itsari

masentunuttttttt

Olen ollut masentuneena yli 2 vuotta. En ole kertonut vanhemmilleni siitä. Ainoastaan enoni sekä paras kaverini ovat saaneet kuulla huoleni ja murheeni. Minua kiusattiin koko seiskaluokan ajan ja siitä jäivät kovat traumat, isälläni on ollut kahdesti alkoholiongelma ja kummisetäni tappoi itsensä puolitoista vuotta sitten. Olen poika, joka on täysin mitätön, arvoton ja turha. Olen pitkään pohtinut itsemurhaa. Ranteiden avaaminen on liian sotkuista, amatöörimäistä ja mielikuvituksetonta. Melkein kaikki tekee niin.

Olen miettinyt, että juoksisin bussin alle, antaisin hevosen potkaista minua, joisin pesuainetta tai vittuilisin jollekkin prätkäjengille, jolloin he suuttuisivat ja hakkaisivat minut kuoliaaksi. Haluan kuitenkin tehdä muutaman asian, että voisin kuolla onnellisena. Kysyisinkin pesuaineitsemurhasta, että millä todennäköisyydellä ja kuinka nopeasti kuolisin, jos nielisin:

A: Fairya
B: Ajaxia
C: WC-ankkaa
D: Pyykinhuuhteluainetta
E: Pesupulveria
F: Konetiskitabletin
G: Coctailin, jossa on näitä kaikkia vähän vettä tekemässä siitä nestemäisempää?
-------------------------------------------------
http://s1.fi.bitefight.org/c.php?uid=28338

8

1147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mimmu

Älä poika mee tappaa ittees.. onhan elämässä hyviäkin puolia. Sun kannattaa hakee itselles apua, ulkopuoliselle ihmiselle puhuminen saattaisi auttaa paljonkin tai sitten jollekkin läheisellesi puhuminen. Kerro vanhemmillesi huolesi, kuvittele kuinka paljon vanhempasi/sukulaisesi/kaikki läheisesi jäisi kaipaamaan sua jos nyt tappaisit itsesi, sitten koko perhe olisi hajalla. Ja sä et ole mitenkään turha tai mitätön. En oo mikään ammattilainen neuvomaan, mutta oli pakko tulla sanomaan tämä. Koita nauttia elämästäsi, älä pilaa sitä ja vielä samalla jätä läheisillesi hirveää surua.

• :<<<<<<...

on täytyny olla huono koulu jos sinua on koko seiskaluokan ajan kiusattu, eikö ne opettajat sanonu mitään? vai kertoiks niille kiusaamisesta? kannattais kertoa vanhemmille ja sanoa että et jaksa enään tätä, varmasti auttavat ku oot tosissas. älä turhaan ajattele itsemrhaa,siitä ei seuraisi mitn hyvää, vanhempasi ihmettelisivät miksi et oo sanonu niille mitn. he varmasti voivat tehdä jtn, sanotta vaikka niille opettajille että et tule enään kouluu jos ei kiusaamista saada loppumaan. et ole mitätön,arvoton etkä turha,kaikki ihmiset on samanarvosia mutta erinlaisia !

koita pärjätä.

• Oké

Kukaan ei ole täysin arvoton mitätön ja turha. Älä tee itsemurhaa. Ei se auta sinua. Se voi jopa viedä sinut tätä maailmaa paljon pahempaan paikkaan, kuka tietää...

Yritä jaksaa eteenpäin. Sinä et välttämättä usko Jumalaan, mutta minä uskon. Jeesus rakastaa sinua. Lue Raamattua. Etsi jotain hyviä tietoja netitstä yms. Äläkä sitten kaadu niihin näennäisiin "ristiriitoihin". Ne saattavat näyttää sellaisilta, mutta eivät ole sellaisia, kun asiaa tarkemmin miettii.

• sirpale

En suosittele itsarii...
      Vaan suosittelen sitä kannaltasi vaikeinta vaihtoehtoa. Kertoa jollekin joka voi sua auttaa! Se on ihan vitun vittumaista mä tiedän kyllä. Kaikki tuntuu ihan vitun merkityksemättömältä ja vaikeelta.

Mä taas oon ollu periaatteessa koko elämäni masentunu. Edelliset 5 vuotta sillee et se on haitannu elämää ja viime talvena löysin itteni osastolta ja se oli kuitenkin hyvä. Enne sitä KUKAAN ei tienny mistään!!!! Et sillee. Ja oon ite miettiny iha samoja itsari keinoja... Mut oikeesti mee vaik terkkarille tai soita jonnekki tai jotain.. Ku mä en haluu enenpää itsarii tehneitä tiiän niit jo iha liikaa mun tiedossa. Mua on koulussa kiusattu alakoulust lähtii oon nyt lukios....syrjitty aina ja tulen olemaan. Tunnen olevani kuin huonoa ilmaa tai jotain joka saa muut voimaan aina pahoin. Olen pahempaa kuin ei mitään. Sitä paitsi tällä sivustolla ei saa ehottella hyviä itsari keinoja niin en voi sitä tehä... Muuten kyllä tietäsin monia hyviä, tai ainaki muutamia... Muut oot hurahatanu noihi pesuaineisiin...ensinnäki ne maistuu äärettömän pahalta ja ku sä tajuisit mitä sä oot tekemäsä sä menisit sanoo jolleki tai jotain ja joutusit sairaalaan ja se siitä yrityksestä. vatsa huuhtelu ja sillee vaa sitte.. Et niillä ei kannata kokeilla.. Joo no enenpää en voi kirjoittaa vaikka haluaisin,kun ei saa ehotella mitää et sillee..

mut tee asialle jotain parempaan suuntaan kerro jolleki et auttaa kerro esim. jolleki tutulle et voisko se ilmottaa tai kertoo jonnekki eteenpäin sossulle tai jotai..

• ghjf

jos onnistuu pesuaineilla tappamaan ittensä niin onkohan tuo kovin kivuliasta? koulu on masentavaa. yläasteella miul oli 5 hyvää kaveria, enää ei ole yhtään. itsaria olen ajatellut jo varmaan vuoden, mutta tarvitsisin aseen kun olen niin nössö etten kivuliailla konsteilla uskalla kokeilla

• erossa

niistä nestemäisistä myrkyistä. Niissä on aina se halvaantumisen mahdollisuus ja vihanneksi tuleminen.
        Järkevämpiäkin tapoja on, mutta ei se itsemurhakaan
        varmasti ole se viimeinen/paras vaihtoehto.

• ennenmasentunut

älä mieti mitään itsaria!!! etkä oo arvoton, kaikki on arvokkaita:) mä olin ennen masentunu ja yritin itsaria. mut nytku miettii ku on selvinny kaikesta.. niin oisin jääny paljolta paitsi. ethän säkää sitää varmaan halua :))) se ainaki helpottaa että juttelee jollekki ongelmistaan..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      9
      2781
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2621
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      18
      2317
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1894
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1473
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1463
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1154
    9. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1005
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      958
    Aihe