Minä oli kesämökilläni ja kuulin radiosta, kun tämä suru-uutinen ilmoitettiin. Olin 21-vuotias.
Tosin oli jo Elvis silloin lääkkeiden turvottama.
Missä olit, kun
222
30958
Vastaukset
- pikku-kakkosta,
todennäköisesti. Olin silloin 4 v.
- Pieni vielä silloin...
Hei minä vuonna Elvis kuolikaan? jos se oli 1977 minähän olin vielä pikkulapsi myös.
- 8-vuotiaana..
..ja soitin jo pianoo ja lauloin kuoros mut Elvis ei kuulunu suosikkeihi viäl sillo:)
- allu
Pieni vielä silloin... kirjoitti:
Hei minä vuonna Elvis kuolikaan? jos se oli 1977 minähän olin vielä pikkulapsi myös.
mä olin isän peniksessä.
- Mitä`y
Ainiin, mitä katsoit, et maininnut,
nimim."Pikku-kakkosta" - ...
olin silloin
- Jackb6
Elvis kuoli elokuun 16. v. 1977. Nelisen vuotta ennen syntymääni.(!)
En tosin muista mitä kautta tutustuin hänen musiikkiin. - lettas
sentään.
- tupu63
Mä olin silloin 14 kun kuulin sen mutta sitä kun vielä ajattelee niin tulee aina surullinen olo,elvis on mulle jatkossakin tärkeä ja aina elämässä mukana...
- King Creole
Elvis Presley oli syntynyt 8.1.1935 ja kuoli vain 42 vuotiaana 16.8.1977
- poltti
Olin paassyt armeijasta talvella ja kuumana kesapaivana kavelin duunista kotiin, enka ollut uskoa looppeja: Elvis kuollut. Too much! Ei kai niin nuori voi kuolla? Vielakin ajattelen, miten se kesa tuoksuu edelleenkin ja varsinkin se lammin paiva ja sen vastakohtana: King is dead. Se oli ihme shokki. Ajattelen sita paivaa usein. Samoin kun sita paivaa kun Lennon kuoli. Oli sekin uskomaton shokki. En sitakaan ensin uskonut. Kuulin paikallisjunassa jonkun puhuvan siita. Ajattelin, ettei tuo nyt ole selvajarkisen puhetta.
- Sielunvaellus
Olin Juuri täyttänyt 19 ja päässyt kesäkuussa armeijasta. Aamu vuorosta kotiin tullessa äiti kertoi. Meni pitkä aika ennen kun pystyi käsittämään että Suurin kaikista, Kuningas on kuollut.
- Elvis on kieroutta
Olin juoksulenkillä. Ei oikein meno maittanut. Sitten kuulin radiosta uutisen: Elvis kuollut.
Sitten alkoi meno maittaa - viihdemaailman pahin mätämuna sai minkä ansaitsi.- Hantap
Toivottavasti SINULLE käy vielä pahemmin,sillä sinun täytyy olla todella mielenvikainen
- Johan Sebastian Bach
Hantap kirjoitti:
Toivottavasti SINULLE käy vielä pahemmin,sillä sinun täytyy olla todella mielenvikainen
Elppari pelkäsi Beatlesia, yritti saada Lennonia häädettyä Amerikasta ja oli jonkinlainen huumepoliisi Nixonin aikaan, vaikka oli itse ihan pilvessä.
En jäänyt kovin paljon kaipaamaan. Tosin äijä oli mahtava syömään. Se ilahduttaa. - Selvis
Hyppää jorpakkoon ja tukehdu.
Elvis oli hyvä starba!!!!!!! - Elsa - 61
Johan Sebastian Bach kirjoitti:
Elppari pelkäsi Beatlesia, yritti saada Lennonia häädettyä Amerikasta ja oli jonkinlainen huumepoliisi Nixonin aikaan, vaikka oli itse ihan pilvessä.
En jäänyt kovin paljon kaipaamaan. Tosin äijä oli mahtava syömään. Se ilahduttaa.Olin ekassa kesätyöpaikassani Mikonkadulla AJANMIES-nimisessä miesten vaatetusliikkeessä.
Aika pian piti saada ostaa "LOve me tender" - levy ja Elviksen juliste ilmestyi seinälleni.
Elvis-huumaa kesti vain puolisen vuotta.
Ei ollut mun juttuni. - Nimetön
kieroutunut huumorintaju täytyy olla jos tuollaista kirjoittelee.Tosin epäilen ettet vielä osannut edes kävellä siihen aikaan,olitko edes olemassakaan.Päättelin vaan siitä ettei oikea aikuinen tuollaista viitsisi skriivailla.
Itse olin duunissa,pari kuukautta aiemmin intistä päässyt ja kuolinuutinen sattui aika pahasti.Silloin oikeaa rock'n rollia ehkä arvostettiin enemmän kuin tänään ja varsinkin lauantai-iltoihin rock-musiikki kuului erottamattomana osana. - Nimetön
kieroutunut huumorintaju täytyy olla jos tuollaista kirjoittelee.Tosin epäilen ettet vielä osannut edes kävellä siihen aikaan,olitko edes olemassakaan.Päättelin vaan siitä ettei oikea aikuinen tuollaista viitsisi skriivailla.
Itse olin duunissa,pari kuukautta aiemmin intistä päässyt ja kuolinuutinen sattui aika pahasti.Silloin oikeaa rock'n rollia ehkä arvostettiin enemmän kuin tänään ja varsinkin lauantai-iltoihin rock-musiikki kuului erottamattomana osana. - juntti
enpä ole lukenut noin tyhmää juttua aikoihin
tyhmä pää - MLÖ
Johan Sebastian Bach kirjoitti:
En jäänyt kovin paljon kaipaamaan. Tosin äijä oli mahtava syömään. Se ilahduttaa.EN OLLU SYNTYNY < MUTTA IHAILEN ELPPARIA LAULAJANA JA JOHNNY CASHIA JA JOHNNY LOGANIA
- spämmi
Hantap kirjoitti:
kuolemaa pahemmin käydä
- ...
Sinut kidutettaisiin hengiltä, jos Elvis haluaisi, mutta koska hän on suurin ja kaunein, niin miksi hän välittäisi kaltaisestasi yksinäisesytä itikan paskasta, miksi?
- Gene Vincent
Kaikkien ei tietenkään tarvitse tykätä Elviksestä, mutta osoittaa äärimmäistä typeryyttä vähätellä Elviksen arvoa musiikkimaailman tähtenä. Elvis oli kuitenkin monessa asiassa edelläkävijä,kuten suora satelliittilähetys konsertista ympäri maailmaa vuodelta -73. Aika harvan karisma riittää siihen vielä tänä päivänäkään.
Ei se kenellekkään ole helppoa nousta köyhästä maalaispojasta maailman kuuluisimmaksi artistiksi. Joten nimimerkille "Elvis on kieroutta" lenkkeile sinä pelle vaan. Itse olisit varmaan sekaisin onnesta jos saisit kuvasi edes paikallislehteen. MLÖ kirjoitti:
EN OLLU SYNTYNY < MUTTA IHAILEN ELPPARIA LAULAJANA JA JOHNNY CASHIA JA JOHNNY LOGANIA
Et ollut syntynyt kun kuulit Elviksen kuolleen :) jep :) mä olin jo syntyny. Kuulin siitä ehkä 10 vuotta sitten. Tai luultavasti aikaisemminkin, mutta en vielä ymmärtänyt mitä se tarkoitti. 10 vuotta sitten ymmärsin kyllä.
- utelias;)
Hantap kirjoitti:
Ei kaikkien pidä Elviksestä digata. Ei se mikään erikoinen ollut
- mimmu 71
Hantap kirjoitti:
jokaisella oikeus mielipiteeseensä. kaikki kun ei siitä elviksestä oo tykänny ja piste.
- Nimetön
Ei taida sulla olla kaikki kohallaan, kun noin ajattelit. Sairasta!!
- chiquinqira
onneks elvis kuoli se on nii vanhan aikanen ja paska elviksen kuolema innostutti mun elämää ja nyt oon jo muoti suunnittelia
olen kiitollinen elviksen kuolemasta 4 ever :)
- heiluin
isäni palleissa vielä kovasti..
- _Jake!_
Heiluttelin varpaita matun reunalla ja jokeltelin...
- tiedät
oliko se isäsi
- enaryy
en ollut ihan vielä syntynyt mutta melkeen myöhästyin vain kulma päivällä
- asiakas kertoi
kyyneleet valuivat silloin poskilleni, olin aina pitänyt Elviksestä.
Kaikki hänen elokuvansakin tuli elokuvissakin katsottua.- aika ennen olematon
että en tainut olla niin missään
- silloin
aika ennen olematon kirjoitti:
että en tainut olla niin missään
Olit siis vielä pilkkeenä isäsi silmäkulmassa...
- fanit
Tosi on,istuimme las palmasissa baarissa kun englanniksi kuulutettiin että elvis is dead.
eipähän siinä muuta voinut kun nenäliinoja kaivella ja nukkumaan.Muistetaan aina se!
- ...,
Äidin ja isän silmän iskuina=)
- shandra
Muistan että olin pieni,,,noin 6-vuotias ja asuin kerrostalossa. Sillä hetkellä olin kuitenkin naapurissa talonmiehen perheen lasten kans leikkimässä, ihmettelin kun aikuiset vakavoituivat ja kertoivat että Elvis on kuollut. Se on jäänyt ikäisesti mieleeni kuinka hämmentävää se oli!
- Tintsukka
Olin silloin Kotkan Merenkulku-oppilaitoksessa opiskelemassa. Muistan kun opettaja kertoi siitä kun tuli luokkaan. Olin silloin 16-vuotias.
Vaikka Elvis onkin kuollut niin muisto siitä kuitenkin elää. - Kagga
Ihminenhän hänkin oli siinä missä muutkin: söi ja paskanti... ja tätä turhaa topiccia kirjoitettaessa köyhissä maissa kymmeniä kuoli, joten missä suosion osoitus heille? He eivät sentään tehneet surkeata musaa niinkuin tämä kuninkaaksi nimitetty tyyppi...
- nunebuug
minä olin sillo vielä pilkkeenä isän silimäkulumassa ;P tosin eipä oo paljo harmittanu, eihän tuo nyt niin kummonen hemmo oo ees koko elvis, ihan normi rokki-äijä joka lopulta kuoli kotonaan vessanmatolle oksennuslammikkoon turvonneena ja pöhöttyneenä..
- Elkka
..keskellä koulun pihaa menossa sisälle koulurakennukseen, kun kaveri huuteli toiselta puolen pihaa, että Elvis on kuollut. En meinannut millään uskoa. Olin yläasteella silloin.
- ilpovits
Soita kotiin, Elvis!
Kuuntelin yöllä radio luxenburgia jossa kerrottiin Elviksen kuolemasta. Olin kaksikymppinen....
- A1soldier
Muistan hyvin paikan ja tilanteen, palvelustehtäviä olin suorittamassa kun radiosta kuulin uutisen.
- ellianna
Menin samana päivänä ensimmäiselle luokalle kouluun. Jotenkin se Elviksen kuolema ei silloin mitenkään kolahtanu, ehkä koulun aloitus oli niin ajatukset vievää, etten edes ajatellut muuta. Vasta jälkeenpäin olen oivaltanut, että Elvis kuoli samana päivänä, kuin aloitin ekaluokan.
- Sinisilmä...
Olin 12-vuotias koulutyttö ja juuri silloin tein esitelmää Elviksestä...no, tietäähän sen miten siinä kävi:(
Porua tuli kuin narua, mutta esitelmästäkin sain täyden 10!
Kuninkaan muistoa kunnioittaen... - Coraliini
Mä en ollut edes syntynytkään silloin
- leisku
..äidin hellässä hoidossa, sillä olin silloin reilun kuukauden ikäinen:)
- Suspicious minds
Olin pieni tokaluokkalainen, enkä paljon Elviksestä tiennyt. Mutta kyllä minä kuulin tuosta Elviksen kuolemasta, kun koulun isommat oppilaat siitä puhuivat. Ei se silloin paljon koskettanut.. Myöhemmin Elviksen musiikki vasta alkoi kiinnostamaan.
- Elvis the pelvis
15-vuotias ja kuulin asiasta muistaakseni illalla tv-uutissta. Taisi olla ihan eka kerta kun koin oman suosikin poismenon. Sittemmin sama on toistunut muutaman kerran toisten artistien kohdalla.
- olin aamutoimia
tekemässä ja kouluun lähdössä kun kuulin radiosta tämän suru-uutisen.
Koulussa kerroin asiasta "kavereilleni" ja he vain totesivat: "vai niin". Minusta oli omituista että tämä uutinen ei vaikuttanut heihin mitenkään. En minä mikään Elvis -fani ollut mutta ymmärsin kuitenkin että jotain on nyt pois. - 12v
ja katsoin mustavalko telkkarista uutisia ja siellä sanovat Elviksen kuolleen,muistan aika kirkkaasti tämän hetken.
- R.O.C.K.
Ensimmäinen koulupäivä oli takana ja kotiin tullessa sain vanhemmilta kuulla että Elvis oli kuollut? Kysyin, kuka se on?? Nyttemmin olen fani, en fanaattinen mut kuitenkin...
Kuningas elää... - miikku-77
olin 2kk ja 11pvä vanha vauva. näin jälkeen päin olen kuunnellut elvistä ja kyllä se vaan niin on että elvis elää. häneltä kun ilmestyy jungle recordsin lehdessä aina vaan ennen julkaisemattomia levyjä ja biisejä.
- kuningas elää
olen tos asian samaa mieltä että elvis elää.. ite digannu pikku pimusta astii häntä ja hänen musiikkiaan...
- Selvis
ja himassa. Suretti. Diggasin Elvaria taaperosta asti. Diggaan yhä!
- 7 v. silloin
Olin 7v. ja istuin kavereitten kanssa rappusilla. Joku isompi tuli kertomaan et Elvis oli kuollut ja me kaikki alettiin itkemään! Kysyin hetken päästä vieressä istuvalta: Kuka se Elvis on!
- minä vaan
olin aloittanut 2. luokan ja äiti laittoi minut kylpyyn koulun jälkeen,en kelloa muista, kun sitten äiti tuli ja kertoi että elvis kuollut ,olin surullinen. Katselin koko illan sitten julistetta jossa oli elvis.
- haaabbofriiiiikkiiiiii!!!!!...
HABOS OLIN JA PELASIN BATTLEBALLII!!!!!!
OWNASIN TARKANII NI SIT TULI RADIOST ILMOTUS!!!!!!!!! olin 9 kuukauden vanha ja kotona kun elvis kuoli.
tuolloin en tienny elviksestä viellä mitään.
ite oon elvistä kuunellu vuodesta 1992 päivittäin.
ja etenkin tänää on pakko kunnioittaa rockin kuningaan muistoa.
=)- 1977
samoina hetkinä... eli tulin äidistä ulos, kun Elvis kuoli..
- wrtnrtyjw
Olet sitten uusi Elvis kun synnyit samana päivänä kun hän kuoli.
Ja oikein hyvää syntymäpäivää sinulle 16.8 johdosta!!! - n00bi
Minäkin synnyin tuona päivänä, toisena vuona kylläkin. Kuninkaan täytyi kuolla, jotta me voisimme syntyä.
- ####
Elviksen kuolemasta kuulin, tai oikeammin luin lehdestä kaiketi muutaman päivän tapahtuman jälkeen. Paikka oli tuolloin Abu Zeniman miehistö messi ja kyllä uutinen kosketti meitä kaikkia hyvinkin paljon. Terveisiä vaan kaikille silloisen Zeniman porukalle.
- MÄÄVAAN..
itse en ollut syntynyt vielä.. mutta jotkut huhuthan kertoo, ettei Elvis oikeasti ole kuollut.....
- Oysir
Odottelin ulospääsyä. Synnyin muutaman päivän kuluttua.
- Billedon
taisin olla vielä äitini munasarjoissa
- nainen, vm. 82
Minä taasen synnyin 5 vuotta Elviksen kuoleman jälkeen.
- xboxelite
Minua ei ollut ja äitinikin oli 10v
- Saatanasta
Elvis veti piriä niinkauan, että pumppu petti. Jos ostat Elviksen levyjä tuet huumekauppaa ja amfetamiinin vetämistä. Hävetkää saatanan nistit!!!
- en kerro !
Olin kävelemässä koulusta kotiin (ala-aste)ja matkalla kuuntelin kahden tytön itkuista keskustelua, jossa he lohduttivat toisiansa Elviksen kuoleman johdosta.Seuraavina päivinä ei sitten mistään muusta juteltu!
- RideZ
Minä olin helmikuussa synnyttänyt esikoiseni.
Syöti poikaani en heti uskonut ja jäin odottamaan seuraavia uutisia ja uskottava oli Kunigas kuoli. - Kluz
RideZ kirjoitti:
Minä olin helmikuussa synnyttänyt esikoiseni.
Syöti poikaani en heti uskonut ja jäin odottamaan seuraavia uutisia ja uskottava oli Kunigas kuoli.Ei Elvis ole kuollut! Elvis elää!!!
- rock85
Kluz kirjoitti:
Ei Elvis ole kuollut! Elvis elää!!!
elvis elää ja tulee aina elämään....
- olin
Kohdussa, koska synnyin vasta 2:n kk:n kuluttua :D
- peQQ
Pilke faijan silmänkulmassa..=D
- Selvis
Kuulin kuolinuutisen Yleisradion uutisista aikaisin aamulla. Valmistauduin lähtemään töihin. Uutinen kuolemasta tuli täytenä yllätyksenä, sillä ei Elviksen terveyden tilasta ollut raportoitu lehdissä mitään.
Täytyypä tänään panna 50-luvun tuotanto soimaan ja nauttia tuplakonjakki. - dsasadsaa
Otsikko.
- jooo ku tietäis
no äipän ja isukin haaveena tuollon ;D
- blondi kakkonen
olin lontoossa sukulaisten keittiössä kun kuulin elviksen kuolemasta.rock:in kuningas on kuollut ilmoitettiin radiossa.
- Eija65
Istuin aamun ensimmäisellä tunnilla ja ihmettelin miksi ala-asteen opettajani itki hillittömästi.
- eisullekuulu
äipän mazuzza
- Mies vm62
Radiosta kuulin olin silloin 15v. Kyllähän se kosketti kovasti kun suurin rock tähti oli poissa. Elvis muistetaan vielä monen sukupolven ajan hänen musikkinsa soi joka hetki jossain.
- Cilla...
Mikä kuolinpäivä?????
Mielestäni se oli kylläkin katoamispäivä!!
Elviksellä varmasti tänään taas mahtava hymy naamalla kun ihmiset touhottaa ja samalla pieni harmi koska ihmiset surevat turhaan..mutta mitäpä sitä ei tekis terveytensä eteen!
Hyvä meitin Elvis!!!
-TCB- - Nimetön
Tulin koulusta, muistan päivän kuin eilisen.En tosin silloin ymmärtänyt kuinka suuresta tapahtumasta oli kyse. Nyt olen samanikäinen kuin Elvis silloin 16.8.1977.Päivään liittyy paljon detaljeja, joita on turha selittää tässä.
- Aaro.N.Presnev
All shook up !
Juu...Muistan päivän kun kuulin suru-uutisen
radiosta,laitoin heti Elvis kampauksen kuntoon
ja soitin levyltä are you lonesome tonight bii -
sin ja itkin katkerasti...Monta viikkoa....tein
olohuoneeseen Elvis-alttarin jota vielä tänäkin
päivänä kumartelen ja sen äärellä hiljennyn.
Elvis rakastaa sinua ja kuuntelee sinua !!!- olin
silloin sairaalassa tarkastuksessa olin silloin 81 vuotias
- kamikaze33
ja meinqas mennä torttu ohi koko pöntöstä...
- .vielä
äitini massussakaan
- Hanne
Olin koulussa kahdeksannella luokalla historian tunnilla. Historian opettaja kertoi asiasta. Ei me oikeastaan tiedetty Elviksestä kovinkaan paljon. Kuoleman jälkeen alettiin soittamaan paljon Elviksen musiikkia ja tietysti me tytöt kaikki oltiin aivan ihastuksissamme. Äidinkielen tunnilla pidettiin esitelmiä Elviksestä ja lopulta me tiedettiin hänestä tosi paljon.
Siitä lähtien Elvis on ollut minusta tosi hyvä laulaja ja komea poika. Aivan ihana. - '89tyttönen
ollut vielä syntynyt...
Mutta Elvistä olen kuunnellut ahkerasti jo useemman vuoden! - nimim.48
Olin opiskelijakavereiden kanssa lonkeroilla, kun bändi kuulutti että tänään olemme saaneet suruviestin, koko illan soi Elviksen kappaleita, ja tänäkin päivänä muistuu tuo ilta mieleen.
- elvistellen
taisin olla kotona..? koko ilta-uutis lähetys oli pelkkää elvistä. olin silloin 11v
- Huhti
..herätti, olin nukkumassa. Kertoi et Elvis on kuollut. En kuulemma ollut ikinä aiemmin pompannut niin nopsaan sängystä aamulla ylös...varsinkaan radiota kuuntelemaan, olin tuolloin 15 vuotias
- mikko84
hypin pallista palliin
- Memories of the king
Memories of the king kirjoitti:
Elvis esiintyy videossa 2 kuukautta ennen kuolemaansa. Kuvista on havaittavissa turvonneet kasvot, kalpeus, hengästyneisyys ja väsyminen, mutta hymyillessään alta paljastuu yhä sama karismaattinen,lahjakas, valovoimainen laulaja, jollaisena me hänet muistamme aina.
- 11v.
täyttänyt päivää aikaisemmin kun isäni joka diggasi Elvistä kertoi kuolemasta. Koko ikäni olen Elvistä kuunnellut enkä aio koskaan lopettaa ja kaikki laulut on hyviä, mutta ehkä yksi ylitse muiden, Somerjoenkin suomeksi laulama "aamu öiseen sateeseen".
Mitä näihin Elviksen musiikin mollaajiin tulee niin ykskään muu ei ole samanlaiseen levy myyntiin pystynyt niin eiköhän se jotain kerro Elviksen musiikista?
Elvis is the king and lives for ever. - pikkutyttönä
Tulin koulusta kotiin ja äiti itki ja kertoi että ELVIS oli kuollut.Olin 7 vuotias pikkutyttö,muistan että kaikki oli niin surullista ja enpä muista,itkinkö lohduttaakseni äiti vai ei...mutta hän on edelleen The King ja ihailen sitä lauluääntä edelleen
- aikansa kullakin
Muistan hyvin sen päivän. Olin kahdeksannella luokalla. Ensimmäinen tunti sattui olemaan musiikin tunti, musiikin lehtori kertoi kyynel silmäkulmassa Elviksen poismenosta, taisi olla että lopputunti sujui jonkinlaisen muistotilaisuuden merkeissä. Musiikinopettajani on arvostetun säveltäjän äiti, ja kyllä hän sai tapahtuneen tuntumaan suurelta menetykseltä.
Elvis on minulle kaunis lauluääni, komea mies (kun oli vielä terve), mut.. onhan sitä menetetty merkittävämpiäkin ihmisiä
- Kattokaas
- silloin nuori
Asuin siihen aikaan ruotsissa-77. Olin juuri töissä kun sain tietää että, Elvis oli kuollut. Silloin olin todella nuori, mutta se oli niin kumma tunne että, niin hyvä roc artisti oli poissa.
- suruelvis
kotona, kuulin äidiltä koska en ollut vielä syntynyt siihen aikaan, silloin kun kuulin olin vähän kiinnostunut elviksestä ja sen musiikista. nykyään marsuni nimi on elvis...
- niinpä niin...
Syvällä kiveksissä ja jossain munarauhasissa, ken tietää. Nyt ikävä kyllä olen jo olemassa.
- tuikka
uskokaa täi älkää olin 12-vuotias ja oltiin koulun avajaiskirkossa,pappi sano sen meille....en oo uskovainen,mutta äiti ja sen siskot 50-luvulla oli faneja.....vanhoja kuvia elviksestä....mustavalkosii ja minä pikkutyttönä opin elviksen tuntee....
pappi sano elvis on kuollut....aloitti puheen
aika hyvä alku uudelle kouluvuodelle....ei tyypillinen alotus vuonna-77?!
mutta kaikki kuunteli mielenkiintoisena....ja kouluun mentiin sen jälkeen ja asiasta keskusteltiin....tietty - Lapissa
Hoidin ensimmäistä lastani.
Olin silloin 27V - ja raskaana
Esikois-poikani syntyi syyskuun alussa.
Mieheni kertoi töistä tultuaan Elviksen kuolemasta.
Hetki mietittiin leikillämme että jos lapsi on poika, nimeksi tulisi Elvis.
Poika syntyi mutta nimeksi ei sitte kuitenkaa laitettu Elvis, vaan ihan tavallinen Suom. nimi. - jee jee jeeee
Voi kamala,pääsi nyt Elvis kuolemaan ja 30vuotta sitten,surku.
Ihmettelen,kun itketään yhden popparin perässä,miksi ei muistella Leniniä tai Maoa,vaikuttivat paljon enemmän historiaan kuin Elvis?- ...
Elvis vaikutti maailmaan enemmän kuin em heput ja hitu yhteensä!
Loihan Elvis POPkulttuurin ja nykyään kaikki on melkein POPia
- Eversti Ulottuvuus
Olin juuri palannut maata pelastavalta operaatiolta, kun hyvä ystäväni Jackson Browne kertoi naapurini kuolleen johonkin mystilliseen tautiin . Mikä todellakaan ei pidä paikkaansa " vai mitä mr .Elvis "
- no, what can i tell .Here we drive time with my friend Harri , he has same bike as i have (HD sporster -77) and he is playing same bassguitar
(fender precision -71 , Lennon went home ) , Harri S is still here with me , but he cannot sing so well ; okey I mean me . I send Harri back and hope Brothers Yli-Aho from Pietarsaari find my message .
Greetings from Elvis - Nikke84
taisin olla tuskanen jomotus isännän palleissa
- MARJASSA
SÄKILLINEN PUOLUKOITA 9 VUOTIAANA
Olin koulussa kun kuulin Elviksen kuolleen. Olin silloin lukiossa ja jäi mieleen kun muutama kaveri itkeskeli asian vuoksi ja lähtivät pois koulusta. Seuraavana päivänä sitten kertoivat viettäneensä Elvis-iltaa kynttilänvalon, viinin ja Elvismusiikin parissa. Itse en ollut erityisen kova Elvis-fani joten sivuutin asian toteamalla että surullinen juttu. Tietenkin oli harmi ja sääli kun tuollainen komea ja lahjakas mies sortui viinaan ja lääkkeisiin. Elvis on kieltämättä vaikuttanut paljon rock-musiikkiin joten ei hänen meriittejään käy kieltäminen. Voisin tänään vaikka laittaa soimaan Elviksen muistolle kappaleen In the Ghetto, joka on mielestäni paras Elvis-biisi.
- .................
Elvis ei tiettävästi juonut ollenkaan alkoholia. Lääkkeitä hän veti senkin edestä, muttei juonut.
- ...
Elvis oli melkeinpä raitis... Välillä otti kirkasta lasillisen ennen keikkaa, kun hermoili...
Lääkkeitä käytti, koska tarvitsi niitä... Pahoja sairauksia ja vakava uniongelma
Elvis ei käyttänyt lääkkeitä turhaan!
- vanhakamala-akka
Olin lähdössä kouluun, herätys oli kuudelta, niinkuin joka aamu, kuuden uutisissa kuulin et elvis kuollu, no minua sei heilauttanu
mut yhdelle elvis-fanille kerroin niin jopas hän olikin loppuviikon kotona kun otti niin koville!
No elämä on kuolemista!
ei sille mitään mahda! - olin
16v., en meinannut uskoa korviani, kun kuulin uutisen radiosta. Nuoruuden uhmalla mielessäni kiukuttelin, että oishan niitä joutanut vanhempia kuuluisuuksia delaan, aika hurja ajatus.Totta puhuen olihan Elvis kuollessaan ihmisraunio, ei osannut pitää huolta ittestään, eikä olla tiukkana siipeilijöille.
- 70-luvulla
Olin kotona, kun kuulin radiosta Elviksen kuolleen. Juoksin äidille töihin kertomaan.
Olin silloin 13 v. Nyt poikani on 13 v. ja diggaa Elvistä.- rocking always-
Olin 17v,muutama päivä aikaisemmin ostanut Elviksen sinisen Moody Blue levyn kun vanhempieni keittiössä kahvia hörppiessäni kuulin pikkuradiosta uutisen Elviksen kuolleen.
Uutinen järkytti,en voinut uskoa että noin nuori voi vaan kuolla.
Hämmästyin kertoessani kavereilleni ettei monikaan ollut moksiskaan noin suuresta uutisesta.
Täytyy myöntää että viikko meni aika sekavissa tunnelmissa,jotain pysyvää olikin poissa.
MUISTOJA:
Muistan T.Kansan vetäneen Elvis kesäshowta joissa hän mainosti kuntoilevansa ettei käy kuin Elvikselle,tämä aiheutti valtavan paheksunnan fanien keskuudessa.
Muistan sekavia keskusteluja tiedotusvälineissä Elviksen kuolemaan liityvistä epäilyistä,olin itsekkin toiveikkaan varma ettei se ollutkaan kuollut..
Minulle kovasti järkyttäviä kuolemia oli Elvis,Lennon ja Spede.
Kun legenda joka on aina ollut ja aina on kuolee tulee epätodellinen olotila joka muistuttaa ettei mikään olekkaan pysyvää,ei mikään.
- Komea mies
Olin äidin vatsassa kun Elvis kuoli.
- kimithe66
poismeno heilautti pysyvästi tukan suavella taakse , 12v ja koulussa kuulin asiasta, kitara oli jo kuvioissa ja on edelleenkin ;)
- blondi-72hki
olin silloin 5v.
- Oku
En voi sanoa, että kuulin. Mutta ikimuistoinen päivä tuo oli minullekkin. Aloitin samana päivänä koulutaipaleen peruskoulun ala-asteen 1.luokalla.
- BCR-fani
Olin 11-vuotias BCR-fani (Bay City Rollers), kun Elvis kuoli. Kaverini tuli hakemaan mua ulos ja siinä eteisessä sanoi, että Elvis on kuollut. Mä putosin tuolille istumaan ja olin varmaan ihan valkoinenkin ja kaveri rupes ihmettelemään, että mikä mulle tuli. Mä olin kuullut, että hän sanoi "Leslie on kuollut". Leslie oli BCR:n laulusolisti. Huh, huh, kun helpotti kuulla, että se olikin vain Elvis, joka oli lähtenyt manan majoille...
- mie......
Mie olin sillon parin kuukauden ikänen sylivauveli.
- poikana
Meillä oli Amerikan-täti just silloin käymässä. Sillä oli "aito" amerikkalainen aviomiehensä mukana. En paljoa Elviksestä tuolloin vielä tiennyt, mutta tädin mies murtui täysin ja oli koko loppulomansa poissa tolaltaan.
Kotona radiosta kuulin aamulla 17.8. varmaan STT:n uutisista. Kouluun olin lähdössä, olin 11-vuotias. Sitten koulussa opettajakin jotain kertoi Elviksestä. Muistan, että koulu oli alkanut sinä vuonna juuri 16.8. En ollut mitenkään fani, toki tiesin Elviksen noin nimeltä, mutten juurikaan hänen uraansa tuntenut. Tämän tapauksen jälkeen tosin omat tietonikin hurjasti lisääntyivät.
- *Jackie*
En muista ku olin vain 1-v silloin..........mutta
kyllä hänen musiikkiansa kuuntelee nykyäänkin.... - Elää.
Olin Budapestissa lomamatkalla.
- ...
Elvis Aron Presley EI KUOLLUT 16.08.1977
Kuten Colonel Parker totesi: "Vain oaoite muuttui"! - tupu63
Olin tanskassa kun kuulin kun radiossa mainittiin elviksen nimi,ja kun pyysin jolyain että se suomentaisi kun en ymmärtänyt...niin mulle tuli tosi iskuna kun tasusin että elvis oli kuollut...sen biisit on mulle tosi tärkeitä oon myös nähnyt joitain elokuvia,se säilyy mun muistoissa edelleen meinaan sydänmessäni.
- %(478
Isä kertoi aamulla vakavana,oli lähes samaa ikäluokkaa.Sinä päivänä taisi alkaa koulut.Meille pikkunööseille oli punk ja hurriganes se juttu siihen aikaan.Eppu normaali lauloi ettei elviksen kuolema liikuttanut.
- kymmenitä viestejä
%(478 kirjoitti:
Isä kertoi aamulla vakavana,oli lähes samaa ikäluokkaa.Sinä päivänä taisi alkaa koulut.Meille pikkunööseille oli punk ja hurriganes se juttu siihen aikaan.Eppu normaali lauloi ettei elviksen kuolema liikuttanut.
On kiva lukee ettei Elviksen kuolema liikuttanut. Mutta tälläkin keskustelupalstalla on eniten viestejä ko aiheesta. Verrattuna esim. Ari idols keskusteluihin. Hyvä homma se on et kuninkaat erottuu kuninkaiksi yrittävistä jo viestien määristä.
- silloin!
Mä en ollu edes koko maailmassa vielä silloin! En edes tienny että koko mies oli olemassa vasta kuin jotain 9-vuotiaana. Ja luulin vielä silloin että se oli elossa koska kaikki sanoivat niin, mutta sitten sain tietää että se olikin KUOLLUT
- syntymätön-
Kertokaa aikalaismiehet ja naiset, mihin aikaan Suomeen saapui tieto ensimmäisenä? Stt, Yle?
Kai se sentään saapui samana päivänä? - .......
Kuka kumma se oli?
- hgj
ootkö tyhmä se on kuningas se kuoli mut elää viel
- .....
hgj kirjoitti:
ootkö tyhmä se on kuningas se kuoli mut elää viel
taidat olla itse tyhmä, päätellen siitä mitä ihmettä sinä kirjoitit
- koulu1995
minä olin autossa ajamassa poriin niin radiossa kuului että elvis oli kuuoolut
- perse
olin faijan kiiltokuvana ehkä jossain
- mäkeä ylös
Kontulan ostarilta ja huomasin Iltasanomien lööpin kissan korkuisilla kirjaimilla vuorattuna "ELVIS KUOLLUT". Kotiin saavuttuani kysyi äitini minulta olinko kuullut jo , että elvis on kuollut ja sanoin siihen,että huomasin Iltasanomien lööpin. Seuraavana päivänä Valintalosta löytyi Elvisin Rockin´Days vinyyli ja sitä sitten huudatettiin poikien kanssa kilpaa ;-) ...
- laakerilantio
Olin 9v. ja hämärä muistikuva tilanteesta jossa ukki näyttää hesarin uutista mun faijalle ja sanoo " no nyt se Presley sitten kuoli" Jääny mieleen et oli yllättävän pieni juttu hesarissa, ainakin eka uutinen, vaikka noin iso stara. R.I.P
- Jasu
Sielläpä siellä.
- kakalla
minä olin sillon niin pien poeka jotta olin ulokohuoneessa kakilla
- Tiuhtiviuhti86
Olin tuolloin kärpäsenä katossa Elviksen talossa. Todella hyviä kappaleita hän on kyllä tehnyt, todellinen kuningas!
- Heidi H
en ollut silloin syntynyt ja en oikein tykännyt kuin kahdesta biisistä esim."are u lone........." en nyt muista biisiä oikein ja toinen "love me tender" mut nykyään the ghetto on paras
ja silloin kuin juice leskinen kuoli niin silloin itkin enemmän koska itse lauloin "viidestoita yötä" aina kun kuulen sen radiosta koska se tuo ihania muistoja mieleen silloisesta poikaystävästäni jonka kanssa myöskin lauloimme yhdessä tuota "viidestoista yötä" mutta nyttemmin olemme eronneet ja haikeat mutta ihanat ajat tulee mieleeni.
ja itsellänikin on munuaissairaus kuten juicella. vaikka emme olekaan sukulaisia. - olin edellisessä elämässä
Sieluni siirtyi tähän ruumiseen noin 22vuotta sitten
- jarr
Mikä siinä jätkässä on tai oli niin erikoista, että sen kuolemakin on joku merkkipäivä?
Maaliman paskinta "musiikkia" teki. Turhan paljo radioissa sitä soittavat vielä, että aina on ropeloitava toiselle kanavalle tai kiinni koko toosa sen ns. "laulun" ajaksi.
Toinen on se suomalainen, mmm.. mikä se nyt olikaa se äijän nimi, olavi virta muistaakseni. Sen äijänki ns. laulaminen on semmosta ulvontaa että ei hyvä päivä. Samallaisia ulvojia molemmat. Onneksi eivät elä enää niin ei tule uutta paskaa niiltä.- parempi artisti!
Olen varma että Elvis on myynyt ainakin 100 kertaa enemmän levyjä.
Kuulut vähemmistöön vihatessasi Elvistä. - mlo
no jos edellisen kommentin kirjoittajalla on Jore Marjarannan biisin sanat galleriansa tekstinä, niin eikö se kerro jo hänen musiikkimakunsa laadun... kuuntelen ennemmin kun liitutaulua vingutetaan kuin Marjarannan kastraatti-joikunaa:)
- Kingg
HAISTA PITKÄ JA HAISEVA PASKA
- jarr
mlo kirjoitti:
no jos edellisen kommentin kirjoittajalla on Jore Marjarannan biisin sanat galleriansa tekstinä, niin eikö se kerro jo hänen musiikkimakunsa laadun... kuuntelen ennemmin kun liitutaulua vingutetaan kuin Marjarannan kastraatti-joikunaa:)
Niin kato kun en fanita mitään yhtyettä tai laulajaa. Joku biisi on vain hyvä joltain artistilta, ja ne sanat siellä mun galleriasivulla on hyvä biisi. Suurin osa marjarannankin kappaleista on sellasia että hohhhhoi mitä paskaa.
Mutta elvis ja olavivirta on JOKAINEN biisi ihan täyttä sontaa.
:)
- shadilin
kuulin kuolemasta kun olin paskalla
- kauppaopiston
samana päivänä
- juuuuuuuuo
joo
- pumpsu
kuoli myös mutsin mutsi ja muistan kuinka se itki vuoroin perään Elvistä ja taas äitiään jne..
Olin himassa keittiössä ja 11 vee kun kuulin molemmista - ja muistan yhä elävästi sen päivän.
Oma Elvis- lempparini on Suspicious Minds. - mies 36v.
Hiekkalaatikolla:))
15-vuotias nykynuori eli minua ei vielä edes suunniteltu kun Elvis kuoli. Mutta jälkeenpäin olen pitänyt hänen musiikistaan ja se on parhainta musiikkia mitä olen koskaan kuullut!! Äitini on 53-vuotias ja hän on Elvis-fani. Eilenkin hän päivitteli monta kertaa että miten niin hyvä laulajan elämä voi olla niin lyhyt! Isänikin pitää Elviksestä ja kuuntelee pääasiassa Elviksen alkuaikojen musiikkia. Olen musiikillisesti lahjakas ja olen viimeiset pari vuotta soitellut muutamia Elviksen kappaleita kitaralla ja myös laulanut. Elviksen kuuntelu antoi minulle oikeastaan kipinän kitaransoittoon. Tähän loppuun vielä paras video Elviksestä minkä olen Youtubesta löytänyt (v. 1970):http://www.youtube.com/watch?v=FOzaVpgeHJg
Elvis on Kuningas!!- Fuyu
en ollut vuonna 1977 edes vielä syntynytkään. synnyin vasta vuonna 1989. Olen kuullut paljon Elviksestä ja siitä kuinka suosittu hän oli, mutta musiikkia en ole kuullut. Joten minulla ei ole varsinaista mielipidettä asiasta onko Elvis hyvä vai ei. Taisin kuulla Elviksestä ensimmäisen kerran noin 5-7 seittemän vuotiaana, en muista mitään niin kauan kun on aikaa kulunut pienenä/niinkun nykypäivänäkin, mietin että oliko Elvis niin hyvä kun väitetään. Pitäisinkö minä hänen musiikistaan jos kuulisin sitä. en tiedä, mutta jokaisella on oma mielipiteensä. joku tykkää, joku ei. niin se on.
- baaritiskillä
Oli puoli yhdeksän uutiset ja siinä kerrottiin.
Kyllä tuli asiakkaat hiljaisiksi,kun kuulivat ja ite olin myös aivan pökerryksissä.Ei voi olla totta!
Sitä hoki moni muukin sinä iltana.
Jokainen sanoi jotain miten yllättyneitä olivat siitä,kun kävivät ostamassa juomaa. - babeepep
Isin housuissa taisin olla sillon viel.:D
- Nimetön
Kysymys siitä, missä kukin meistä luuhasi tai kuinka paljon Presleytä diggasi, kun Elvis kuoli, on jonninjoutavien kommenttien keräilyä.
Paljon mielenkiintoisempaa olisi kuulla autenttinen silminnäkijän kertomus missä olit, kun Arvo Ylppö (s.1887, k. 1992) syntyi? Elviksen dokattua ja muuten vain pöhötettyä itsensä lääkkeillä hengiltä 42-vuotiaana, porskutteli lääkkeiden asiantuntija Ylppö keskuudessamme ilman lääkitystä vielä liki 15 vuotta. Aika moni keskosena syntyneistä ei ilman Ylppöä olisi Heartbreak Hotelia koskaan kuullut, saati Elviksen poismenon takia itkenyt. Asiat ja henkilöt tärkeysjärjestykseen! - ???
Mitävvitt***??? Onko Elvis kuollut???
- ..Jonna..
Olin, kun radiosta kuulin että Elvis oli kuollut. Isosisko oli Elvis-fani, niin siitä puhuttiin sitten kotonakin. Muistan kuinka siskolla oli seinällä iso Elvis juliste:)
- vampyyr
... ja vasta reilut kaks vuotta myöhemmin vanhempia lykästi ja minä synnyin.
- teuvalla
siis olin kaverini kans teuvalla hänen sukulaistensa luona ja muistan sen niin selvästi kun kaverin täti itkien tuli meille kertomaan että ELVIS on kuollu:(
On se vaan jäänyt niin hyvin mieleen vaikka ite olin silloin vielä ala-astelainen pikku tyttö- apulaismies
Nyt muistan olin Kakkalla.
- luulet
apulaismies kirjoitti:
Nyt muistan olin Kakkalla.
kait ett sä oot fiksukin....heh....muka vitsikäs......onneks ei tarvi tollast tuntee:) jes,jotain hyvää täskin täytyy nähä:)
- lävmiitendö
..kuulin, ja luokallani ollut tyttö itki koko päivän koska Elvis oli kuollut.
- teresa..
Synnyin v.74 eli olin 3v. Tietääkseni Elvis oli narkkari jossain määrin
- Minä vaan
teresa.. kirjoitti:
Synnyin v.74 eli olin 3v. Tietääkseni Elvis oli narkkari jossain määrin
Olin siittiönä, isäni oli silloin 13, en oo varma olinko edes siittiö...
- Metsäteollisuus on syvältä
Ensimmäisellä luokalla koulussa ja aamulla kouluun mentäessä "isot pojat" kertoivat Elviksen kuolleen.
Hitto, enhän mä tuntenut Elvistä. Enkä tietysti kysynyt kuka heebo se oli :) - holloppi
moikka
silloinkun elvis kuoli olin noin 1w. mutta äitini on kertonut että pidin elviksestä. jakun kuulimme radiosta tämän olimme matkalla (autolla) kotiin kesämökiltä. - nimetönnn
....
- olin
isäni kiveksissä
- annas kun mietin..
1977 ?
Mikäs päivä siitä ilmoitettiin, kun just nyt muista..
Jos oli toukokuun toinen, niin olin juuri syntynyt. =) - Elvis Aron Presley
Olin silloin piilossa, kun Elvis Aaron Presley kuoli...
Gracelandin kokki pannahinen kyllä näki minut, mutta onneksi poliisi oli juonessa mukana ;) - Rikostovereita
Elvis-fanit ovat vähän koulutettuja nahjuksia, olutta imeviä jenkkien ihailijoita. Kaikkein pahimpia mätäaivoja maailmassa.
Elvis Presleyn kuolema oli harmillinen sikäli, että ennen aikojaan kuolleita laulajia aletaan palvoa ylettömästi, oli syytä tai ei.
Jos Elvis eläisi, hänet olisi jo 80-luvulla potkittu eläköityneiden rasvamahojen karsinaan unohdettuna tähtenä. Elvis olisi saattanut yrittää USA:n presidentiksi republikaanien ehdokkaana, mutta tuskin olisi tullut valituksi heikon yleissivistyksensä takia.
2000-luvulla Elvis olisi ollut innokas uskonnollisen oikeiston ja G. W. Bushin kannattaja.
Siis täysi mätäpaise koko mies.Mummulassa Sääksmäellä lähellä Valkeakoskea kun Äitini oli loma matkalla Kreikassa Rodoksella ja Äiti soitti puhelun että oli lukenut lehti lööpeistä että Elvis on kuollut olin just 09.08-1977 täyttänyt 6.v olen ollut ollut monta vuotta Elvis fani niin monta että en oikein muista koska aloin olemaan fani pidän Elvis elokuvista enenmän kuin mitä musiikista mutta kuljenme silti aina yhdessä ain kuljenme tietä rinnakkain se on säilynyt mielessäni T.Mia Marita 36.v Mustiolta
- xxxxxxxxxxxxxxxx
Sinun paikkasi on ojassa nappi otsassa!
Olet säälittävä itikka, joa on kateellinen kaikkien aikojen suurimmalle staralle!
Elvis on ainoa muusikko koskaan jota on palvottu niin elinaikanaan kuin kuolemansa jälkeen, ja toista ei koskaan tule! - .................
Palvotaan me vaan Isä-aurinkoista ja muita kämäsiä kommareita.
- Elvis fani!!!!!!!!!!!!!!!!!...
On toki totta että elvis on ennen aikojaan kuollut laulaja. On toki myös totta että hänet olisi voitu potkia eläköityneiden rasvamahojen karsinaan. Ei pidä kuitenkaan yleistää elviksen kannattajia. Suurin osa voi olla vähän koulutettuja nahjuksia, olutta imeviä jenkkien ihailijoita, mutta on myös erittäin paljon korkeastikoulutettuja faneja jotka pitävät elviksestä elviksenä, eikä minään mätäpaiseena. Kaikki eivät ole sellaisia jollainen sinä olet.
- penaaaaa
oon samaa mieltä elvis oli läpipaska
- JanneR
en ollut ees syntynyt. Kaikki tietää että elvis lavasti kuolemansa :)
- luulaa.
mä en ollu sillo vielä syntyny.
- katri-2
olin tankkilaivassa matkalls sisiliaan ja meillä oli kympin kahvi tauko kun kuulin sen radiosähköttäjä tuli sanomaan sen surullista
- Eltsa
Äidin masussa. :D Tuo elvis ei ole koskaan kiinnostanut minua eikä hän tee hyvää musiikkia...
- joka oli
tuolloin käymässä työpaikallani ravintolassa Vantaalla tuli ja tarttui tiskijukan mikkiin ja ilmoitti Elvis on Kuollut,oli se pommi.Arto on kuollut itsekin jo vuosia sitten
OLIN TAKSISSA MENOSSA LEKURIIN KUN VELI HEITTI TIKALLA POSKEEN
- Vanha ihminen
Olin (jo) silloin 46-vuotias... olin Helsingissä työmatkalla.
- pikku vuokrakämpässäni
istuin sängynlaidalla lueskellen, samassa uutisissa kerrottiin Elviksen kuolleen, kuinka hyvin sen muistaakaan. Niin ja olin muuten samanikäinen kuin sinä. :D
- Siittiö silloin
Tosiaan ihan kasseissa!
- jönssi1919
Olin sillon vissiin siittiönä, tai ainaki niin muistelisin. Btw Tbh elviksel oli tosi hyvä Peba
- Jönssi9999
Elviksel oli hyvä Peba
- Sifter Henry
Olin vasta pilkkeenä isän silmäkulmassa...
- geret
Ilmeisesti äidin sylissä, eli olin noin 1 vuotias. No, olen kuitenkin elänyt hetken Elviksen aikana ;)
- OLIN
Eli olin tekemässä samaa mihin elvis kuoli, mutta minä selvisin toimituksesta hengissä, elvis ei, ja hyvä niin :D
Elviksen musa on paskaa ja millainen mies, sellainen kuolemakin! ;) - All Shook Up
OLIN kirjoitti:
Eli olin tekemässä samaa mihin elvis kuoli, mutta minä selvisin toimituksesta hengissä, elvis ei, ja hyvä niin :D
Elviksen musa on paskaa ja millainen mies, sellainen kuolemakin! ;)Turun saaristossa oltiin juuri saatu vene laituriin ja menty hyttiin yöpuulle kun Radio Luxemburgin
uutisissa kerrottiin että The King is dead, tämän jälkeen kyseinen radioasema alkoi soittaa ainoastaan
Elviksen biisejä läpi yön tuli sitä kuunneltua pari tuntia.
- ..................
Pilke isäni silmäkulmassa. :)
- ......
Olin kuuden vanha eli ilmeisesti tarhassa leikittiin Prinsessa Ruususta tms.... Kauheeta miten vanha on! !!!!!!!
- ..........
Onko Elvis kuollut?!
- torttu
paskalla.
Moni tärkeä tapahtuma on saanut alkunsa paskantaessani. - karzuli
taisin olla irstas katse isän silmissä :)
- juuza
niin se tais olla...
- Musiikintuntija
Kaikki höyryy yhdestä jenkistä. Kuunnelkaa irkku- tai enkkumusaa!
- sucks....
Kuka helvetti sitä sun enkkumusaa jaksaa kuunnella, kitaransoitossa enkut maailman huonoimpia, ei mitään vivahteita. Samaa rämpytystä biiseistä toisiin, yök
- väpänen
en ollut edes olemassa
- Mallikki
Tulin myöhästyneenä kouluun, olin edellisenä iltana ollut viettämässä 20 v synttäreitäni hieman etukäteen. Luokkaan tullessani joku sanoi Elviksen kuolleen. Silloin lakkasin viettämästä synttäreitä ja aloin viettää elviksen kuolinpäivää. Jos olisin voittanut lotossa olisin tänä vuonna lähtenyt Gracelandiin, mutta meninkin sitten aivan muualle. Saan muutamilta ystäviltäni vuosittain osanotot elviksen kuolinpäivän johdosta.
- Elvis ja Gospel
Elvis itse rakasti eniten juuri gospel-musiikkia, jota hän levyttikin paljon.
Videolla Elvis tulkitsee sielukkaasti How Great Thou Art vuonna 1977:
http://youtube.com/watch?v=e3PngHp1ysM&mode=related&search= - miikka_
siel olin ku ei mua viel ollu... harmi
- olin -1-vuotias.
olin -1-vuotias.
- persekusi
mua ei ollu sillon olemassakaan ja oon siitä helvetin ylpee.Kuinka vitussa kaikki jaksaa jauhaa jostain 30 vuotta sitten eläneestä homosta joka oli ihan paska laulaan.
- vähempää kiinnostaa
ELVIS SUCKS XDDD
- lydel90
Mä olin siihen aikaan siittiö.
- 3-vuotta
Olin juuri täyttänyt 3 vuotta... joten mitään tarkkaa tietoa ole mitä minä olen silloin tehnyt.
- johannal
heis. Yllättävän moni näköjään muistaa vuoden -77 kuin eilisen! :)
Ja toinen yllättävä juttu on, miten paljon ennen niin hyvällä palstalla tänään on paskanpuhujia. Lienee vaikutusta sillä, että Elvis on taas otsikoissa, eihän kellään yleensä (?) ole mielenkiintoa mollata Elvistä ja Elvisfaneja (!!!!) muulloin. Todella säälittävää. Melkein uskomattoman typerää vaivautua Elvis- keskustelusaiiteille ihan vaan aukomaan päätä. - ...
...
- lkelk45670+342
Mitä hemmettiä, onko Elvis kuollu??? Miksei kukaan taaskaan ole mulle kertonut mitään???? Ja kuka ylipäätään on Elvis???
- muistankohan....
pidin putkesta kiini, etten joutuisi huoranperssiiseen
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252548Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581923Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup221702Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua171241Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3011178- 2581013
- 601003
- 52925
- 146913
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110873