Onko tiedossa muita jalasmökkejä rakentavia yrityksiä kuin Kuopion Puutuote jotka tekevät tehtaalla mökin valmiiksi ja
siirtävät sen kokonaisena (valmiina) tontille.
Jalasmökit 20 - 30m2
7
6275
Vastaukset
- Parempi remonttireiska
Teen kyllä jos hinnoista sovitaan...
- juu
Rakensi mulle avaimet käteen mökin erillisen saunan ja varastorakennuksen. Pienemmät rakennukset tuotiin valmiina ja laskettiin perustuksille. Katso Helsingin puhelinluettelon keltaiset sivut.
- EiReiska
Rojekti olis kesälle 2004.
Mistä tavarasta teet (höylähirsi?)
Se mitä olen ihaillut on 4 x 4 tupa
sauna ja pukuhuone ja pikkuparvi.
Tää on valmiina alle 9000 e rahti (3" höylähirrestä) - EiReiska
juu kirjoitti:
Rakensi mulle avaimet käteen mökin erillisen saunan ja varastorakennuksen. Pienemmät rakennukset tuotiin valmiina ja laskettiin perustuksille. Katso Helsingin puhelinluettelon keltaiset sivut.
Minkä kokoinen mökki?
Oliko alle 10 tonttua? - juu
EiReiska kirjoitti:
Minkä kokoinen mökki?
Oliko alle 10 tonttua?Kuljettavien mökkien leveys riippuu kuljetustiestöstä. Yleensä mökkitiet on niin kapeita ettei yli 4 m leveitä mökkejä voi kuljettaa kokonaisina ja laskea suoraan perustuksille. Ko. firma pystyy tuomaan pohja-alaltaan 29 m2 (kuisti mukana alassa) mökkiä kokonaisena (kuisti liitetään tontilla). Lämmin ala 20 m2. Itselläni varsinainen mökki rakennettiin apikan päällä 50 m2 yläkerran kanssa.
Suosittelen. - EiReiska
juu kirjoitti:
Kuljettavien mökkien leveys riippuu kuljetustiestöstä. Yleensä mökkitiet on niin kapeita ettei yli 4 m leveitä mökkejä voi kuljettaa kokonaisina ja laskea suoraan perustuksille. Ko. firma pystyy tuomaan pohja-alaltaan 29 m2 (kuisti mukana alassa) mökkiä kokonaisena (kuisti liitetään tontilla). Lämmin ala 20 m2. Itselläni varsinainen mökki rakennettiin apikan päällä 50 m2 yläkerran kanssa.
Suosittelen.Joo
4 m riittää hyvin. Ok tie on perille ollut pitkään .
Se mitä tarviin on tupa min 12m2, sauna, pukuhuone ja parvi eli noin 20m2 ( siis terassi parvi)
Mökki tulee kesätarpeisiin joten 3" hirsikin luulisi riittävän. (Paikka on ollut jo pitkään mutta nyt tekisi mieli joku yöpaikka laittaa)
Itse asun yli 200 km päässä tuosta paikasta, joten ei ole rahkeita käydä rakentelemaan.
tuollainen rakennus luulisi aika helpostikin tulevan lavetilla. Nyt hhalinkin innokkaita rakentajia / toimittajia kilpasille.
- On on
www.nilsianhirsituote.fi
Siellä ainakin on jalasmökki-vaihtoehtoja tarjolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271944
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001690Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561306Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?671244Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311008Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47906Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51903Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44872- 107828
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820