Ylireagointia

...tiedän!

Mutta on vaan pakko kirjoittaa tästä tänne vaikka järki sanoo toista ja tunteet toista =/

Sanokaas nyt voiko jotenkin omalla käsittelyllä aiheuttaa vauvalle aivoihin vahinkoa? En tarkoita siis vauvan tippumista esim hoitopöydältä, koska niin ei ONNEKSI ole sattunut. Mutta kun pukiessani vauvaa otan joskus kiinni esim takaraivolta sen verran, että saan päätä nostettua ja paidan pääaukon sujautettua pään läpi (muutenkin jotkut paidat on ärsyttäviä puettavia!!) Niin tuntee välillä kun sormet hivenen "uppoavat" johonkin pehmeään kohtaan (aukile ilmeisesti). Ja välillä vaan tulee paha olo vaikka olen varma ettei noin helposti voi aiheuttaa mitään, koska kyllä vauvat on täydytty "suunnitella" niin, ettei ihan vähällä satu mitään.

*Suuri huokaus!* Mutta takokaa vaikka te muut järkeä tälle tuoreelle äidille, joka joskus melkein menettää yöunensa murehtiessaan omaa toimintaansa. Ja ois tietty myöskin kiva kuulla, että ´muillakin on samanlaisia pelkoja.

1

349

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • werty82

ei tuollaisesta miten kuvailit voi tulla mitään vaurioita..ole ihan huoletta...!! itse olen kopauttanut vahingossa kyynärpäällä lastani päähän kun hän oli n. 2kk. aika kovaa osuikin ja hän itki aika tavalla ja itkin myös itse kun säikähdin.. ei tullut mitään vahinkoa. olin kyllä itse ihan paniikissa ja soitinkin neuvolaa ja sanottiin ettei oo mitää hätää jos ei ilmene muutosta vauvan käyttäytymisessä...itkuisuutta normaalia enemmän tai väsymystä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      402
      6974
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      53
      4083
    3. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      26
      2402
    4. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      61
      1634
    5. Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä

Voi, voi! Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä! https://yle.fi/a/74-20221468 Aina voi etsiä toisen reitin, jos t
      Kevytliikenne
      98
      1554
    6. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      3
      1549
    7. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      6
      1427
    8. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      261
      1418
    9. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      102
      1189
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      23
      1117
    Aihe