1999, terveisin Neuvos ja onnittelut voittajille jokta olivat, Poliisi ja Nipsu.
Kuvani galleriassa on vuodelta
7
673
Vastaukset
- "Katri"
Velmu ilme kuvassa, ilmiselvä naisten mies ;)
- Nimetön
kuulemma miestenkin kanssa.
- neuvos vaikuttaa
Nimetön kirjoitti:
kuulemma miestenkin kanssa.
olevan hyvä ihmisten kanssa, inhimillinen.
en tunne, mutta vilpittömältä luonnonlapselta vaikuttaa, noin pääsääntöisesti positiivisessa mielessä. - Nimetön
rantaneuvos1 kirjoitti:
mutta vasta vanhemmalla ijällä, kiitos Katri hyvästä huomiostasi Neuvos.
HEHEHEHE HOOHOHOHOHOO........Naisten naurattaja he he tosin kaikki muutkin nauraa tälle casanovalle ja sen jutuille.
- äikkäfani äitykkä
mitähän tämä rantaneuvos mahtoi puuhailla koulussa äidinkielen tunnilla?mies tituleeraa itseään kirjailijaksi eikä osaa kirjoittaa montakaan sanaa oikein.saati edes yhtä lausetta.meneppä neuvos kirjastoon ja ole hetki ääneti.ota juice leskisen runokirjoista joku ja ala lukea.siinä ne taipuvat suomen sanat älykkäiksi sanakäänteiksi ja soljuvat mutkitellen tajunnan syvyyksiin.
ei minun tarvinut opiskella, mitä sillä olisi ollut virkaa kun koko koulutuskin meni hukkaan, olisi säästyneet nekin yhteiskunnan rahat parempaan tarkoitukseen Neuvos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833288
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli352639- 612258
Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.732239Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512181Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102153Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191927- 621904
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201859- 861632