Minulla on ollut oma liittyvä johon kuuluu puheaikaa ja tekstareita. Kännykkäkin on ollut oma, itse ostettu.
Nyt sitten kännykkä vetelee viimeisiään ja uusi pitäisi hankkia. Kysynkin, että kumpi olisi kannattavampaa ja halvempaa.
Ostaa uusi kännykkä omaksi vai hankkia kytkypaketti (eli puhelin ja liittymä)?
Kysymys
2
788
Vastaukset
- valintatalo
Oma valinta.
Tietenkin jos ostaa kytkyn, nii vois saada vähän kalliimman puhelimen, mutta on sit se 2v sitä sopimusta ja aika vastuu.
Jos on rahaa se kalliin puhelimen hinta, nii tottakai käteisellä.... siis jos puhelin ei vie kaikkea mitä on olemassa... ainoita rahoja ei kannatta laittaa kerralla tuohon.
Aina kannattaa velan kaa muistaa, että sen kaa eletään se aika... jos on käteistä, nii se on sit sen hetken ja sillee... sitä ei mieti kolmee kuukautta jos on tehny paskan kaupan.
se ero näissä jutuissa on, enkä kyllä suosittele tälläsissä mitää sitoumuksia.... Jo yksin se, että valtaosalle nää kytkypuhelimien ominaisuudet ja käyttö on ongelmallista ja harva edes käyttää niitä asioita joita jossain tietokonepuhelimessa on. - mietitäämpäs
Ehdottomasti uusi puhelin, ihan itse ostettu ja siihen sopiva liittymä..ilman kytkyjä. :D ja maailma pelastuu !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181006Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk298893- 72875