Niin toi otsikko. Kun en tiennyt että niitä pitää ohjata sain just kauppa-auki lisärin. Ja en jaksais ohjata sitä, poistuin tallentamatta mutta tulevaisuuden varalle... heheheh! Kiitos vastanneille. Ja taas näitä minun mielipiteitäni... Laittakaa kunnollisia otsikoita, ettei kaikkien (varsinkin niiden jotka eivät osaa vastata) tarvii ladata sille sivulle. Haluaisin mielipiteitä. (se on tylsää kun siellä lukee esim: AUTTAKAA TOOOODELLA TÄÄÄRKEETÄÄÄ ja kaikki jotka ovat laittaneet lähes samallaisen viestin ku joku toinen, koska otsikos eivät valaise yhtään. Ei kaikki varmaan haluaisi kahlata aluksi läpi kaikkia keskusteluja. :D
Miten servot poistetaan? ja mielipide kysymys.
S.T
2
279
Vastaukset
- S.T
Huomasin että olen todella hyvä oikein kirjoituksessa. :D Tsih tsih...
Ainut keino servon poistamiseen on ettiä sille oma kämppä, eli tietokoneeseen ja etsi oma kämppä niin se ilmestyy naapurusto valikkoon perhevarastoon ja voit siitä sitten poistaa sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei184271Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1261484- 1011390
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli3161262Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi651246- 461157
Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk721150Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253961- 86905
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?49864