Millainen paikka mahtaa olla Santa Barbara asua? Jos saadaan viisumiasiat kuntoon, suuntaan sinne pian au pairina, ja mietin että mitenkän tällanen 20-vuotias tavallinen suomityttö sinne sopeutuu :>
Santa Barbara
aupair.
2
563
Vastaukset
- Sam.
tule minkäänlaista ongelmaa itse Santa Barbarasta.
Se on sellainen viikonloppu menopaikka LA laisille.
Hienot rannat ja pääkatu on täynnä ravintoloita ja muita menomestoja ja viikonloput täynnä ihmisiä.
Pitäis tässä joku viikonloppu käydä siellä uudelleen.
Santa Barbara:
http://maps.live.com/?vendor=google&pkw=earth_live&s_kwcid=earth live|771012091- emilia;;;;;;;
hei, kirjoittele ihmeessa enempia jos suuntaat santaan au pairiksi, olen itse 19 ja 5 kk aupairina losissa takana eika mitaan vaikeuksia sopeutua, painvastoin!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854920- 1912310
- 402281
- 852071
- 1331909
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231728- 1781540
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161441Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461227- 351136