkaan! :) - nenämies5
itselläkin on iso nenä tai ainakin pitkä ja "korkea". tosin olen mies ja kasvonpiirteeni ovat sellaiset karkeat ettei tuo nenän koko ole minua kovin paljoa rumemmaksi tehnyt. joskus mietin että jos minulla olisi kovin pieni nenä näyttäisin melko typerältä.
- ????
Siis, mä voin ainakin tohon kertoa että mun ja varmaan ihan suurimmanosan mielestä ei tolla ole niin kauheesti merkitystä.
Iso nenä ei tee susta onnetonta. Taidat olla tyttö? Ei sun tarvii pelätä mitää tollasia, se on ihan ok. Eikä kukaan edes kiinnitä huomiota. - mjhhdfjkf
Riippuu tietty KUINKA iso. Tiiän pari tyyppiä joilla on VALTAVA nenä. Ja se TODELLAKIN on rumaa.
- Anonyymi
Kasvaako nenä jos sitä kaivaa? Itsellä ainakin on pitkä nenä ainakin omasta mielestä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016153
- 2123406
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183335Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663298Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162515Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242494Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282353- 2702081
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441646- 251417