Mitähän tämäkin on

Catharina

Tuttavani kertoi tavanneensa kivan miehen heinäkuun alussa, mies oli tuolloin ollut vain käymässä Suomessa ja olivat tavanneet toisensa vain parin päivän ajan joidenkin toisten tuttaviensa välityksellä. Nyt tämä tuttavani sitten kertoi olevansa menossa naimisiin tuon miehen kanssa syyskuussa??? En saanut kysytyksi että mistä moinen kiire,mutta epäilyttää kyllä että voiko toiseen tutustua todellakin noin lyhyessä ajassa.
Tämä mies asuu tällä hetkellä Tanskassa, on asunut siellä noin vuoden verran. Nyt sitten olisi tarkoitus että mies muuttaa Suomeen. Mutta kun olen nyt palstan keskuteluja seurannut niin mahtaako kyseessä olla kuitenkaan aivan niin yksinkertainen juttu. Että tuosta vain parin kuukauden tuttavuuden perusteella naimisiin ja ukko tänne ja kaikki on hyvin. Siis ja ukko ei ole tanskalainen vaan aasialainen, enkä usko hänellä olevan mitään virallisia oleskelulupia sinne Tanskaan.
Yritänkö vielä puhua tuttavalleni "järkeä" vai annanko hänen syöksyä suinpäin avioliittoon ja paperisotaan tuntemattoman kanssa?

5

1097

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Repe&Rampe

huolestuttavasti lumeavioliitolta, ja jos mies luvatta Tanskassa milläkonstein laillinen avioituminen oikein onnistuu? Pidä huolta ystävästäsi, kuulostele taustoja lisää...

• sunita

ainakin vastaavan..pakistanilainen???

• ---

En usko että mies olisi oikeasti kiinnostunut tai ainakaan jos olisi jo suomen kansalaisuus tai oleskelulupa. Itse olin länsi afrikkalaisen miehen kanssa tuntenut 2 päivää kun tämä alkoi puhua että tehdään lapsi mennään naimisiin....hänellä ei ollut pysyvää oleskelulupaa. puhu ystävällesi järkeä! Tuntuu että tanskassa on tullut päätös että ei saa oleskelulupaa ja nyt yrittää suomeen.

• hermoheikko

Kysy toki miksi kiire!
      Vaikka nythän on kai jo myöhäistä... jos tosiaan syyskuussa menivät naimisiin.
      Olisi kiva tietää kuinka kävi!

• zena

kuitenkin käydä. Itse menin yhtä tuntemattoman kanssa naimisiin. Olen nyt tutustunut häneen kohta kolmekymmentä vuotta. En ole ihan varma tunnenko häntä täysin vieläkään, mutta hyvin meillä on mennyt.
      Haluan jatkaa tät tutustumista edelleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2681
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1258
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1135
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1008
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      949
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      15
      899
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      855
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      855
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      40
      851
    Aihe