Mutta on vaan pakko kirjoittaa tästä tänne vaikka järki sanoo toista ja tunteet toista =/
Sanokaas nyt voiko jotenkin omalla käsittelyllä aiheuttaa vauvalle aivoihin vahinkoa? En tarkoita siis vauvan tippumista esim hoitopöydältä, koska niin ei ONNEKSI ole sattunut. Mutta kun pukiessani vauvaa otan joskus kiinni esim takaraivolta sen verran, että saan päätä nostettua ja paidan pääaukon sujautettua pään läpi (muutenkin jotkut paidat on ärsyttäviä puettavia!!) Niin tuntee välillä kun sormet hivenen "uppoavat" johonkin pehmeään kohtaan (aukile ilmeisesti). Ja välillä vaan tulee paha olo vaikka olen varma ettei noin helposti voi aiheuttaa mitään, koska kyllä vauvat on täydytty "suunnitella" niin, ettei ihan vähällä satu mitään.
*Suuri huokaus!* Mutta takokaa vaikka te muut järkeä tälle tuoreelle äidille, joka joskus melkein menettää yöunensa murehtiessaan omaa toimintaansa. Ja ois tietty myöskin kiva kuulla, että ´muillakin on samanlaisia pelkoja.
Ylireagointia
...tiedän!
1
349
Vastaukset
- werty82
ei tuollaisesta miten kuvailit voi tulla mitään vaurioita..ole ihan huoletta...!! itse olen kopauttanut vahingossa kyynärpäällä lastani päähän kun hän oli n. 2kk. aika kovaa osuikin ja hän itki aika tavalla ja itkin myös itse kun säikähdin.. ei tullut mitään vahinkoa. olin kyllä itse ihan paniikissa ja soitinkin neuvolaa ja sanottiin ettei oo mitää hätää jos ei ilmene muutosta vauvan käyttäytymisessä...itkuisuutta normaalia enemmän tai väsymystä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o4026974Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki534083Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa262402Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava611634Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä
Voi, voi! Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä! https://yle.fi/a/74-20221468 Aina voi etsiä toisen reitin, jos t981554SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän31549Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --61427Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2611418- 1021189
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue231117