Millainen palkinto Nipsulle

kelpaisi, ehdotuksia kirjoittajat.

36

1644

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pöönä

      nipsu-neidin seksilomalle.

    • Suomussalmelainen

      kelepaisi...lukuimmeisiä on, kun oli lukenut huoripoika kirjan.

      Joku lukematon kirja, tai jos ei kelepaa ja naisimmeinen on, niin alushame.

      • NIPSU-NEITI

        Joo, kova oon lukemaan, mut teen toki paljon muutakin.
        Oottelen tässä illan mittaan, millasia ehdotuksia tulee ja ilmoittelen mikä minusta ois paras.


      • A10
        NIPSU-NEITI kirjoitti:

        Joo, kova oon lukemaan, mut teen toki paljon muutakin.
        Oottelen tässä illan mittaan, millasia ehdotuksia tulee ja ilmoittelen mikä minusta ois paras.

        Läpinäkyvä yöpaita.


      • lukemisesi
        NIPSU-NEITI kirjoitti:

        Joo, kova oon lukemaan, mut teen toki paljon muutakin.
        Oottelen tässä illan mittaan, millasia ehdotuksia tulee ja ilmoittelen mikä minusta ois paras.

        olla jotakin harlekiini-tasoa, päätellen että "jaksoit" lukea jonkin neuvoksen kirjan. Siinähän tunnetusti tarvitaan, jos ei ihan nyt kirjallisuuden klassikoiden tuntemusta, niin kuitenkin jonkinmoista harrastusta.


      • tässä illan
        NIPSU-NEITI kirjoitti:

        Joo, kova oon lukemaan, mut teen toki paljon muutakin.
        Oottelen tässä illan mittaan, millasia ehdotuksia tulee ja ilmoittelen mikä minusta ois paras.

        ja ilmoittelen mikä olisi paras… joo, onnittelut riittää… illan paras provo Nipsulta eilen… Onnittelut! T. Viiksi-Vallu


    • annetaan

      kun nirso on...joutaa jäähä iliman, no kuulipunapötkö ja suklaalevy.

    • mahdollisuus...

      laittaa kuvansa nähtäville, ja sitten vasta palkkio.

      • tulee olla asiallinen ja hyvä, Nipsu on sen ansainnut, ahkerana kirjoittajana tänne, terveisin Neuvos.


      • ja Neuvoksen ottama vielä, "Neuvos"


    • tykkäävät

      pienistä posliiniesineistä, jopa keräävät niitä, Nipsusta en tiedä, vaan jos kelpaa…

    • Remeron Diaz

      Antakaa Nipsulle Jumalan tervettä pyrstön juureen!

    • Nipsu olla

      olla enemmän käytännön ihminen, joten laadukas yöpaita muumiaiheisella kuvalla.

      • sellainen

        ei kovinkaan seksikäs..


      • seksiä Nipsulle...
        sellainen kirjoitti:

        ei kovinkaan seksikäs..

        no sitten babydoll ja läpikuultava…


      • NIPSU-NEITI

        Ehdotuksia on tullut joka lähtöön. Yhden asian laitoin merkille heti..aika huonostipa tunnette minua.
        Ensinnäkin harlekiini-ajat ovat kaukana takanapäin. Luen monipuolisesti kirjallisuutta, välillä elämänkertoja, tositarinoita, miten nyt huvittaa, välillä iskee dekkarikausi,tuli luettua kaikki Reijo Mäen kirjat ja Henning Mankell yksi suosikeistani.
        Yleensä en nuku yöpaita päällä;)Niin, pidän monestakin asiasta ja tavaroista, niinkuin nyt ihmiset pitävät.
        Joten kiitos neuvos onnitteluistasi, olen ihan tyytyväinen niin.
        Ei tarvi pähkäillä palkintoehdotuksia,
        nimittäin oon tyytyväinen onnitteluihin.


      • Nimetön
        NIPSU-NEITI kirjoitti:

        Ehdotuksia on tullut joka lähtöön. Yhden asian laitoin merkille heti..aika huonostipa tunnette minua.
        Ensinnäkin harlekiini-ajat ovat kaukana takanapäin. Luen monipuolisesti kirjallisuutta, välillä elämänkertoja, tositarinoita, miten nyt huvittaa, välillä iskee dekkarikausi,tuli luettua kaikki Reijo Mäen kirjat ja Henning Mankell yksi suosikeistani.
        Yleensä en nuku yöpaita päällä;)Niin, pidän monestakin asiasta ja tavaroista, niinkuin nyt ihmiset pitävät.
        Joten kiitos neuvos onnitteluistasi, olen ihan tyytyväinen niin.
        Ei tarvi pähkäillä palkintoehdotuksia,
        nimittäin oon tyytyväinen onnitteluihin.

        olla nipsulle. Ehdotan venäläistä perseensuristinta. Se ei tunnetusti pelaa kun on venäläinen, eli ei surise ja on liian paksukin tavanomaiselle persuksille. Mutta nipsulla onkin peräpää kuin tykkilavetin vetohevosella, eli se kyllä käy mainiosti. Rupeeppa rantaongintaneuvos toimiin lahjan välittämiseksi.


      • mukamasti
        Nimetön kirjoitti:

        olla nipsulle. Ehdotan venäläistä perseensuristinta. Se ei tunnetusti pelaa kun on venäläinen, eli ei surise ja on liian paksukin tavanomaiselle persuksille. Mutta nipsulla onkin peräpää kuin tykkilavetin vetohevosella, eli se kyllä käy mainiosti. Rupeeppa rantaongintaneuvos toimiin lahjan välittämiseksi.

        vaihtanu nimimerkkiä? Onks nimetön parempi ku farth10?:)
        Niin ja jos Nipsu on tyytyväinen onnitteluihin, niin hyvä niin.


      • huomio...
        NIPSU-NEITI kirjoitti:

        Ehdotuksia on tullut joka lähtöön. Yhden asian laitoin merkille heti..aika huonostipa tunnette minua.
        Ensinnäkin harlekiini-ajat ovat kaukana takanapäin. Luen monipuolisesti kirjallisuutta, välillä elämänkertoja, tositarinoita, miten nyt huvittaa, välillä iskee dekkarikausi,tuli luettua kaikki Reijo Mäen kirjat ja Henning Mankell yksi suosikeistani.
        Yleensä en nuku yöpaita päällä;)Niin, pidän monestakin asiasta ja tavaroista, niinkuin nyt ihmiset pitävät.
        Joten kiitos neuvos onnitteluistasi, olen ihan tyytyväinen niin.
        Ei tarvi pähkäillä palkintoehdotuksia,
        nimittäin oon tyytyväinen onnitteluihin.

        huonosti tunnetaan. Asiaa voisi helpottaa oikea kuva Nipsusta galleriassa ja henkilö tiedot mukaan. Vai et käytä yöpaitaa…hhmmm mielenkiintoista…;)


      • NIPSU-NEITI kirjoitti:

        Ehdotuksia on tullut joka lähtöön. Yhden asian laitoin merkille heti..aika huonostipa tunnette minua.
        Ensinnäkin harlekiini-ajat ovat kaukana takanapäin. Luen monipuolisesti kirjallisuutta, välillä elämänkertoja, tositarinoita, miten nyt huvittaa, välillä iskee dekkarikausi,tuli luettua kaikki Reijo Mäen kirjat ja Henning Mankell yksi suosikeistani.
        Yleensä en nuku yöpaita päällä;)Niin, pidän monestakin asiasta ja tavaroista, niinkuin nyt ihmiset pitävät.
        Joten kiitos neuvos onnitteluistasi, olen ihan tyytyväinen niin.
        Ei tarvi pähkäillä palkintoehdotuksia,
        nimittäin oon tyytyväinen onnitteluihin.

        loppuun käsiteltynä, minun puolesta Neuvos


      • NIPSU-NEITI kirjoitti:

        Ehdotuksia on tullut joka lähtöön. Yhden asian laitoin merkille heti..aika huonostipa tunnette minua.
        Ensinnäkin harlekiini-ajat ovat kaukana takanapäin. Luen monipuolisesti kirjallisuutta, välillä elämänkertoja, tositarinoita, miten nyt huvittaa, välillä iskee dekkarikausi,tuli luettua kaikki Reijo Mäen kirjat ja Henning Mankell yksi suosikeistani.
        Yleensä en nuku yöpaita päällä;)Niin, pidän monestakin asiasta ja tavaroista, niinkuin nyt ihmiset pitävät.
        Joten kiitos neuvos onnitteluistasi, olen ihan tyytyväinen niin.
        Ei tarvi pähkäillä palkintoehdotuksia,
        nimittäin oon tyytyväinen onnitteluihin.

        myös itsellesi, Neuvos.


      • NIPSU-NEITI kirjoitti:

        Ehdotuksia on tullut joka lähtöön. Yhden asian laitoin merkille heti..aika huonostipa tunnette minua.
        Ensinnäkin harlekiini-ajat ovat kaukana takanapäin. Luen monipuolisesti kirjallisuutta, välillä elämänkertoja, tositarinoita, miten nyt huvittaa, välillä iskee dekkarikausi,tuli luettua kaikki Reijo Mäen kirjat ja Henning Mankell yksi suosikeistani.
        Yleensä en nuku yöpaita päällä;)Niin, pidän monestakin asiasta ja tavaroista, niinkuin nyt ihmiset pitävät.
        Joten kiitos neuvos onnitteluistasi, olen ihan tyytyväinen niin.
        Ei tarvi pähkäillä palkintoehdotuksia,
        nimittäin oon tyytyväinen onnitteluihin.

        itsellesi, vointia ja jaksamista kirjoittamisillesi, Neuvos.


      • NIPSU-NEITI
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        itsellesi, vointia ja jaksamista kirjoittamisillesi, Neuvos.

        Äläkä neuvos välitä noista teinien ja ala-arvoisia kirjoittavien kommenteista. Esim.nimetön alias farth10 ja muiden vastaavien.
        Kukin taaplaa tyylillään.


      • NIPSU-NEITI kirjoitti:

        Äläkä neuvos välitä noista teinien ja ala-arvoisia kirjoittavien kommenteista. Esim.nimetön alias farth10 ja muiden vastaavien.
        Kukin taaplaa tyylillään.

        pojat on poikia ja niiltä karkaa kokoajan mopo, tervehtien Neuvos.


      • farth10
        NIPSU-NEITI kirjoitti:

        Äläkä neuvos välitä noista teinien ja ala-arvoisia kirjoittavien kommenteista. Esim.nimetön alias farth10 ja muiden vastaavien.
        Kukin taaplaa tyylillään.

        kuitenkaan ajatellut että, joku muukin voi kirjoitella nimetön nimimerkillä.


    • Haluaa pysyä

      pysyä tuntemattomana, joten jos hän ottaa palkinnon vastaan Neuvokselta, ainakin Neuvos tuntee hänet sitten, vai tunteeko jo nyt.

      • tämä ehdotus?

        Joku tekniikan ihmelapsi saisi vääntää Nipsulle omat kotisivut ja sosiaalisen tiedostamisen epäkohtia pohtivat blogit.


      • sitten nipsulle
        tämä ehdotus? kirjoitti:

        Joku tekniikan ihmelapsi saisi vääntää Nipsulle omat kotisivut ja sosiaalisen tiedostamisen epäkohtia pohtivat blogit.

        voisi lahjoittaa sellaisen digikameran, jolla saa
        oikeita kuvia. se kyllä maksaa jo parisataa, mutta
        ..


      • sitten nipsulle kirjoitti:

        voisi lahjoittaa sellaisen digikameran, jolla saa
        oikeita kuvia. se kyllä maksaa jo parisataa, mutta
        ..

        puolet niin hommataan Nipsulle kunnon kamera, minä saan kohta kunnon Kameran kun täytän 60 V "Neuvos"


      • haaste Neuvokselta,
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        puolet niin hommataan Nipsulle kunnon kamera, minä saan kohta kunnon Kameran kun täytän 60 V "Neuvos"

        vastausta odotellaan…


      • haaste Neuvokselta, kirjoitti:

        vastausta odotellaan…

        sinä odottelet?


      • olen vain
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        puolet niin hommataan Nipsulle kunnon kamera, minä saan kohta kunnon Kameran kun täytän 60 V "Neuvos"

        yksityishenkilö, en kamerasponsori. enkä ole vielä
        kopeutunut itsellenikään digitaalia laittamaan,
        kun on tuota valikoimaa niin paljon, ettei oikein
        tiedä minkä mallin valitsisi. merkeistä lähtisin etsimään canon, fuji, olympus, panasonic -pohjalta, kun pokkareista puhutaan; järkkäripuolella voisi tulla mukaan vielä jokunen lisää.


      • taitaa olla
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        sinä odottelet?

        tuossa palautteessa...olen vain...


      • olen vain kirjoitti:

        yksityishenkilö, en kamerasponsori. enkä ole vielä
        kopeutunut itsellenikään digitaalia laittamaan,
        kun on tuota valikoimaa niin paljon, ettei oikein
        tiedä minkä mallin valitsisi. merkeistä lähtisin etsimään canon, fuji, olympus, panasonic -pohjalta, kun pokkareista puhutaan; järkkäripuolella voisi tulla mukaan vielä jokunen lisää.

        kuvauslaite, 60 vuotis päiväksi,"Neuvos"


    • palkita Nipsu-Neiti, "Neuvos"

      • näkkyy

        tehneen oharit&katoamistemput.
        saat sen ensin hakea/löytää, jos palkintogaaloja
        aiot viettää.
        galleriassaan käynyt viimeksi 18. pnä tai keskuteluissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe