Mieltä painaa..

PojuKF.17

Elikkäs.. olen seurustellut tyttöystäväni kanssa nyt noin kuukauden, mutta tässä viimepäivinä kun koulu alkoi hän ei ole ollut enää ihan samanlainen.. esim ei meinaa vastailla enää tekstiviesteihin tai sitten saan vastaukset viesteihin noin tunnin jäljessä. Messengerissä hän on kyllä ihan normaalisti jutellut kuten ennenkin mutta ei ole pyytänyt tapaamista tai mtn ollenkaan :( tosin minä oon tän kuukauden aikana aina sopinu tapaamiset ja se on aina suostunut mutt en oikeen oo enään vittinyt kun olis kiva jos sekin välillä vois pyytää näkemistä kun ei tiedä et haluaako se mua niille vaiko ei : //

Mitä mielt' olette et viittaako tämä että tyttö ei olisi kiinnostunut enään? : (

2

492

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en kukaan

Kysy häneltä että mikä on hätänä se on se yksin kertaisin tapa.

• tytttö..

Ei tuo välttämättä mitään sellaista tarkoita, etteikö hän sinusta välittäisi.

Tuosta viesteihin vastaamisesta ei nyt mitään voi päätellä, sillä kyllä minäkin nykyään ihastukseni viesteihin saatan vastata jonkun aikaa myöhässäkin, vaikka yleensä melkein heti silloin kun nään ne. Toiset eivät vain ole syntyneet kännykät kädessä.

Jos jotakin syytä tyttöystäväsi käytökseen miettisi, niin saattaa olla että hän kokee että näette ehkä liian paljon tai että olette liian paljon yhteyksissä. Ja ettehän te ole olleet yhdessä kun vasta kuukauden, niin jos tyttö haluaa hieman välillä miettiä asioita ja totutella ajatukseen suhteestanne. Itse ole juuri tälläinen, että suhteen alkuvaiheessa en halua olla liian tiiviisti yhteyksissä, sillä muuten ahdistun. Välillä on vain pakko olla rauhassa ja miettiä asioita.

Voisit yrittää puhuakin tyttöystäväsi kanssa asiasta, jos tuntuu liikaa siltä ettei hän välitä. Mutta tee selväksi että ymmärrät sen, jos hänestä tuntuu että välillä pitää olla rauhassakin jos hän vain niin haluaa.

Toivottavasti tästä oli jotain apua :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      56
      2950
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2731
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      38
      2441
    4. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2359
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1928
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1559
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      105
      1235
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1203
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1060
    Aihe