KULTAINENNOUTAJA VALMIS ISÄKSI

ASTUMAAN

Olisi haussa kultainennoutaja narttu! Eli, jos olet suunnittelemassa, että teetät pennut kultsunartullasi, niin ota yhteyttä.

Täällä olisi isä ehdokas.

Olisi tarkoitus saada pentueesta yksi pentu itselle.

12

1417

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uroksen

      silmät peilattu,entä mitä lonkkakuvien tulos.
      Näyttelyt?

    • pasaati1

      Luulisit?

      Ei ole,ei sille muuten täältä narttua kyseltäis.

      Ovat vaan niin pihejä,etteivät viitsisi maksaa toisesta koirasta ja koittavat saada näin ilmaiseksi.

      • Piizzi

        Mä en ymmärrä kuin kaikkien tarvii puuttua noin negatiivisesti kaikkien pennutukseen. Kuitenkaan ette varmasti toisten päätökseen vai vaikuttaa muuta kuin pahaa mieltä aiheuttamalla.

        Voi asiallisesti kysyä onko koiraa tutkittu ja omaako papereita. Ei kaikkien tarvi olla köyhiä, pihejä tai mitään muutakaan ei toivottua vaikka pennut teettääkin. Kunhan ei sekarotusella pentuja ehdontahdon astuta.

        Ihan kuin tämä netti sivusto olisi jollakin mustalla listalla mistä ei voisi astutus kumppania kysyä?????

        Ja jos näin on että tämä paikka ei sellaiseen sovi niin te jotka ootte täällä toisia sorsimassa luulisi, että te olisitte siellä golden ringin sivustoilla ettekä täällä moisilla.

        Itsekin olen teettämässä pennut uroksellani. Ja kun ajankohta on oikea niin todennäköisesti etsin nartun tätä kautta... Vaikka koirallani onkin paperit silmät ja lonkat kuvattu ja näyttely tulos.


      • Kultsu uroksen omistaja

        Oon ihan samoilla linjoilla Piizzin kanssa.

        EI KANNATA KIRJOITTAA TÄNNE,JOS ON NOIN PAHAOLLA...VOI..VOI! HARMI :)

        En ole piheyden takia koiralle narttua etsimässä VAAN, koska haluan juuri omasta rakkaasta koirastani pennun. Ennestään on kaksi koiraa (molemmat ostettu ihan rahalla)...et sillei!

        Toivottavasti pasaati1 hankit itsellesi vaikkapa kivan harrastuksen, johon voit sitten rauhassa pahaa oloasi purkaa......! (pikku vinkki.....)

        Hyvää jatkoa sinulle :)


      • kultsu-uroksen omistaja
        Kultsu uroksen omistaja kirjoitti:

        Oon ihan samoilla linjoilla Piizzin kanssa.

        EI KANNATA KIRJOITTAA TÄNNE,JOS ON NOIN PAHAOLLA...VOI..VOI! HARMI :)

        En ole piheyden takia koiralle narttua etsimässä VAAN, koska haluan juuri omasta rakkaasta koirastani pennun. Ennestään on kaksi koiraa (molemmat ostettu ihan rahalla)...et sillei!

        Toivottavasti pasaati1 hankit itsellesi vaikkapa kivan harrastuksen, johon voit sitten rauhassa pahaa oloasi purkaa......! (pikku vinkki.....)

        Hyvää jatkoa sinulle :)

        on sitä mieltä,että oman koiransa kanssa saa jokainen valita mieleisensä tyttökoiran astutukseen.Itsekin haluaisimme omasta ,ihanasta kultsusta jälkeläisen.Jos vaikka naapurissa olisi kiva tyttökultsu,se kävisi meille.
        Toivottavasti onnistutte yrityksessä!


      • koirat vs ihmiset
        kultsu-uroksen omistaja kirjoitti:

        on sitä mieltä,että oman koiransa kanssa saa jokainen valita mieleisensä tyttökoiran astutukseen.Itsekin haluaisimme omasta ,ihanasta kultsusta jälkeläisen.Jos vaikka naapurissa olisi kiva tyttökultsu,se kävisi meille.
        Toivottavasti onnistutte yrityksessä!

        Olen kahden ihanan lapsen isä. Vaikka lonkkiani, kyynäriäni ja silmänpohjiani ei ole kuvattu. En ole myöskään saanut minkäänlaista sertiä Mr Finland -kisasta. Ihan vastaava koskee lasten äitiä. Olemme luullaksemme samaa rotua, vaikkei siitä minkäänlaista todistusta olekaan. Siksi olemmekin sekarotuisia.

        Koiramme on puhdasrotuinen, rokotettu, sirutettu, kiltti, komea ja "hyvästä perheestä". Kuvat ja sertit puuttuvat.


    • Maija&Tessa

      Minulla on 4-vuotias kultainennoutajanarttu, jolla olen ajatellut teettää pennun, mutta uros puuttuu. Haluan hyvän uroksen tottakai. Oletko kuvauttanut koirasi ja minkälaisin tuloksin? Entä harrastatko jotain? Onko mistään mitään tuloksia? Ja ennenkaikkea miksi haluat käyttää urostasi astutukseen? Jos voisit vastailla niin katsotaan josko päästäisiin sopimukseen :).

      Tessani on 4-vuotias, näyttelyistä EH, todella kiltti ja hyväluontoinen. Ehkä joskus olisi kiva harrastaa jotain erityistä, mutta ehtiihän sitä vielä :). Nyt lähinnä lenkkeillään luonnossa ja treenataan silloin tällöin tottelevaisuutta. Tessa tykkää käydä koirapuistossa ja tykkää lapsista. Pentueesta olisi tarkoitus jättää perheeseemme myös pentu, joten samoilla linjoilla ainakin tässä mennään :).

      En vaadi mitään täydellisyyttä, koska en itsekään täydellinen ole. Kukapa olisi ;). Mutta ainakin ne paperit haluaisin koiralla olevan. Tosin jos hyvä uros löytyy niin asioista voi aina neuvotella ja pennuilla olisi varmasti kysyntää :).

      • Kultainennoutaja uros

        Minun kultainennoutaja uros on tänä kesänä täyttänyt 11-vuotta. Tuntuu, että on ajan myötä vain piristynyt entisestään :)

        Luonteeltaan hän on aina ollut kiltti, rauhallinen (ei ole koskaan tehnyt pahojaan esim. purrut kenkiä jne..) Ihannekoira ollut aina :)Todella palveluhaluinen.

        Tällä hetkellä tilanne on sellainen, että aika kuluu ja tiedän, ettei rakas koirani ole ikuisesti seuranani, eli haluaisin hänestä pennun, koska hän on todella rakas ja hyvä koira, eli haluaisin hänen muistonsa elävän kanssani hänen pentunsa kautta.

        Ollaan kerran käyty näyttelyissä, kun hän oli juniori, mutta totesin, ettei se ole ainakaan minun koirani elämää. Tarkoitan, että koirani saa olla koira, enkä halua, että kukaan ulkopuolinen arvostelee häntä. Koirani rakastaa metsässä kävelyä ja uimista yli kaiken. Hän on ollut kaikessa mukana, mitä teenkin eli on täydellinen perheenjäsen. Olen käynyt hänen kanssa tottelevaisuusharjoituksissa, kun hän oli nuorempi ja hyvin meni oppi päähän. Oli oikea priimus :) Agilityä olemme harrastaneet, kun hän oli nuorempi, mutta nykyään vietämme vapaa-aikamme mökillä tai lenkkeilemällä metsässä.

        Lähdin etsimään tätä kautta Tinolle narttua, koska itselleni ei ole tärkeää nartun saavutukset tai menestys. Pääasia on, että narttu olisi TERVE! Ja pennuista tulisi terveitä ja pääsisivät hyvään kotiin.

        Koirani on ollut koko elämänsä terve koira, eikä ole ollut oikeastaan mitään sairauksia, joihin olisin tarvinnut lääkitystä. Kesäisin koirallani oli ongelma, kun hän ui todella paljon eikä turkki kerennyt kuivua juuri koskaan, niin hänelle tuli ihottumaa. Eläinlääkärimme sanoi, että joko koira pitää pitää uimakiellossa taikka sen turkki on ajettava lyhyeksi, jotta iho kuivuu uimisen jälkeen. Päätin leikata turkin ja näin ihottuma hävisi. Siitä lähtien olen leikannut turkin aina kesän alussa, jotta hän on pystynyt uimaan. Oli todella ihanaa, että ihottuma parani tällä ratkaisulla, koska olisi tuntunut todella pahalta kieltää häneltä uiminen, jota koirani rakastaa yli paljon.

        Kävin vähän aikaa sitten eläinlääkäritarkastuksessa koirani kanssa, koska haluan olla varma, että kaikki on kunnossa. Eläinlääkäri totesi koirani voivan todella hyvin, vaikka ikää onkin. Ja sanoi, että lonkat ovat kunnossa. Mutta tottakai käyn vielä eläinlääkärillä ottamassa kaikki kuvat (lonkat & silmät), kunhan ekaksi löytyisi varteenotettava narttuehdokas :)

        Toivottavasti otatte yhteyttä Maija & Tessa, koska kuulostaa juuri sellaiselta nartulta (koiralta, joka viettää onnellista elämää hyvän omistajan kanssa), jota olen koiralleni etsinyt :)


      • Maija&Tessa
        Kultainennoutaja uros kirjoitti:

        Minun kultainennoutaja uros on tänä kesänä täyttänyt 11-vuotta. Tuntuu, että on ajan myötä vain piristynyt entisestään :)

        Luonteeltaan hän on aina ollut kiltti, rauhallinen (ei ole koskaan tehnyt pahojaan esim. purrut kenkiä jne..) Ihannekoira ollut aina :)Todella palveluhaluinen.

        Tällä hetkellä tilanne on sellainen, että aika kuluu ja tiedän, ettei rakas koirani ole ikuisesti seuranani, eli haluaisin hänestä pennun, koska hän on todella rakas ja hyvä koira, eli haluaisin hänen muistonsa elävän kanssani hänen pentunsa kautta.

        Ollaan kerran käyty näyttelyissä, kun hän oli juniori, mutta totesin, ettei se ole ainakaan minun koirani elämää. Tarkoitan, että koirani saa olla koira, enkä halua, että kukaan ulkopuolinen arvostelee häntä. Koirani rakastaa metsässä kävelyä ja uimista yli kaiken. Hän on ollut kaikessa mukana, mitä teenkin eli on täydellinen perheenjäsen. Olen käynyt hänen kanssa tottelevaisuusharjoituksissa, kun hän oli nuorempi ja hyvin meni oppi päähän. Oli oikea priimus :) Agilityä olemme harrastaneet, kun hän oli nuorempi, mutta nykyään vietämme vapaa-aikamme mökillä tai lenkkeilemällä metsässä.

        Lähdin etsimään tätä kautta Tinolle narttua, koska itselleni ei ole tärkeää nartun saavutukset tai menestys. Pääasia on, että narttu olisi TERVE! Ja pennuista tulisi terveitä ja pääsisivät hyvään kotiin.

        Koirani on ollut koko elämänsä terve koira, eikä ole ollut oikeastaan mitään sairauksia, joihin olisin tarvinnut lääkitystä. Kesäisin koirallani oli ongelma, kun hän ui todella paljon eikä turkki kerennyt kuivua juuri koskaan, niin hänelle tuli ihottumaa. Eläinlääkärimme sanoi, että joko koira pitää pitää uimakiellossa taikka sen turkki on ajettava lyhyeksi, jotta iho kuivuu uimisen jälkeen. Päätin leikata turkin ja näin ihottuma hävisi. Siitä lähtien olen leikannut turkin aina kesän alussa, jotta hän on pystynyt uimaan. Oli todella ihanaa, että ihottuma parani tällä ratkaisulla, koska olisi tuntunut todella pahalta kieltää häneltä uiminen, jota koirani rakastaa yli paljon.

        Kävin vähän aikaa sitten eläinlääkäritarkastuksessa koirani kanssa, koska haluan olla varma, että kaikki on kunnossa. Eläinlääkäri totesi koirani voivan todella hyvin, vaikka ikää onkin. Ja sanoi, että lonkat ovat kunnossa. Mutta tottakai käyn vielä eläinlääkärillä ottamassa kaikki kuvat (lonkat & silmät), kunhan ekaksi löytyisi varteenotettava narttuehdokas :)

        Toivottavasti otatte yhteyttä Maija & Tessa, koska kuulostaa juuri sellaiselta nartulta (koiralta, joka viettää onnellista elämää hyvän omistajan kanssa), jota olen koiralleni etsinyt :)

        Kuulostaa periaatteessa ihan hyvältä, mutta tuo koirasi ikä on aika suuri kysymys. Tuon ikäisistä koirista suurin osa on jo steriilejä. Kaikki kultsut eivät edes elä tuon ikäisiksi, joten olet ollut onnellinen, että olet saanut pitää rakkaan ystäväsi näin pitkään. En välttämättä uskalla ottaa riskiä, koska nartullani on vain kerran vuodessa juoksut. Jotkut tekee sitten vanhoilla uroksillaan testejä, että onko koirasta vielä sukua jatkamaan. Mutta en osaa sanoa näiden testien hintoja. Tuo ikähomma taitaa kaataa tämän parin. Valitettavasti :(.


      • Kultainennoutaja uros
        Maija&Tessa kirjoitti:

        Kuulostaa periaatteessa ihan hyvältä, mutta tuo koirasi ikä on aika suuri kysymys. Tuon ikäisistä koirista suurin osa on jo steriilejä. Kaikki kultsut eivät edes elä tuon ikäisiksi, joten olet ollut onnellinen, että olet saanut pitää rakkaan ystäväsi näin pitkään. En välttämättä uskalla ottaa riskiä, koska nartullani on vain kerran vuodessa juoksut. Jotkut tekee sitten vanhoilla uroksillaan testejä, että onko koirasta vielä sukua jatkamaan. Mutta en osaa sanoa näiden testien hintoja. Tuo ikähomma taitaa kaataa tämän parin. Valitettavasti :(.

        No voi harmi :(

        Pitää sitten yrittää etsiä toista narttua tai sitten käydä niissä testeissä, josta saa varmuuden, että kykeneekö koirani enään suvunjatkamiseen...

        Taitaapi olla nii, että varaan ajan eläinlääkäriin, jotta saan varmuuden asiasta.

        Kiitos sinulle kuitenkin :)

        Kirjoittelen tänne mitkä olivat testitulokset....Toivottavasti hyvät, jotta saisin koirani pennun :)


      • Maija&Tessa
        Kultainennoutaja uros kirjoitti:

        No voi harmi :(

        Pitää sitten yrittää etsiä toista narttua tai sitten käydä niissä testeissä, josta saa varmuuden, että kykeneekö koirani enään suvunjatkamiseen...

        Taitaapi olla nii, että varaan ajan eläinlääkäriin, jotta saan varmuuden asiasta.

        Kiitos sinulle kuitenkin :)

        Kirjoittelen tänne mitkä olivat testitulokset....Toivottavasti hyvät, jotta saisin koirani pennun :)

        Älä vaan minun/meidän takia niihin testeihin koiraasi vie, koska mikään ei ole koskaan varmaan ennenkuin nimet on paperilla. Ja jos vaikka koiramme hylkisivät toisiaan. Tietysti, jos ja kun haluat koirasi jälkeläisen niin oli se narttu kuka tahansa niin on varmasti kiinnostunut tietämään, että onko koirastasi enää suvunjatkajaksi. Tai sitten kokeilette vaan nartulla, jolla ei ole väliä vaikka joutuisikin odottelemaan uusia juoksuja.

        Aurinkoista syksynjatkoa sinulle ja koirallesi! :)


      • Kultainennoutaja uros
        Maija&Tessa kirjoitti:

        Älä vaan minun/meidän takia niihin testeihin koiraasi vie, koska mikään ei ole koskaan varmaan ennenkuin nimet on paperilla. Ja jos vaikka koiramme hylkisivät toisiaan. Tietysti, jos ja kun haluat koirasi jälkeläisen niin oli se narttu kuka tahansa niin on varmasti kiinnostunut tietämään, että onko koirastasi enää suvunjatkajaksi. Tai sitten kokeilette vaan nartulla, jolla ei ole väliä vaikka joutuisikin odottelemaan uusia juoksuja.

        Aurinkoista syksynjatkoa sinulle ja koirallesi! :)

        En ole teidän takia viemässä koiraani testeihin :) Vaan ihan sen takia, että haluan tietää itse onko koirastani enään suvunjatkajaksi.

        Hyvää syksyä teillekin :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1785
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1494
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1174
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1163
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1161
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1116
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1111
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1084
    Aihe