Olisko kukaan kiinnostunut naisjalkapalloilusta?? olemme tampereelta kotoisin ja kovasti yritimme päästä mukaan täällä tampereella kuningaspeliin mukaan, mutta joukkueet ovat täynnä.. Tykkinaiset ovat lähteneet tavallaan tyhjästä joten mietin että miksei sitä sitten itsekin perustaisi joukkuetta jos olisi tarpeeksi kiinnostunutta porukkaa? olen itse 29v ja kaverini 27v.. jalkapallosta meillä ei ole kokemusta mutta meistä olisi mukavaa harrastaa joukkuelajia ihan höntsy mielessä ja hikiliikunnan vuoksi :) nyt hyvät naiset ja tytöt liikkeelle! ikinä ei ole liian myöhäsitä :)
Tre
naisfutaajia!
2
549
Vastaukset
- tykkinainen
Kuulostaa hyvältä ja kysyntää varmasti on! Olemme tuskailleet positiivisen ongelman kanssa eli mihin ohjata kaikki kiinnostuneet, kun emme voi omaa joukkuettamme enää kasvattaa. Uusia joukkueita tarvitaan, sillä meillekin tulee kyselyitä koko ajan. Jos haluatte joukkuettamme lähestyneiden yhteystietoja, ottakaa yhteyttä. Yhteystietoja nettisivuilla.
- toinen tykkinainen
Kyselijöiden tiedot on jo pyyhitty pois omista tiedostoistamme, joten emme valitettavasti voikaan antaa kenenkään yhteystietoja eteenpäin. Olen pahoillani tapahtuneesta :(.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110944
- 525230
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452433- 302133
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131701Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421544Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301241Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351166Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317892