Asun Hoikankankaalla ja ongelmana on se, että digi-tv ei näy. Tai tarkemmin YLEn kanavat ei näy. Onkohan tähän joku tietty syy ja voinkohan valittaa tästä johonkin. Muut kanavat näkyy aika hyvin, mutta analogisen puolella on parempi kuvanlaatu.
Kuuluuko tällaiset asiat yleensäkään taloyhtiölle vai pitääkö tässä vaan kärsiä kun ei tajunnut ottaa asiasta selvää ennenkuin muutti tänne?
Digi Tv ei näy
8
677
Vastaukset
- luu...
taloyhtiölle. Sinne ilmoittele häiriöistä.
- digi_digi
Aika erikoista, jos analogisella puolella on parempi kuvanlaatu. Digissä on joko tosi hyvä kuva taikka ei kuvaa ollenkaan...
- ja voisin sanoa että
juosten kustu.. eli ihan vituralleen kaikki. antennipistokkeen rasiakin on asennettu väärinpäin :) No onpa halpa vuokra ja rauhallista asua.
Ilmoittelen isännöitsijälle tänään jos homma alkais toimimaan... - ihan perusjuttu
ja voisin sanoa että kirjoitti:
juosten kustu.. eli ihan vituralleen kaikki. antennipistokkeen rasiakin on asennettu väärinpäin :) No onpa halpa vuokra ja rauhallista asua.
Ilmoittelen isännöitsijälle tänään jos homma alkais toimimaan...kannattaa tietysti tarkistaa että onkohan talossa kaapeli-tv vai antenni-tv ja onko digiboksi sitten vastaavaa mallia? Jos ollaan kaapeli-tv:ssä ja on analogisen boksi niin mitenkähän käy... ainakin analogisen puolen kuva voi olla parempi kuin digipuolella.
- että..
ihan perusjuttu kirjoitti:
kannattaa tietysti tarkistaa että onkohan talossa kaapeli-tv vai antenni-tv ja onko digiboksi sitten vastaavaa mallia? Jos ollaan kaapeli-tv:ssä ja on analogisen boksi niin mitenkähän käy... ainakin analogisen puolen kuva voi olla parempi kuin digipuolella.
Digiboksi näkyi silloin kun sen ostin, tuossa viikko sitten lopetti näkymisensä. Nyt taas eilen alkoi näkymähän...
- erikoinen___
että.. kirjoitti:
Digiboksi näkyi silloin kun sen ostin, tuossa viikko sitten lopetti näkymisensä. Nyt taas eilen alkoi näkymähän...
digiboksi on kun pystyy muuttumaan kokonaan näkymättömäksi...Vakavasti puhuen digiboksiongelmissa usein se ensimmäinen ensiapu joka yleensä myös auttaa on käyttää siitä ihan kokonaan sähköt pois. Ihan niinkuin tietokoneissakin ne voivat mennä samaan tapaan jumiin ja niitä ei saa muuten käyntiin.
- digi gootti
erikoinen___ kirjoitti:
digiboksi on kun pystyy muuttumaan kokonaan näkymättömäksi...Vakavasti puhuen digiboksiongelmissa usein se ensimmäinen ensiapu joka yleensä myös auttaa on käyttää siitä ihan kokonaan sähköt pois. Ihan niinkuin tietokoneissakin ne voivat mennä samaan tapaan jumiin ja niitä ei saa muuten käyntiin.
Mulla räpsi ylen kanavat melko taajaan, vaikka oli antenninvahvistinkin käytössä. Ostin uuden vahvistimen, joka oli 1,8 kertaa voimallisempi kuin entinen.
Nyt näkyy ylekin ilman räiskettä. Tein siis digi-ihmeen. Olen saanut aikaan hyvän televisiokuvan vuonna 2007! - Hommahan menee näin
digi gootti kirjoitti:
Mulla räpsi ylen kanavat melko taajaan, vaikka oli antenninvahvistinkin käytössä. Ostin uuden vahvistimen, joka oli 1,8 kertaa voimallisempi kuin entinen.
Nyt näkyy ylekin ilman räiskettä. Tein siis digi-ihmeen. Olen saanut aikaan hyvän televisiokuvan vuonna 2007!Ei mitään kiirettä vielä:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231195
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87757
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18709- 91685
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 31565
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet113502