Voldemort ja Oljo

Aqutalio

Minulla on nyt mennyt ihan ohi...
Kun Regulus vaihtoi puolta,se jotenkin liittyi Oljoon,niin olen ymmärtänyt.
Eli siis mitä Voldemort uhkasi/teki Oljolle??

4

1395

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voldemort, Regulus

Voldemort lainasi Oljoa Regulukselta ja kohteli sitä todella huonosti. Kun Voldemort meni tekemään medaljongi-hirnyrkkiä, hän otti Oljon mukaan, joka joi nesteen (sen, jonka Dumbledorekin joi) pikarista. Kun Oljo oli sen tehnyt, jätti Voldemort Oljon yksin. Oljo meni juomaan järvestä, jolloin manaliukset olivat napata sen, mutta Regulus sai kutsuttua Oljon takaisin.

Oho, olipa sekasta. :P

• se vain

käytti Oljoa hyödykseen, tutkiakseen että hiernyrkkinsä turvatoimet todella pelaa ja oljon oli tarkoitus kuolla, mutta voldemort unohti kotitonttujen taian, että ne voi päästä minne vaan isäntänsä kutsuu.......

• kantaan!

Nimenomaan. Paitsi, että mä käsitin, että se vasta vei sen medaljongin sinne ensi kertaa.

• Jossua

Hei Regulus ei kutsunut sitä se vaan käski sen tulla takas kun se teki sen mitä sitten pitikin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      652
      8918
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      3462
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      465
      2407
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      132
      1436
    5. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      35
      1425
    6. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      15
      1325
    7. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1271
    8. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      94
      1177
    9. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      65
      1117
    10. Hyvät valeet myllyistä

Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää
      Puolanka
      72
      1015
    Aihe