Digi Tv ei näy

Apuvaaaaaa

Asun Hoikankankaalla ja ongelmana on se, että digi-tv ei näy. Tai tarkemmin YLEn kanavat ei näy. Onkohan tähän joku tietty syy ja voinkohan valittaa tästä johonkin. Muut kanavat näkyy aika hyvin, mutta analogisen puolella on parempi kuvanlaatu.

Kuuluuko tällaiset asiat yleensäkään taloyhtiölle vai pitääkö tässä vaan kärsiä kun ei tajunnut ottaa asiasta selvää ennenkuin muutti tänne?

8

677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luu...

      taloyhtiölle. Sinne ilmoittele häiriöistä.

    • digi_digi

      Aika erikoista, jos analogisella puolella on parempi kuvanlaatu. Digissä on joko tosi hyvä kuva taikka ei kuvaa ollenkaan...

      • ja voisin sanoa että

        juosten kustu.. eli ihan vituralleen kaikki. antennipistokkeen rasiakin on asennettu väärinpäin :) No onpa halpa vuokra ja rauhallista asua.

        Ilmoittelen isännöitsijälle tänään jos homma alkais toimimaan...


      • ihan perusjuttu
        ja voisin sanoa että kirjoitti:

        juosten kustu.. eli ihan vituralleen kaikki. antennipistokkeen rasiakin on asennettu väärinpäin :) No onpa halpa vuokra ja rauhallista asua.

        Ilmoittelen isännöitsijälle tänään jos homma alkais toimimaan...

        kannattaa tietysti tarkistaa että onkohan talossa kaapeli-tv vai antenni-tv ja onko digiboksi sitten vastaavaa mallia? Jos ollaan kaapeli-tv:ssä ja on analogisen boksi niin mitenkähän käy... ainakin analogisen puolen kuva voi olla parempi kuin digipuolella.


      • että..
        ihan perusjuttu kirjoitti:

        kannattaa tietysti tarkistaa että onkohan talossa kaapeli-tv vai antenni-tv ja onko digiboksi sitten vastaavaa mallia? Jos ollaan kaapeli-tv:ssä ja on analogisen boksi niin mitenkähän käy... ainakin analogisen puolen kuva voi olla parempi kuin digipuolella.

        Digiboksi näkyi silloin kun sen ostin, tuossa viikko sitten lopetti näkymisensä. Nyt taas eilen alkoi näkymähän...


      • erikoinen___
        että.. kirjoitti:

        Digiboksi näkyi silloin kun sen ostin, tuossa viikko sitten lopetti näkymisensä. Nyt taas eilen alkoi näkymähän...

        digiboksi on kun pystyy muuttumaan kokonaan näkymättömäksi...Vakavasti puhuen digiboksiongelmissa usein se ensimmäinen ensiapu joka yleensä myös auttaa on käyttää siitä ihan kokonaan sähköt pois. Ihan niinkuin tietokoneissakin ne voivat mennä samaan tapaan jumiin ja niitä ei saa muuten käyntiin.


      • digi gootti
        erikoinen___ kirjoitti:

        digiboksi on kun pystyy muuttumaan kokonaan näkymättömäksi...Vakavasti puhuen digiboksiongelmissa usein se ensimmäinen ensiapu joka yleensä myös auttaa on käyttää siitä ihan kokonaan sähköt pois. Ihan niinkuin tietokoneissakin ne voivat mennä samaan tapaan jumiin ja niitä ei saa muuten käyntiin.

        Mulla räpsi ylen kanavat melko taajaan, vaikka oli antenninvahvistinkin käytössä. Ostin uuden vahvistimen, joka oli 1,8 kertaa voimallisempi kuin entinen.
        Nyt näkyy ylekin ilman räiskettä. Tein siis digi-ihmeen. Olen saanut aikaan hyvän televisiokuvan vuonna 2007!


      • Hommahan menee näin
        digi gootti kirjoitti:

        Mulla räpsi ylen kanavat melko taajaan, vaikka oli antenninvahvistinkin käytössä. Ostin uuden vahvistimen, joka oli 1,8 kertaa voimallisempi kuin entinen.
        Nyt näkyy ylekin ilman räiskettä. Tein siis digi-ihmeen. Olen saanut aikaan hyvän televisiokuvan vuonna 2007!

        Ei mitään kiirettä vielä:D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1195
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      757
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      709
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      685
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      31
      565
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      113
      502
    Aihe