Mistä siis voisi saada lisätienestiä, tähän aikaan vuodesta? Viikkorahaa en saa ja olen vasta 14 joten mihinkään vakituiseen työpaikkaankaan ei varmaan pääse. Pitäis alkaa säästämään ensi kesään, kun peruskoulusta pääsen ja niin pois päin. Kiitos jos viitsitte neuvoa! :)
Mistä rahaa?
4
1686
Vastaukset
- ro_ri
sama juttu. olis kiva jos vois jostain saada jotakii lisä tienestiä ku ei oo oikeen viikkorahaa eikä muuta :D ei kai muuta vaihtoehtoo paitsi jos sulla on suhteita et pääset vaik tutun työpaikalle iltapäiviks.. joku vois vastata! :D
- toni17v
pitäisi maksaa puhelin laskut olisi kivaa saada se maksettuu ja olisi kivaa jos joku voisi neuvoa minulle mistä löytäis työ paikka
- Money.
Jos et mitään keksi niin kerää pulloja ja tölkkejä joista saa pantin, opiskele kovaa ja tee sopimus rahapalkkiosta jos tulee hyvä numero. Ole säästeliäs. Mieti mihin rahas menee. Pitäiskö kenties rahan menoa vähän seurata enemmän. Älä tee heräteostoksia vaan mieti tarkkaan tarvitseto todella sitä asiaa jonka haluat ostaa. Tällä menetelmällä säästät paljon ja voit aina pistää johki säästöpossuun rahaa varalle. Oon pärjänny tällä periaatteella erittäin hyvin ja mäkään en oo ollu koskaan kesätöissä ja oon 15.
- vaan.
Hoitakaa lapsia, lenkittäkää koiria, tarjoutukaa pihatöihin. Ilmoitus vaan kaupan seinälle, niin varmasti joku suostuu palkkaamaan. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1343227Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/732114Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1371805- 1261705
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee241697- 1381355
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1051192Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1441045"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!501014Yhä pyörit mielessä,
ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa30944