Eikö nämä uutiset ikinä lopu???!
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200708166470283_uu.shtml
Nyt jo poliisitkin raiskaa teinejä. Miten ennen niin hauskassa lomapaikkassa on tällaien kaaos? Eipä taida kauaa olla sielläkään enää turisteja, jos tallainen meno jatkuu.
Nyt riittää
64
41899
Vastaukset
- lopu
turha edes odottaa loppuvan.
- koppisopimus
Paljonko nää matkat maksaa ?
- hgfhfgh
halpaa ja todellakin JES!:)
- hippi5658
itse olin toissa kesänä sb:llä ei ollut mitään ongelmia..minkä sille voi,jos teinit vetää pään täyteen eikä tajuu missä ovat ja missä mennään..aina löytyy tollasia kusipäitä jotka käyttää hyväkseen tiedotonta..ottakaa järki käteen älkää menkö tuntemattoman kanssa mihinkään,älä lähde yksin,ota kaveri mukaan,jos ei ole kaveria,älä lähde ollenkaan..älä juo ittees sekasin..jos juot pysy hotellissasi..älä lähde yöhön heilumaan.. hyvää kesän jatkoa kaikille..
- menemään..
Tuollaiseen paikkaan jossa kerran rikollisuus rehottaa?
- SB fani
Kuinkahan monta tyttöä on tänäkesänä täällä "ihahanassa" Suomessa on raiskattu? Ei taida vaan ylittää uutiskynnystä!
- Kuusimies...
Kunnon pissaliisojen mesta. Hyi sattana... Kukaan aivan täysjärkinen ei edes tuhlaa rahojansa tommoseen paska mestaan.
- mut
monikohan niist raiskaajista on poliiseja?
- matkustaja
Voi herranjestas mikä turistirysä. En mene sinne enää koskaan. 1000 paikallista ja 15000 turistia. 40 uutta hotellia nousee joka vuosi. Ei mitään katottavaa, ainoastaan teinejä jotka ryyppää ja kilpailee kenellä on vähiten vaatteita päällä.
- nippe
Pysy kotona suomessa neljän seinän sisällä, kossupullo kädessä:
- mitä vittua??
mitä 15-vuotias tekee tuollaisessa paikassa? hei HALOO!!
- ....
no ehkä se oli vanhempiensa kanssa..
- aikuisten
Jos tuossa uutisessa on perää niin..ihan aikuisten oikeesti mietin ihan samaa.. Miten on mahdollista, että 15 vuotias tyttö tulee raiskatuksi..missä vanhemmat? Itse olen käynyt muutaman kerran SB:llä ja kivaa on on ollut. Ei mitään uhkaa mistään..pieniä puutteita, mutta aurinkoisella asenteella selvitty.Aivan samat ongelmat joka paikassa. Jos lapsia ei vahdi, voi sattua asioita, jos juo liikaa viinaa voi tulla ryöstetyksi, jos kuuntelee paikallisia gigoloita voi tulla raiskatuksi ja ryöstetyksi. Nyt en puhu kokemuksesta, vaan asioista, jotka itsellä selkärangassa kun ulkomaille suunnistaa.Järki hoi.. sen saa ihan ottaa mukaan matkalle, sitä ei tullata pois.
- köyhä001
ihansama.
- Evvk?Ei todellakaan
Miten niin EVVK?Minusta on tärkeää ottaa rikollisiin kantaa ja ilmiantaa heitä!Ja viattomia ihmisiä pitäisi suojella!!!
- ökö turisteja
No SB:llä näkyy aika paljon ihan sikakännisiä nuoria turistiporukoita, ruotsalaisia, brittejä, norjalaisia ja suomalaisia, jotka toimivat kuin maailman valloittajat öykkäröimällä, huutamalla, remuamalla, rikkomalla, kusemalla yleisiin paikkoihin, riitaa haastamalla, tarkoituksena olla ympärikännissä koko ajan ja meno sen mukaista. Paikallisia siellä asuu vähän, he ovat tulleet muualta maasta paikalle työn takia näihin turistipalveluammatteihin.Joittenkin turistiporukoiden käytös on todella ylitseapuvaa, järkkyä, oksentelua, tappelua, riehumista, että saavat todella syyttää vain itseään ja juomistaan jos vaikeuksiin joutuvat ja joutuvathan se. Se on selvää.
- samaa mieltä
ihan asiaa..
- mä vaan
Pohjoismaiset matkanjärjestä vois laittaa boikottiin koko bulgarian ja lisätä esim. Kreikan kohteita, jossa on nähtävää ja koettavaa turvallisessa ympäristössä! t. kerran Sunny beachille erehtyneenä..
- turvallisia kohteita?
Niin mitä Kreikan turvallisia kohteita? Useamman kerran olen Kreikassa ollut, enkä ole ainakaan vielä törmännyt kohteeseen joka ansaitsisi tuollaisen erikoismaininnan.
- vaikka ihan esim.
turvallisia kohteita? kirjoitti:
Niin mitä Kreikan turvallisia kohteita? Useamman kerran olen Kreikassa ollut, enkä ole ainakaan vielä törmännyt kohteeseen joka ansaitsisi tuollaisen erikoismaininnan.
Korfu
- dädää
Miksi kukaan edes haluaa mennä noin muoviseen paikkaan, missä ei ole mitään alkuperäistä. Pelkkää hotellia, piraattikojua ja ravintolaa koko paikka. Siellä sitte pohjoismaalaiset, britit ja saksalaiset örveltävät keskenänsä viikkotolkulla. Kustaan ja oksennellaan joka paikkaan ja jos joku raaja sattuu tottelemaan käskyjä, niin sillä kähmitään jotain alaikäistä tarjoilijaa. Jos viettäsivät samaan tahtiin viikon tai kaks ihan sama missä euroopan pääkaupungissa, niin löytäsivät itsensä joko vankilasta tai jostain pikkukujalta massu reikiä täynnä.
Bulgaria on hieno maa jos osaa kiertää nämä sunny beachit kaukaa.- mie vaan
Olimme heinäkuun viimeinen viikko Sunny Beachillä kaveripariskunnan kanssa ja meillä oli aivan mahtava viikko. Ei kyllä nähty oksennusta eikä örveltäviä ihmisiä, emme kyllä nuokkuneet aamu kuuteen missään baareissa, joka ei mielestämme ole lomaa. Rihkamaa toki on yllin kyllin, mutta myös aurinkoa ja lämpöä. Menisimme uudelleenkin. Riippuu varmaan paljon kenen seurassa liikkuu ja mitä touhuaa. Kyllä sitä rikollisuutta ja raiskauksia on täällä meillä koto Suomessakin.
- hophophop
paikka on rakennettu ja rahoitettu rikollisin rahoin ja rikolliset myös täysin hallitsevat siellä bisnekset,rahan rosvous vaihtoa myöten.ihmettelen vaan miksi lypsävää lehmää pitäisi tappaa,siis monet turistit ovat hyvä rahan pesu kulissi.on tainnut mopo karata joltain.
Ei kannata mennä,,,,,,,,- lapsia
ei missään tapauksessa yksin, miten tämmöiseksi ovat turistit antaneet homman mennä. En ole kuullut että suomalaisia tyttöjä olisi raiskattu ainakaan vielä. Olisiko äiti suomalainen kuitenkin vähän vastuullisempi eikä laske tai jätä lastaan yksin missään edes kotona tai sitten ulkomailla ei siis pelkästään kyseisessä paikassa. Uskon että on taas joku ruotsalainen tai jokin vastaava maa kyseessä olisikop siellä kuitenkin vähän vapaampi tuo kasvatus, en tiedä mutta heitteille jättö on kun 15.v. yksin lähtee matkustamaan. Tapaus ei välttämättä ole ihan musta valkoinen mutta edelliset kyllä vähän suuntaa on jo antaneet. Karmeaa mutta ei yllättävää! Niin kauan kun vanhemmat antavat näin tapahtua, niin sitä tapahtuu. On se aika outoa että poliisi tekee tuollaista mutta sekään ei ole ainutlaatuista ei edes suomessa ihmisiä nekin on ja joukkoon mahtuu kaikenlaista(suomalainen hoitaja hyvä esimerkki)! Lapset vanhempien mukaan ja samat säännöt kuin kotonakin niin mitään ei tapahdu (tietysti jos kotona ei välitetä on huono homma). Meidän perhe on 3 kertaa ollut bulgariassa lasten ja nuorten kanssa eikä kukaan ole tullut kaltoin kohdelluksi ja matka on ollut ihan kiva...lämmintä, hyvää ruokaa ja vauhdikasta elämää eikä kukaan mies ole ahdistellut ketään meidän naisista vaikka murkku tyttömme on kaunotar ei silläkään mitään ongelmaa tosin ikää 14,5v. ja pysyy vanhempien näköpiirissä!
- MualimanMatkaaja
Kotonakaan ei ole turvassa...
Missä olisi turvallinen paikka? - tuollaiseen paikkaan?
Mieluummin minä menisin jonnekin,missä olisi oikeasti jotain nähtävää.Ketä kiinnostaa ulkomailla vain bilettää?Sitä voi tehdä kotimaassakin...
Ja miksi ihmeessä 15-vuotias on ollut tuollaisessa paikassa?Ja jos on ollut vanhempien kanssa,niin on kyllä vanhemmilla vähän miettimistä.Itse en menisi enkä päästäisi lapsianikaan.Kun olen kuullut,minkälaista se touhu siellä on... - nuorikko85
Sattui erittäin ikävä tapaus, mutta kyllä Suomessa voi tapahtuakin tuollaista, ihan mitä vain. Suomi ei ole turvallinen maa, eikä maailmakaan!
- raiskaaja myös
käytettyjä pikkuhuoria ennestään. Mitäs väliä sillä on kuka niitä nussii?
- mmmmmmmmm
sua lellivauva !
- niinpä niin
On tuota aikaisemminkin tapahtunut ja tulee tapahtumaan. Esim turkissakun olin jokunen vuosi sitten niin samaan aikaan viereisessä hotellissa raiskattiin 2 suomalaista naista. Eipä siitä kailotettu missään. Nyt ko aihe on noussut media kynnyksen yli ja pieninkin rahapussin ryöstö pääsee otsikoihin. Eli näin on aina ollut ja näin tulee olemaan, on sinisilmäistä väittää muuta.
- pluto
, jos pitää huolen ittestään.
- jerrySB
pluto kirjoitti:
En ole tosin koskaan käynyt, enkä aio käydäkään.
- SB suuntaava
Niinpä, oon tuota miettinyt ite myös kovasti!
Voiko olla edes todellista, että nyt valitaan joku tietty matkankohde "uhriksi", jota koitetaan nyt sitten mustamaalata yms..Taitaa olla kyse jostain kilpailumeiningistä..
Voi jestas, tapahtuuhan rikoksia ja raiskauksia joka paikassa ja joka maassa!!!!!
Ne ei sit kai oo vain saanut otsikoita lehtiin, nettiin tms.!
Mua ei ainakaan nyt vain yhtään huoleta nuo, (vaikka voisin olla, itseni tuntien, ihan jäykkänä pelosta), koska uskon, että terve maalaisjärki auttaa pitkälle... Uskon vahvasti siihen, että suurimmaksi osaksi kyllä paljon itsestäkin kiinni monet asia, käytöksestään, järjen käytöstä jne..Itsensä hengiltä juomiset, monet raiskauksetkin (ei toki aina! )on pitkälti omaa tyhmyyttä.
Eihän sitä viinaa kukaan tuu kurkusta väkisin kaatamaan aj onko pakko lähteä ryyppäämään älyttömsäti, kun ulkomaille lähtee..Kai siä voi nyt jestas muutakin tehdä!!
Sitten ei myöskään kannata lähteä yöllä sivukujille kulkemaan, eksyä vieraisiin porukoihin jne.
No, toki huonosta onnestakin varmasti kii..Jos osuu väärään aikaan väärään paikkaan tms...
Hmm...
No, mä ite kuitenkin odotan innolla tulevaa matkaani!:)
En viinan tai juhlimisen takia, vaan ihan itse ainakin lähden ottaan aurinkoa (toivot. paistaa), uimaan, ostaan vaatteita, napsimaan valokuvia, rentoutumaan jne..:) - lissu
pluto kirjoitti:
Ihan sama mieltä !
- ETTÄ ON
jerrySB kirjoitti:
PASKA MESTA, JOLLET OLE KÄYNYT. TOISTEN KIRJOITTAMIA JUTTUJA JOS USKOO, NIIN AIKA HEIKOT ON TASOT JOKA PAIKASSA.. SIIS JOPA KOTIMAAN MATKAILUSSA ON MOITITTAVAA. KOE ITSE JA KERRO SITTEN MIELIPITEESI, MINÄ PIDIN SB;STÄ JA MENEN TOISTEKKIN.
- .................
jerrySB kirjoitti:
Olen ollut 3kertaa bulgariassa ja ei mitään valittamista eli mua ei ole raiskattu syynä saattaa olla se että olen miespuolinen henkilö,mua ei ole käytetty seksuaalisesti hyväksi vasten tahtoani,aina olen ollut suostuvainen,viinaa olen ottanut aika reippaastikin mutta eipä olla ryöstetty,turpaan en ole saanut mutta enpä ole vittuilutkaan porukoille joten lähden taas syyskuussa sinne.
- me lähdemmekin
ensi torstaina Kultahietikolle 2 viikoksi.Viime vuonna sama juttu, rauhallista, ihanaa, lämmintä ja kokonaista 2viikkoa silloinkin.Yes, hyvä mesta!!!
- toinen matkailijat
Sunnu Beach on ihan paratiisi Turkin rinnalla. Siellä tuollainen ei edes ylitä uutiskynnystä!
- gansisteri
tapahtuu missä porukka luuraa,kanattaa pysyä kotona kellarissa niin ei ainakaan joku tuu ja pamputa puahaha..ja eikun sunny beschille jahka hillot kasassa.hyvä paekka
- rkwsy
Olen käynyt 4 edellistä kesää SB:llä.
Tämän kesän jätin väliin, kun alkoi
kyllästyä niihin rantakojuihin.
Eka reissu oli monessa mielessä paras.
Juuri avattu uusi kohde suomalaisille.
Paikallista elämöintiä (mm. autojen
yliherkät varashälyttimet ja rannalla
megafoniin huutelijat) oli huvittavaa
seurattavaa.
Viimeisin 2006 reissu oli huonoin.
Rahanvaihtajia oli kadulla kysymässä
koko ajan zeinz zeinz...
Alueelta on purettu paljon vanhoja
rakennuksia. Moni ei tiedä, että
kukkaiskadun lähellä oli pieni
urheilustadion. Näimme siellä
kiertävän sirkuksen esityksen.
Todella ihastuttavia numeroita.
Sen tilalla on nyt jättiläishotelli.
Valmistui vissiin tänä kesänä.
SB on muuttunut paljon ja se on vienyt
minun kiinnostuksen. Rauhattomuus
lisääntyy kun sakkia tulee koko ajan
lisää...- MARAKALE
OMA SUOMALAIS-KARATERYHMÄ MUKAAN KAADA ENSIN KUNNOLLARIISU ALASTI KYSY SITTEN.
KAIKKI EPÄILLYTTÄVÄT.MATKARAHAT ON SAATU
JA PALAUTE SUOMALAISILTA.
- pohjoismaan
HÄVITTÄJÄT JA ARMEIJA PUHDISTAMAAN TUO PASKA SAARI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Bulgaria...
saari ??? Mistä lähtien???
- Ei koskaan
Keväällä kävin,ei koskaan enää S_B oli mafian rahanpesupaikka. Millä rahalla muuten rakennetaan kun käyt maaseudun ankeutta katsomassa. Paikalliset koululaiset öykkäröitsi joka paikassa. Taksikuski vakuutti että näin on valitettavasti asiat täällä.
- niinpäbläbläblä
Suomalaisia tyttöjä ei ole raiskattu vielä, koska suomalainen nainen antaa niin helposti muutenkin. Nimimerkillä kaikenlaista nähneenä.
- toiset ei
Mikäs siinä kun on aikuisesta kyse! Lasten paikka ei ole kapakat ja yöelämä missään maassa senhän nyt järkikin sanoo! Jospa suomalaiset äidit ei niin vuolaasti laskekaan lapsiaan sinne yksin remuamaan, suurin osa taitaa kuitenkin sen vastuun kantaa jäkipolvestaan ja on sitten valvomassa mukana. Onhan niitä yksittäis tapauksiakin jotka ajattelee eri tavalla ja jälki on sitten sen mukaista.Ihan myyvät lapsi perheillekin matkoja samoin kaikille muille ryhmille mutta vanhempien kuuluu miettiä laskeeko lapsensa sinne tai mihinkään lomakohteeseen yksin.Onneksi suomalaiset tytöt on vielä säästyneet antoivat vapaehtoisesti tai ei! Minusta on ihan lapsiin sekaantumista se että harrastaa 15.v. kanssa seksiä ei se ole antamista. Kyllähän ne alaikäiset keskenään sählää mutta jos aikuinen tähän soppaan ottaa osaa ei se ole enää tervettä. Meillä murkut oli mukana ja nauttivat kyllä lomastaan eikä tyttäreni edes halunnut yksin mennä mihinkään viihtyi hyvin meidän kanssa siellä missä kiertelimme.
- kaikki suomalaiset
pissikset sinne. Saavat kerrankin tarpeekseen. Ihan sama missä tollaset idiootit ovat, ei niistä ole muuta kuin haittaa. Ja jokainen vanhempi voi syyttää vain ja ainoastaan itseään, jos lähettää/päästää alaikäisen lapsen(!) tollaseen paikkaan. "No kun se on niin halpaa" ja "No kun siellä on niin kivaa"
- perus juntti
tätä se sitten on maassa jossa on eläinten säännöt!!
eu:N tervetuloa! sit suomeen " ulkolaista työvoimaa" sossun luukulle ja tänne meidän mantereelle lisää noita elukoita joo!!
pitäisi poliitikkojen herätä näissä asioissa että
kova ulkomaalaislaki on vain ja ainoastaaan suomalaisten etu..
suomen työllisyysprosentti huitelee noin 70%
eli 15% olisi ainakin vara työllistää mutta EK huutaa että suomessa on hirvittävä työvoimapula!!
tämäkin on aivan paska puhetta.. kysymys on ainoastaan halvasta työvoimasta on pulaa!!!! perkele!!!
- Larry the Sailor
Ja kuinka monta on raiskattu esim. Inglesissä, Palmassa tai Mallorcalla?
Entäs Ibitzalla tai jossain todella trendikkäässä bailumestassa? - tyhmät känniläiset
Täytyy myöntää, että ei paljoa säälitä nuo tapaukset. Pakkoko sitä on sitten ryypätä ittensä niin että menettää oman kontrollin. Viina se on kaiken pahan alku. Joten syyttävä sormi osuu kyllä noihin turisteihinkin.
- koå
Mistä asti se on ollut uhrin vika, että joku käy kímppuun? Tottakai järkeäkin saa käyttää ja yrittää välttää sellaista tilannetta, mutta kukaan niistä uhreista tuskin on oikein kiljunut, että JES raiskatkaa vaan, sitähän minä haluankin. Eiköhän se ole ihan sen raiskaajan vikaa.. tollo.
- huolatajan
koå kirjoitti:
Mistä asti se on ollut uhrin vika, että joku käy kímppuun? Tottakai järkeäkin saa käyttää ja yrittää välttää sellaista tilannetta, mutta kukaan niistä uhreista tuskin on oikein kiljunut, että JES raiskatkaa vaan, sitähän minä haluankin. Eiköhän se ole ihan sen raiskaajan vikaa.. tollo.
vastuulla on tapahtumat missä lapsi on osallisena!
Paskasakki rällästää täällä ja siellä kun ollaan kännissä ja kävellään miten sattuu missä vaan ja hällävälii tyyliin niin joudutaan rikoksen uhriksi.Naisten pitäisi katsoa peiliin ja kysyä itseltään:Olenko huora vai kunniallinen nainen?
- niin suolesta...
Koko maa ettei tulisi mieleenikään lähteä...
hyvät halpamatkalaiset..oikealla näette juopuneita suomalaisia,norjalaisia,ruotsalaisia,tanskalaisia..vasemmalla
joku gigolo pokailee 14-vuotiasta tyttöä,toisaalla joku varastaa jonku tavarat/rahat tai väärentää luottokorttisi HOTELLISSA. Jossain portsari hakkaa jonku kuoliaaksi,ja toisaalla poliisi raiskaa lapsia. Haha...mut tottakai sinne kannattaa matkustaa "kokemuksen" vuoksi. Onhan siellä aurinkoa..halvat bisset ja 2-laadun vaatteita. (on ne aitoja) :) Hirvee paikka, en menis IKINÄ. On tässä maailmassa muutaki nähtävää ku turistien pilaama bulga.- sitäpähyvinkin
sitähän ne turistit kuitenkin lähtee hakemaan, joten poliisi teki vain onnistuneen loman tyttö"paralle",joka sattui olemaan 15vee......
- Kuin suomessa
MIssä ero?
Täällä näkee juopuneita perjantaina joka paikassa, jammut raiskaa lapsia, poliisi pieksee vaimoaan, lopuksi tappaa tämän, sairaanhoitaja tappaa potilaita....
Maailma kun on tällainen.
Ei sitä pääse missään karkuun. - ggzb
Kuin suomessa kirjoitti:
MIssä ero?
Täällä näkee juopuneita perjantaina joka paikassa, jammut raiskaa lapsia, poliisi pieksee vaimoaan, lopuksi tappaa tämän, sairaanhoitaja tappaa potilaita....
Maailma kun on tällainen.
Ei sitä pääse missään karkuun.Oman henkilökohtaisen Sunny Beachinsa voi kohdata ihan vaikka kotonaan. Ihminen tuo jalo otus.
Nyt vaan jäätiköt alas ja meret ylös niin päästään tappelemaan elinkelposesta tilasta oikein tosissaan.
- vissitessu
Menee liitoitteluksi tuo uutisointi.Kyllä on itsestä kiinni paljon missä kulkee ja minkälaisessa kunnossa samanlainen lomakohde kuin Turkki Kanaria yms.Hyvä lomakohde.
- HUORAHAHTAVAT TURISTIT
SE ON NIIN HELPPOA:
Kun jengi on kaatokännissä puolialastomana jalat levällään. Oppisivyt typerät turistit käyttäytymään viisaasti, itsepähän provosoivat tuohon touihuun.
Sika käy kiinni helppoon nakkiin, että luonnon lakia puree sielläkin. Eihän se silti oikein ole mutta jumalauta kyllähän typrämmänkin turitin pitäisi ottaa vastuu käytöksestään ja itsestään.
Perseet olalla kun annetaan ymmärtää että sitä saa mitä haluaa niin vittuakos itkevät perään. - L&M
Kun Ak!s Sir¤e@ss@a/on Tri\pla - le y on ilm4¤t%n#t
Ni#n S@@ga on va?m£s. - L&M
Ku% Ak=s Si¤kess@l#n Tr"p> - lev! on ilmest/n t n!!n S@@ga on va\m
- joopati joo
Suomen Porvoossa taannoin murhattiin iäkäs saksalainen turisti.
- mmono
Olen ollut ja seurannut näitä nuorten touhuja, kuinka irstailevat iskevät kundeja kehuvat seuraavana aamuna toisilleen minkälainen saalis oli seksihommissa hyvä vai huono. Näitä 15 vuotiaita on paljon. Kehutaan sellaista ja koetaan jota suomessa ei uskalleta. VOI VOI Tytöt. Pojat tässä iässä vaan kännäävät keskenään ei niilä näy olevan tytöt mielessä. Ei Sunny beachilla läheskään niin vaarallista ole, kuten esim. Kanarialla. Olen usein talvella käynyt siellä, joka kerta tapaa turisteja jotka on ryöstetty jo lentokentällä tai matkalla hotelliin ja useita. Ei näistä mikään lehti vaivautu kirjoittamaan, kun se on JOKAPÄIVÄISTÄ touhua. Et sillee!!!!!!!!!
- tyttöporukassa reissannut
Itse oon kolmena peräkkäisenä vuonna käyny sb:llä ja tykkään edelleen. yksin siel yöllä/aamulla saatoin kävellä hotelille jos kaverit jo aikasemmin menny nukkuu. eikä pelottanu. kuhan vaan pitää järjen päässä ja ei mene mihinkään syrjäkaduille.mitään meille ei käyny. viime vuonna lähti kamera ja puhelin, et tavaroista kannattaa pitää huoli =D.mut mahtavia kokemuksia ja tuttavuuksi/kavereita saanu noilta reissuilta, ja niistä en luopus.
Turistithan sille tollasen maineen suurimmaks osaks tekee ku ei osaa käyttäytyy ja kunnioittaa toisia. Ja ite en kyl lastani(sit joskus ku äiti olen toivottavasti) päästä 15 kesäsenä ulkomaille. kyllä sen tietää et siel juodaan ja eivät ne osaa järjellä ottaa ku halpaa on, ku ei osaa moni aikuinenkaan ottaa. sit siel mennään hame korvissa ja ah ku niin kuumia miehiä joka puolella. tiedän sen, kyllä siel silmä lepäs ja kyllä siel viinaa otettiin,hotelliin tultiin puol 7 ja 3 tunnin yöunilla mentiin 2viikkoo. mut järki jos pelaa niin paljolta säästyy ja jos kaverit on kans kavereita eikä päästä kaatokännissä olevaa kaveria yksin kävelee hotelille, vaan saattaa sen ja pitää huolen.näin meillä toimittiin.
toivottavasti jokainen joka sinne reissaa sais yhtä ihania muistoja ku mulla on. mut ymmärrän myös niitä jotka ei tykkä.
SB on sellainen paikka et siitä joko tykkää tai ei tykkää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855010- 473302
- 1003230
- 1992463
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj312318- 1332029
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️171723- 201656
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51629- 1801624