Niin toi otsikko. Kun en tiennyt että niitä pitää ohjata sain just kauppa-auki lisärin. Ja en jaksais ohjata sitä, poistuin tallentamatta mutta tulevaisuuden varalle... heheheh! Kiitos vastanneille. Ja taas näitä minun mielipiteitäni... Laittakaa kunnollisia otsikoita, ettei kaikkien (varsinkin niiden jotka eivät osaa vastata) tarvii ladata sille sivulle. Haluaisin mielipiteitä. (se on tylsää kun siellä lukee esim: AUTTAKAA TOOOODELLA TÄÄÄRKEETÄÄÄ ja kaikki jotka ovat laittaneet lähes samallaisen viestin ku joku toinen, koska otsikos eivät valaise yhtään. Ei kaikki varmaan haluaisi kahlata aluksi läpi kaikkia keskusteluja. :D
Vastaukset 2
- S.T
Huomasin että olen todella hyvä oikein kirjoituksessa. :D Tsih tsih...
Ainut keino servon poistamiseen on ettiä sille oma kämppä, eli tietokoneeseen ja etsi oma kämppä niin se ilmestyy naapurusto valikkoon perhevarastoon ja voit siitä sitten poistaa sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid134847En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene43619Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21558Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110533Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50525- 36522
- 41463
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33461Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää118438Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni22397