Millainen palkinto Nipsulle

kelpaisi, ehdotuksia kirjoittajat.

36

1616

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pöönä

nipsu-neidin seksilomalle.

• Suomussalmelainen

kelepaisi...lukuimmeisiä on, kun oli lukenut huoripoika kirjan.

Joku lukematon kirja, tai jos ei kelepaa ja naisimmeinen on, niin alushame.

• NIPSU-NEITI

Joo, kova oon lukemaan, mut teen toki paljon muutakin.
        Oottelen tässä illan mittaan, millasia ehdotuksia tulee ja ilmoittelen mikä minusta ois paras.

• A10
        NIPSU-NEITI kirjoitti:

Oottelen tässä illan mittaan, millasia ehdotuksia tulee ja ilmoittelen mikä minusta ois paras.

Läpinäkyvä yöpaita.

• lukemisesi
        NIPSU-NEITI kirjoitti:

olla jotakin harlekiini-tasoa, päätellen että "jaksoit" lukea jonkin neuvoksen kirjan. Siinähän tunnetusti tarvitaan, jos ei ihan nyt kirjallisuuden klassikoiden tuntemusta, niin kuitenkin jonkinmoista harrastusta.

• tässä illan
        NIPSU-NEITI kirjoitti:

ja ilmoittelen mikä olisi paras… joo, onnittelut riittää… illan paras provo Nipsulta eilen… Onnittelut! T. Viiksi-Vallu

• annetaan

kun nirso on...joutaa jäähä iliman, no kuulipunapötkö ja suklaalevy.

• mahdollisuus...

laittaa kuvansa nähtäville, ja sitten vasta palkkio.

• tulee olla asiallinen ja hyvä, Nipsu on sen ansainnut, ahkerana kirjoittajana tänne, terveisin Neuvos.

• ja Neuvoksen ottama vielä, "Neuvos"

• tykkäävät

pienistä posliiniesineistä, jopa keräävät niitä, Nipsusta en tiedä, vaan jos kelpaa…

• Remeron Diaz

Antakaa Nipsulle Jumalan tervettä pyrstön juureen!

• Nipsu olla

olla enemmän käytännön ihminen, joten laadukas yöpaita muumiaiheisella kuvalla.

• sellainen

ei kovinkaan seksikäs..

• seksiä Nipsulle...
        sellainen kirjoitti:

ei kovinkaan seksikäs..

no sitten babydoll ja läpikuultava…

• NIPSU-NEITI

Ehdotuksia on tullut joka lähtöön. Yhden asian laitoin merkille heti..aika huonostipa tunnette minua.
        Ensinnäkin harlekiini-ajat ovat kaukana takanapäin. Luen monipuolisesti kirjallisuutta, välillä elämänkertoja, tositarinoita, miten nyt huvittaa, välillä iskee dekkarikausi,tuli luettua kaikki Reijo Mäen kirjat ja Henning Mankell yksi suosikeistani.
        Yleensä en nuku yöpaita päällä;)Niin, pidän monestakin asiasta ja tavaroista, niinkuin nyt ihmiset pitävät.
        Joten kiitos neuvos onnitteluistasi, olen ihan tyytyväinen niin.
        Ei tarvi pähkäillä palkintoehdotuksia,
        nimittäin oon tyytyväinen onnitteluihin.

• Nimetön
        NIPSU-NEITI kirjoitti:

Ehdotuksia on tullut joka lähtöön. Yhden asian laitoin merkille heti..aika huonostipa tunnette minua.
        Ensinnäkin harlekiini-ajat ovat kaukana takanapäin. Luen monipuolisesti kirjallisuutta, välillä elämänkertoja, tositarinoita, miten nyt huvittaa, välillä iskee dekkarikausi,tuli luettua kaikki Reijo Mäen kirjat ja Henning Mankell yksi suosikeistani.
        Yleensä en nuku yöpaita päällä;)Niin, pidän monestakin asiasta ja tavaroista, niinkuin nyt ihmiset pitävät.

olla nipsulle. Ehdotan venäläistä perseensuristinta. Se ei tunnetusti pelaa kun on venäläinen, eli ei surise ja on liian paksukin tavanomaiselle persuksille. Mutta nipsulla onkin peräpää kuin tykkilavetin vetohevosella, eli se kyllä käy mainiosti. Rupeeppa rantaongintaneuvos toimiin lahjan välittämiseksi.

• mukamasti
        Nimetön kirjoitti:

olla nipsulle. Ehdotan venäläistä perseensuristinta. Se ei tunnetusti pelaa kun on venäläinen, eli ei surise ja on liian paksukin tavanomaiselle persuksille. Mutta nipsulla onkin peräpää kuin tykkilavetin vetohevosella, eli se kyllä käy mainiosti. Rupeeppa rantaongintaneuvos toimiin lahjan välittämiseksi.

vaihtanu nimimerkkiä? Onks nimetön parempi ku farth10?:)
        Niin ja jos Nipsu on tyytyväinen onnitteluihin, niin hyvä niin.

• huomio...
        NIPSU-NEITI kirjoitti:

huonosti tunnetaan. Asiaa voisi helpottaa oikea kuva Nipsusta galleriassa ja henkilö tiedot mukaan. Vai et käytä yöpaitaa…hhmmm mielenkiintoista…;)

• NIPSU-NEITI kirjoitti:

loppuun käsiteltynä, minun puolesta Neuvos

• NIPSU-NEITI kirjoitti:

myös itsellesi, Neuvos.

• rantaneuvos1
        NIPSU-NEITI kirjoitti:

itsellesi, vointia ja jaksamista kirjoittamisillesi, Neuvos.

• NIPSU-NEITI
        rantaneuvos1 kirjoitti:

itsellesi, vointia ja jaksamista kirjoittamisillesi, Neuvos.

Äläkä neuvos välitä noista teinien ja ala-arvoisia kirjoittavien kommenteista. Esim.nimetön alias farth10 ja muiden vastaavien.
        Kukin taaplaa tyylillään.

• NIPSU-NEITI kirjoitti:

Äläkä neuvos välitä noista teinien ja ala-arvoisia kirjoittavien kommenteista. Esim.nimetön alias farth10 ja muiden vastaavien.

pojat on poikia ja niiltä karkaa kokoajan mopo, tervehtien Neuvos.

• farth10
        NIPSU-NEITI kirjoitti:

kuitenkaan ajatellut että, joku muukin voi kirjoitella nimetön nimimerkillä.

• Haluaa pysyä

pysyä tuntemattomana, joten jos hän ottaa palkinnon vastaan Neuvokselta, ainakin Neuvos tuntee hänet sitten, vai tunteeko jo nyt.

• tämä ehdotus?

Joku tekniikan ihmelapsi saisi vääntää Nipsulle omat kotisivut ja sosiaalisen tiedostamisen epäkohtia pohtivat blogit.

• sitten nipsulle
        tämä ehdotus? kirjoitti:

Joku tekniikan ihmelapsi saisi vääntää Nipsulle omat kotisivut ja sosiaalisen tiedostamisen epäkohtia pohtivat blogit.

voisi lahjoittaa sellaisen digikameran, jolla saa
        oikeita kuvia. se kyllä maksaa jo parisataa, mutta
        ..

• sitten nipsulle kirjoitti:

voisi lahjoittaa sellaisen digikameran, jolla saa
        oikeita kuvia. se kyllä maksaa jo parisataa, mutta
        ..

puolet niin hommataan Nipsulle kunnon kamera, minä saan kohta kunnon Kameran kun täytän 60 V "Neuvos"

• haaste Neuvokselta,
        rantaneuvos1 kirjoitti:

puolet niin hommataan Nipsulle kunnon kamera, minä saan kohta kunnon Kameran kun täytän 60 V "Neuvos"

vastausta odotellaan…

• haaste Neuvokselta, kirjoitti:

vastausta odotellaan…

sinä odottelet?

• olen vain
        rantaneuvos1 kirjoitti:

yksityishenkilö, en kamerasponsori. enkä ole vielä
        kopeutunut itsellenikään digitaalia laittamaan,
        kun on tuota valikoimaa niin paljon, ettei oikein
        tiedä minkä mallin valitsisi. merkeistä lähtisin etsimään canon, fuji, olympus, panasonic -pohjalta, kun pokkareista puhutaan; järkkäripuolella voisi tulla mukaan vielä jokunen lisää.

• taitaa olla
        rantaneuvos1 kirjoitti:

sinä odottelet?

tuossa palautteessa...olen vain...

• olen vain kirjoitti:

yksityishenkilö, en kamerasponsori. enkä ole vielä
        kopeutunut itsellenikään digitaalia laittamaan,
        kun on tuota valikoimaa niin paljon, ettei oikein
        tiedä minkä mallin valitsisi. merkeistä lähtisin etsimään canon, fuji, olympus, panasonic -pohjalta, kun pokkareista puhutaan; järkkäripuolella voisi tulla mukaan vielä jokunen lisää.

kuvauslaite, 60 vuotis päiväksi,"Neuvos"

• palkita Nipsu-Neiti, "Neuvos"

• näkkyy

tehneen oharit&katoamistemput.
        saat sen ensin hakea/löytää, jos palkintogaaloja
        aiot viettää.
        galleriassaan käynyt viimeksi 18. pnä tai keskuteluissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      8019
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      61
      5961
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      81
      3352
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      3103
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1728
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      213
      1719
    7. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      343
      1453
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      335
      1212
    9. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1209
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      32
      1141
    Aihe