Miks mun xbox 360 ei näy telkkarista mitää siinä missä pitäs palaa se vihreä valo nii siinä palaa punainen valo auttakaa!!!!!!
aupua heti!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nimetön
4
524
Vastaukset
- X360 pelaaja
mul oli sama juttu. Eikä auttanu muu kuin viedä korjaajalle. Sitä nää koneet teettä aina. Ja arvaa paljonko makso jorjaus 255e eli osta uus. Mä olin tyhmä ja korjautin. Uus tulee halvemmaks!!!
- xbux
mikä osa kehästä palaa, mikä kulma(t)
- xbux
laitteella on 24kk takuu eli kaksi (2) vuotta ja jos kolme valoa syttyy konsoliin, niin kolme vuotta (vasen ylä, vasen ala ja oikea alakulma punaisena)
lue myös edellinen viestini - minä itse
siinä palaa punainen valo, koska olet mennyt liian lujaa autolla vihreän valon ohitse. Mutta eikö keltainen valo olisi paljon parempi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614127
- 1053445
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj352954Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262518- 452117
- 201929
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51899- 1861807
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3911498Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91288