Adamskin seikkailut

Myös ufoja nähnyt

Elikkä "Adamski" niminen äijän kähmyrä väitti tapaavansa olentoja Andromedan tähdistöstä ja lennelly ufojen kyydissä hurjalla nopeudella.

Oliko kyseinen äijä huijari, vai ei ???

6

634

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leme

Andromedan galaksiin on 2milj. valovuotta. Pidän häntä huijarina.

• mutta Venus. Adamski kirjoitti scifi-kirjan, joka ei läpäissyt kustantajien seulaa. Hän muutti sen minä-muotoon ja sai hurjan menestyksen. Se oli UFO-tarinoiden "viattomuuden aikaa". Adamskin kuuluisa UFO-kuva on tiettävästi otettu pölynimurin (senaikaisen) kannesta.

Kannattaa muistaa, että hänen krijansa julkaistiin vuonna 1953. Ihmiskunta oli juuri toipumassa toisesta maailmansodasta ja atomipommikauden alkamisesta, kylmä sota oli vauhdissa. Silloin tehtiin niitä klassikkofilmejä, joissa Yhdysvaltojen armeija mielihyvin avusti - joissa armeijan tankit aina tulivat kuin ratsuväki villin lännen filmeissä pelastamaan tialnteen.

En herjaa, ottakaa ystävällisesti huomioon; silloin tehtiin paljon hyvää ja viihdyttävää. Suomessakin oli ensimmäinen scifi-kirjojen aalto, joka tutustutti meidät mm. Ray Bradburyyn. Isäni keräili näitä, joten minullakin oli sitten lapsuudessani Clarken "Ilmojen saaret" ja oliko se Vancen kuuseikkailut - ja Osmo Ilmarin ja Armas Pullan kirjat - luettavina. Suosittelen. Ovat vieläkin hauskoja.

• AVortacc

En taaskaan jaksanut rekisteröityä.

Adamski AINA muistetaan leimata huijariksi, vaikka kyseessä oli vilpitön, hyväsydäminen, älykäs, viisas ja aito kontaktitapaus.

Jokainen, joka on lukenut Adamskin tapauksesta kertovan kirjan tai enemmän, ja jolla on sekä logiikka että intuitio paikallaan, voi oivaltaa, että kyseessä on aito tapaus.

Lukekaapa vaikka "Inside the Spaceships". Niin viisasta tekstiä kuin ne E.T.iden kertomat tekstit ovat, ei yksikään huijari voisi koskaan keksiä kaikessa johdonmukaisuudessaan ja sydämellisyyden tunnussaan. Tuosta tekstistä suorastaan säkenöi vilpittömyys ja toisplaneettalaisten veljiemme suuri rakkaus, huolenpito ja välittäminen meitä kohtaan.

Sinänsä on sama, olisiko kyseessä ollut 'huijari' vai ei, sillä miksi lähetillä tai tietolähteellä olisi merkitystä, jos itse SANOMA on hyvä?

Jokainen voi itse lukea tuon sanoman ja tehdä siitä omat johtopäätöksensä. Mutta ei kannata tuomita ketään huijariksi, ennenkuin on itse arvioinut hänen sanomansa omakohtaisesti. (Ihminen vain valitettavasti haluaa aina helpomman tien - jos joku toinen on leimannut jonkun sanansaattajan huijariksi, ei tarvitse itse asiaa enää tutkiakaan. Mutta kannattaisi, ainakin tässä tapauksessa..)

- Vortac

• .....

sama pätee luukasen ja juhan af granin kohdalla.

Jos lukee kunnolla jonkin luukasen kirjan, huomaa, ettei kyseessä voi olla huijari tai hullu.

• Asko Munaperuna

Adamski kävi kuussa ja näki siellä ilmakehän, kasvillisuutta, elämää ja avaruusihmisten tukikohtia. Missä päin kuuta ne nykyään piilottelevat?

Mielenkintoista sinänsä että Adamskilla on vieläkin kannattajia. Tai ainakin oli kymmenisen vuotta sitten.

http://www.gafintl-adamski.com/html/GAFpg1.htm

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

😇
      Ikävä
      58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      761
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      550
    Aihe