Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mitähän tämäkin on

Catharina

Tuttavani kertoi tavanneensa kivan miehen heinäkuun alussa, mies oli tuolloin ollut vain käymässä Suomessa ja olivat tavanneet toisensa vain parin päivän ajan joidenkin toisten tuttaviensa välityksellä. Nyt tämä tuttavani sitten kertoi olevansa menossa naimisiin tuon miehen kanssa syyskuussa??? En saanut kysytyksi että mistä moinen kiire,mutta epäilyttää kyllä että voiko toiseen tutustua todellakin noin lyhyessä ajassa.
Tämä mies asuu tällä hetkellä Tanskassa, on asunut siellä noin vuoden verran. Nyt sitten olisi tarkoitus että mies muuttaa Suomeen. Mutta kun olen nyt palstan keskuteluja seurannut niin mahtaako kyseessä olla kuitenkaan aivan niin yksinkertainen juttu. Että tuosta vain parin kuukauden tuttavuuden perusteella naimisiin ja ukko tänne ja kaikki on hyvin. Siis ja ukko ei ole tanskalainen vaan aasialainen, enkä usko hänellä olevan mitään virallisia oleskelulupia sinne Tanskaan.
Yritänkö vielä puhua tuttavalleni "järkeä" vai annanko hänen syöksyä suinpäin avioliittoon ja paperisotaan tuntemattoman kanssa?

5

1076

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Repe&Rampe

      huolestuttavasti lumeavioliitolta, ja jos mies luvatta Tanskassa milläkonstein laillinen avioituminen oikein onnistuu? Pidä huolta ystävästäsi, kuulostele taustoja lisää...

      • sunita

        ainakin vastaavan..pakistanilainen???


    • ---

      En usko että mies olisi oikeasti kiinnostunut tai ainakaan jos olisi jo suomen kansalaisuus tai oleskelulupa. Itse olin länsi afrikkalaisen miehen kanssa tuntenut 2 päivää kun tämä alkoi puhua että tehdään lapsi mennään naimisiin....hänellä ei ollut pysyvää oleskelulupaa. puhu ystävällesi järkeä! Tuntuu että tanskassa on tullut päätös että ei saa oleskelulupaa ja nyt yrittää suomeen.

    • hermoheikko

      Kysy toki miksi kiire!
      Vaikka nythän on kai jo myöhäistä... jos tosiaan syyskuussa menivät naimisiin.
      Olisi kiva tietää kuinka kävi!

    • zena

      kuitenkin käydä. Itse menin yhtä tuntemattoman kanssa naimisiin. Olen nyt tutustunut häneen kohta kolmekymmentä vuotta. En ole ihan varma tunnenko häntä täysin vieläkään, mutta hyvin meillä on mennyt.
      Haluan jatkaa tät tutustumista edelleen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2268
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1964
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      83
      1743
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1608
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1532
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1413
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1372
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      37
      1347
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1331
    Aihe