lukiosta

teiniäxä

Musta tuntuu oudolta kun mun äiti ei tavallaan tiedä mitään mun lukionkäynnistä. Se ei tiedä mitä aineita mulla on milloinkin eikä tiedä mistä olen valinnut syventäviä kursseja.
Se kannustaa opiskeleen ja tukee kaikin tavoin, mutta lukiosysteemistä se ei juuri tiedä, varmaan kun ei ole itse käynyt lukiota.

Naurettavaa, tiedän, mutta tämä on outo tunne, joka välillä vaivaa minua.

Mites teillä?

3

431

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jo88tytto

Ehkä sä voisit kertoa sille;)

Meillä mun hermoilulle nauretaan ja huudetaan:D Meillä molemmat vanhemman käyneet lukion, äiti lopetti 3.luokalla??:S
      he siis tietävät millaista se on, mutta eivät kyllä juurikaan minuun opiskeluun sekaannu. Olen kyllä selittänyt heille ummet ja lammet suunnitelmistani ym. mitä meinaan tehdä milloinkin ja he vain nyökkäilevät.
      Ei kai siinä oikeen muutakaan voi.

• vähän

Ei ole mikään ihmekään kun sun äitisi on ulkona lukio-opinnoistasi !Jos ei ole lukiota käynyt ei voi tietää systeemiä.Äitisi aikana oli varmaan omat luokat,nykyään on luokaton lukio.Oppiaineita on enemmän yms.
      Turhaa mietit ja harmittelet äitisi tietämättömyyttä lukiosta.Hän tukee sua ja yrittää parhaansa mukaan ymmärtää.Hyvää jatkoa sulle,ole ylpeä äitistäsi joka välittää sinusta :)

• teiniäxä

Kiitos teille! Tuli parempi mieli =)
        Turhaan tosiaan huolehdin.
        Ja olen ylpeä äidistäni, loistotyyppi ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      340
      6355
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3796
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      81
      953
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      870
    5. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      826
    6. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      820
    7. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      68
      800
    8. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      793
    9. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      135
      792
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      14
      711
    Aihe