Mitä kannattaa ottaa huomioon/tarkistaa/kysyä myyjältä, jos on ostamassa käytettyjä lastenrattaita tai -vaunuja suoraan edelliseltä käyttäjältä. Ja näin nimenomaan ostohetkellä, kun ollaan tarkistamassa menopelejä.
Tietysti yleisesti pitää tarkastaa rattaiden/vaunujen kunto. Mutta mitä tärkeää voi helposti unohtaa? Ehkä hieman tyhmä kysymys, mutta olen ensimmäistä kertaa asialla ja tuntuu, että jotain tärkeää unohtuu :)
Käytetyt rattaat/vaunut
2
1058
Vastaukset
- vaunufriikki
- missä vaunuja on säilytetty. On ehdottoman tärkeää, että sisätiloissa, sillä kankaisiin ilmaantuu kosteissa olosuhteissa hometta. Eikä tarvii olla ulkovarastossa kauaakaan. Home ei lähde (piimäliotuksella ehkä osittain) ja se ei ole terveellistä vauvalle.
- vaunujen ikä, malli (jos tarviit varaosia, hyvä tietää malli ja valmistusvuosi.)
- jos vaunut on siistit, kankaat kuosissaan, ei ritise ja natise, kuomu pysyy hyvin ylhäällä, eikä haise pahalta, niin varmaan voit huoletta ostaa
-kysykää onko käyttöohjeita
-jos teillä on auto, kokeilkaa mahtuuko takaboksiin ja että myyjä näyttää, miten menee kokoon... - lisää
-Onko pyörät irrotettavat ?
- Onko jarrut ehjät ja hyvät ?
- Onko käytetty ns. Sisaristuinta ja jos on, niin minkäpainoisella lapsella?
- Onko nosteltu kaupunkibussiin liian raskaassa lastissa ?
- Ja voiko päälliset pestä ?
- Välillä näkee myös näitä kahtapäällä rattaissa, mahtaako kestää kauaa moista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001733- 551123
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401107- 1701033
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän128793- 83730
- 51708
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38685- 57671