Ropecon 2007 kuvia
6
3135
Vastaukset
- Goth-Mog
Jos haluaisin roviolla poltettavan osan tuon kuvagallerian tyypeistä?
- agnostic
Et, vaan aivan tavallinen 1600-luvun ihminen.
- Vokkie
Onhan meillä kaikilla erilaisia mielihaluja ;) Kiinnostavaa olisikin tietää: Miksi haluat poltettavan?
(ja sitten asiallisia kommentteja kiitos. muutoin "pyyhekumi" heilahtaa )
-Vokkie- - Goth-Mog
agnostic kirjoitti:
Et, vaan aivan tavallinen 1600-luvun ihminen.
Luulin jo et oon epänormaali. Bees & Honey -palstakaan ei tarjonnut aluksi apua.
- Goth-Mog
Vokkie kirjoitti:
Onhan meillä kaikilla erilaisia mielihaluja ;) Kiinnostavaa olisikin tietää: Miksi haluat poltettavan?
(ja sitten asiallisia kommentteja kiitos. muutoin "pyyhekumi" heilahtaa )
-Vokkie-Tapasin huutaa äidilleni pienenä vessassa. Nykyään huudan isää.
No mutta kunhan "huumoroin". Tulen varmaan itsekin joskus käyneeksi ropeltaja-conissa. Mutta ihan omissa kuteissani. Eli niissä mihin hoitsut mut pukivat ennen hautausta.
- LittleSamurai
Olen aika monessa kuvassa mukana, härhär xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1787933
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264338- 503968
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1513265- 513026
- 492689
- 442499
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262426Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2742086Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552045