Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

lapseni on seksi hullu

31 v yht isä

miten estän ettei minun 13 vuotias tyttö anna kaikille enhän voi pitää sitä ikuisesti koti arestissakaan koulussakin ne kerkiää jonnekkin vessaan harrastamaan seksiä on jopa jäänyt useamman kerran kiinni ja vielä lähentelee opettajiakin

14

5822

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mulila

      hmm..mistä tiiät että tyttösi on seksihullu ja antaa kaikille..jotka vastaan tulee?

      • masentunut äiti

        Hei. Itselläni on myös samanlaisia ongelmia tyttäreni, nyt 14v, kanssa.En pysty keskustelemaan suoraan asioista tyttäreni kanssa, mutta hän myöntää ettei voi itselleen mitään. Olen saanut kuulla, miten hän tulee samasta vessasta pois pojan kanssa ja paljon muitakin juttuja. Yhteen aikaan hänen lempinimenään oli "pp".

        Tyttäreni asuu tällä hetkellä kodin ulkopuolella perhekodissa ja odotamme hänelle aikaa psykoterapeutille.

        Psykoterapeutista voisi olla apua myös sinun tyttärellesi. Hänen kanssaan voisitte käydä läpi tyttären ongelmaisen tilanteen.


      • Zorro
        masentunut äiti kirjoitti:

        Hei. Itselläni on myös samanlaisia ongelmia tyttäreni, nyt 14v, kanssa.En pysty keskustelemaan suoraan asioista tyttäreni kanssa, mutta hän myöntää ettei voi itselleen mitään. Olen saanut kuulla, miten hän tulee samasta vessasta pois pojan kanssa ja paljon muitakin juttuja. Yhteen aikaan hänen lempinimenään oli "pp".

        Tyttäreni asuu tällä hetkellä kodin ulkopuolella perhekodissa ja odotamme hänelle aikaa psykoterapeutille.

        Psykoterapeutista voisi olla apua myös sinun tyttärellesi. Hänen kanssaan voisitte käydä läpi tyttären ongelmaisen tilanteen.

        "Vanhemmat" jotka vapaaehtoisesti ovat lapsensa perhekotiin laittaneet eivät ole oikeita ihmisiä nimittämään häntä minkään sortin seksihulluksi. Hyvä, kun edes tätä lomilta näkevät, joita on ehkä kerran 2-3 kuukaudessa. Ette taida itsekkään olle oikein tilanteen tasalla. Keski-iässä ja Keskiluokkaisena sitä välillä tuppaa unohtamaan, että murrosikäkin kuuluu elämään. Myös se, että tyttärestänne tulee jossain vaiheessa nainen, ei siis 20:n jälkeen. Ehkä sinulla "tuskastunut" Äiti olisi nyt itsetutkistelun paikka. Voit lesoilla muille vanhemmille ja kaikille muille jotka vain jaksavat kuunnella, kuinka rankkaa kasvatus "työ" on, varsinkin kun et sitä itse tee, vaan perhekodin henkilökunta, jolle siitä maksetaan. Sinäkin maksat siitä että lapsesi laitostetaan osittain veronmaksajien rahoilla, jotta hänellä ei sitten perhekodista päästyään on kukkelin vertaa tietoa oikeasta elämästä. Teet PAHAN virheen demonisoimalla ja syyllistämällä lapsesi seksuaalisuutta. Virheen, josta joudut vielä edesvastuuseen. Veri on vettä sakeampaa, mutta tyttärelläsihän ei ole minkään sortin velvollisuutta pitää sinuun mitään yhteyttä, kun hän täyttää 18. Nokkava ja ylimielinen asenne siis kostautuu vielä, joten nyt kannattaisi nopeasti kääntää kelkkaa. Et edes pysty todistamana itsellesi, että hän olisi vielä ollut yhdenkään pojan kanssa. Luulo ei ole tiedon väärtti. Viaton pettingi tai suutelu ei ole sama asia kuin seksi. Olet lähtenyt vaaralliselle tielle syyllistäen omaa lastasi tämän seksuaalisuudesta. Kohta tarvitsette kumpikin psykoterapiaa, kun joudut kertaamaan kerta toisensa jälkeen, kuinka tyttösi sitten otti, ja pani välit pois sinun kanssasi. Rajat ovat rakkautta, mutta rakkaus voi myös tappaa. Tämä on hyvä pitää mielessä.


      • hepsulis!
        Zorro kirjoitti:

        "Vanhemmat" jotka vapaaehtoisesti ovat lapsensa perhekotiin laittaneet eivät ole oikeita ihmisiä nimittämään häntä minkään sortin seksihulluksi. Hyvä, kun edes tätä lomilta näkevät, joita on ehkä kerran 2-3 kuukaudessa. Ette taida itsekkään olle oikein tilanteen tasalla. Keski-iässä ja Keskiluokkaisena sitä välillä tuppaa unohtamaan, että murrosikäkin kuuluu elämään. Myös se, että tyttärestänne tulee jossain vaiheessa nainen, ei siis 20:n jälkeen. Ehkä sinulla "tuskastunut" Äiti olisi nyt itsetutkistelun paikka. Voit lesoilla muille vanhemmille ja kaikille muille jotka vain jaksavat kuunnella, kuinka rankkaa kasvatus "työ" on, varsinkin kun et sitä itse tee, vaan perhekodin henkilökunta, jolle siitä maksetaan. Sinäkin maksat siitä että lapsesi laitostetaan osittain veronmaksajien rahoilla, jotta hänellä ei sitten perhekodista päästyään on kukkelin vertaa tietoa oikeasta elämästä. Teet PAHAN virheen demonisoimalla ja syyllistämällä lapsesi seksuaalisuutta. Virheen, josta joudut vielä edesvastuuseen. Veri on vettä sakeampaa, mutta tyttärelläsihän ei ole minkään sortin velvollisuutta pitää sinuun mitään yhteyttä, kun hän täyttää 18. Nokkava ja ylimielinen asenne siis kostautuu vielä, joten nyt kannattaisi nopeasti kääntää kelkkaa. Et edes pysty todistamana itsellesi, että hän olisi vielä ollut yhdenkään pojan kanssa. Luulo ei ole tiedon väärtti. Viaton pettingi tai suutelu ei ole sama asia kuin seksi. Olet lähtenyt vaaralliselle tielle syyllistäen omaa lastasi tämän seksuaalisuudesta. Kohta tarvitsette kumpikin psykoterapiaa, kun joudut kertaamaan kerta toisensa jälkeen, kuinka tyttösi sitten otti, ja pani välit pois sinun kanssasi. Rajat ovat rakkautta, mutta rakkaus voi myös tappaa. Tämä on hyvä pitää mielessä.

        Sinähän tekstiä suollat!! Kuulostat ihan kamalalta, kivet molemmissa käsissä ja pinosta lisää ja sitten vaan kivittämään. Miksi?

        Vaikka lapsi onkin perhekotiin sijoitettu, ei se poista sitä tosiasiaa että lapsella äiti ja äiti on äiti tälle lapselle. Ja missäs muuten on isä?? Veri on vettä sakemapaa vaikka lapsi missä asuisi. Ja yhteyttä äiti lapseensa pitää näköjään, kaikki eivät pidä. Miksi lapsesta välittäminen on huono asia, jos lapsi ei asu vanhemmillaan? Miksi ei saa rakastaa, huolehtia? Eikö jo vastuuta ole se, että huomaa, tajuaa, hyväksyy sen, ettei itse ole kykenevä syystä tai toisesta lapsensa kasvatukseen ja jotkut muut tekevät sen? Perhekodin työntekijät saavat palkan mutta ovat koulutettuja, heillä on tuki toisistaan, työnohjaus. He ovat itse vapaahetoisesti ammattinsa valinneet. En minä menisi siiten hommaan, ei minusta olisi.

        14-v. tai 13-v. on AIVAN LIIAN NUORI SEKSISUHTEESEEN!! Ja sitä ei hyväksy edes perhekodin väki, ei kukaan normaali vanhempi hyväksy sellaista! Se ei ole mitään riistoa, että lasta pyritään suojelemaan itseltään!! Seksuaalinen kyspsyys on muutakin kuin kehittynyt kroppa ja rinnat ja "antaminen" jokaiselle pojalle!

        Monet noin nuoret jotka alkavat seksiä harrastamaan.. se on juuri tuota, että annetaan kaikille, jokaiselle, ollaan yhteishyviä ja kuvitellaan että itsekin nautitaan siitä... se ei siis ole seurustelua ja sen mukanaan tuomaa seksiä ja opettelua vaan ihan "tavaran jakamista" ja pelkkää naimista missä vain.
        Nämä lapset hakevat tällä tavalla hyväksyntää ja rakautta. Ja vaikka selitetään ettei se näin toimi, ja vaikka lapsi sen tajuaakin, hän tekee sen silti.
        Sen verran olen nuorisokodissa töissä ollut, että olen nähnyt.
        Tytölle merkkaa varmasti tajuttoman paljon, että äitikin on huolissan ja äiti välittää. Sijoiteut lapset tajuavat jo, miksi kotona ei voi asua: realiteetit.


      • Zorro
        hepsulis! kirjoitti:

        Sinähän tekstiä suollat!! Kuulostat ihan kamalalta, kivet molemmissa käsissä ja pinosta lisää ja sitten vaan kivittämään. Miksi?

        Vaikka lapsi onkin perhekotiin sijoitettu, ei se poista sitä tosiasiaa että lapsella äiti ja äiti on äiti tälle lapselle. Ja missäs muuten on isä?? Veri on vettä sakemapaa vaikka lapsi missä asuisi. Ja yhteyttä äiti lapseensa pitää näköjään, kaikki eivät pidä. Miksi lapsesta välittäminen on huono asia, jos lapsi ei asu vanhemmillaan? Miksi ei saa rakastaa, huolehtia? Eikö jo vastuuta ole se, että huomaa, tajuaa, hyväksyy sen, ettei itse ole kykenevä syystä tai toisesta lapsensa kasvatukseen ja jotkut muut tekevät sen? Perhekodin työntekijät saavat palkan mutta ovat koulutettuja, heillä on tuki toisistaan, työnohjaus. He ovat itse vapaahetoisesti ammattinsa valinneet. En minä menisi siiten hommaan, ei minusta olisi.

        14-v. tai 13-v. on AIVAN LIIAN NUORI SEKSISUHTEESEEN!! Ja sitä ei hyväksy edes perhekodin väki, ei kukaan normaali vanhempi hyväksy sellaista! Se ei ole mitään riistoa, että lasta pyritään suojelemaan itseltään!! Seksuaalinen kyspsyys on muutakin kuin kehittynyt kroppa ja rinnat ja "antaminen" jokaiselle pojalle!

        Monet noin nuoret jotka alkavat seksiä harrastamaan.. se on juuri tuota, että annetaan kaikille, jokaiselle, ollaan yhteishyviä ja kuvitellaan että itsekin nautitaan siitä... se ei siis ole seurustelua ja sen mukanaan tuomaa seksiä ja opettelua vaan ihan "tavaran jakamista" ja pelkkää naimista missä vain.
        Nämä lapset hakevat tällä tavalla hyväksyntää ja rakautta. Ja vaikka selitetään ettei se näin toimi, ja vaikka lapsi sen tajuaakin, hän tekee sen silti.
        Sen verran olen nuorisokodissa töissä ollut, että olen nähnyt.
        Tytölle merkkaa varmasti tajuttoman paljon, että äitikin on huolissan ja äiti välittää. Sijoiteut lapset tajuavat jo, miksi kotona ei voi asua: realiteetit.

        Perhekodin väki nyt ei hyväksyis edes pussausta poskelle. Tiedän mistä puhun, koska olen itse semmoisessa paikassa asunut 4 vuotta.




        Perhekodeissa säännöt on suunniteltu turvaamaan TYÖNTEKIJÖIDEN edut. Se tarkoittaa, ettei siellä esim järjestetä MINKÄÄN SORTIN seksivalistusta. Miksiköhän?



        No kun työntekijät saattaisivat joutua siitä liriin. Eihän kaikki vanhemmat välttämättä ole samaa mieltä, että valistus täytyy aloittaa siihen aikaan ja silloin ja silloin. Perhekodeissa ei yleensä möskään hyväksytä suhteita, ei edes perhekodin ulkopuolisen kanssa, koska pelätään, että joko perhekotiin sijoitettu lapsi tai ulkopuolinen tulee raskaaksi. Näin ollen työntekijät taas suojaavat omaa persettään, ja pyrkivät parhaansa mukaan kasvattamaan lapset tynnyrissä juuri tätä tarkoitusta silmällä pitäen. Ja tästä maksetaan MILJOONA vanhaa markkaa vuodessa per lapsi! Se on hinta, jonka yhden vuoden LAITOSTAMINEN yhteiskunnalle maksaa. Olen siis itse maksanut yhteiskunnalle 4-MILJOONAA vanhaa markkaa siitä, että minut kasvatettiin valehtelemaan, silmänpalvontaan ja kaikenlaiseen muuhun kierontaan ja selkäänpuukotukseen, mikä myös on aivan normaali osa perhekotien yhteiseloa. Että se lapsen kasvattamisesta "sosiaaliseksi" Oletko varma, että lapsesi on oikeassa paikassa? Eihän siellä TODELLA voida valvoa muuta kuin perhekodin ULKOPUOLISIA suhteita, muitten valvominen on käytännön syistä silkka mahdottomuus. Mistä tiedät, ettei tyttäresi para-aikaa nussi jonkun perhekoti "toverin" kanssa jossain metsikössä, tai sitten lesboile sisaruksiensa kanssa(Ei laitoselämässä lainkaan tavatonta yhdessä poikien yleisen homo/bi seksuaalisuuden kanssa) Omassa kodissani oli yksi kaveri, joka oli mennyt sekaantumaan perhekodin koiraan. Pää siis pois pensaasta, ja lapsi pois sellaisesta paikasta nyt heti!!!


    • Annikki

      Turhaa sitä likkaas vahdit, anna sen nauttia elämästään ja seksuaalisuudestaan.
      Tietenkin voit opettaa ja puhua asioista sen kanssa, jottei tyttö joudu tilanteisiin osaamattomana. Meilläkin mun mies opetti tytölle asioita poikien kanssa olemisesta ja minä opetin jopa tytön runkkaamaan. Sinäkin voisit tehdä niin!

      • Raimo

        kyl ny lapsel kuriakin saa olla. Varsinkin tuossa iässä. Eihän kukaan isä halua et tytöstänsä tulee kaduilla kuljeskeleva hutsu. Kuri turvaa tulevaisuuden.


    • WAKKO

      taitaa sun tytär olla MURKKUIKÄÄ ALKUUN............:)))))))))

    • ,,..----..,,

      mä en ymmärrä et miks jotku tahallaaan laittaa näitä? mitä kivaa siinä on? ja voiko muka 13 vuotias tyttö lähennellä opettajaa????? jos niin aika ääliö opettaja.......

    • piru

      Siis miksi murehdit? Lapsi kasvaa niin kuin sen annetaan kasvaa ja sen perusteella muodostaa oman maailmankuvansa.

      Ilmeisesti et ole oikein ehtinyt paneutua lapsesi kasvuun, henkiseen kehitykseen? Olet antanut liikaa vapautta, mennä iltaisin kylille kasvamaan? No nyt näet, mitä se on siellä oppinut, millaisen maailmankuvan se on sieltä saanut. Hyväksyntää se on saanut vain antamalla itse sitä ainoaa, jota jätkät hänestä haluaa.

      Vaikka kirjoituksesi oli ehkä feikki, tiedän kuitenkin noita, ihan tositapauksia. Toivotaan ettei perheessäsi ole tilanne noin paha.

    • TÄYSILLÄ !!!

      no itse olen runkannut 15 vuotiaana omaa luokkalaista poikaa. kun äitini sai kuulla hän sanoi vain et, antaa sit mennä ei häntä kiinnosta saat vain mennä vapaasti ja annoi n vain mennä ja nyt pullakin on jo 6 lasta. ATAKAA TYTTÖNNE RUNKATA TÄYSILLÄ ETTÄ NESTE LENTÄÄ. sano tytölles et tuo poika kotiinne ja runkaa sitä makuuhuoneessaanne. niin mäki ainakin tein ku äiti käski siitä oli kiva jatkaa uutta elämää :

    • Anonyymi

      Jotkut nuoret tytöt ovat aktiivisia jo 14v ikäisinä. minulla on pieni talli vuokralla ja teen ulkona tiettyjä töitä oli jo vähän viileää tyttö käveli kylmissään sanoin tule lämmittelemään ja jatka sitten.
      Laitoin lämmityksen täysille saman kun maalaan lämpö riittää. istuttiin pienen toimiston pöydässä katseli ympärilleen kysyi keneelle teet töitä sanoi kaikille. Otin kaapista olutta sanoin asun lähellä en aja, annoin tytöllekkin istuttiin ja kysyi vessaa sanoin tuon auton takana. Kun tuli oli takki kainalossa sanoin noin vähäkö vaatteita hymähti olen hölmö kun pitää näyttää aikuiselta. sanoin olet kuin aikuinen nätit rinnat nauroi luokan suurimmat kysyi paleleeko nauroi ei kun haluttaa. Tuli syliin vasten istumaan katseli ympärille tämmöine tunna tila tuksuu öljy se kiihottaa ja heilutti rintoja nappasin suulla kiin huokasi uskallat nostin puseroa imin nännejä huokaili voin saada kun niitä imetään silloin pantiin useasti.
      Terhi oli minulla töissäkin teki mitä neuvoin ja maksoin palkkaa työstä oppi äkkiä.
      Terhin äiti kin kävi katsomassa mikä paja missä tyttö käy. Terhin äiti oli yh-nainen uhkea sen huomasin heti.
      Samana iltana rakasteltiin nauroi, tietäspä äiti annan pillua isolle kyrvälle keinui siinä ja sanoi mulla on kiima tähän se tuntuu ihanasti.
      Kesällä Terhi lähti mummolaan ja tapaa isänsä meni muutama päivä, Terhin äiti tuli illalla sisään huusi saanko tuurata Terhiä huusin toimistoon join kossua Marke sanoi annatko vähän kaadoin reilusti ja toisen lasin perään. Kysi jo humalassa mitä Trhi tekee menin rohkeasti taakse ja koskin rintoihin huokasi ei kai tätä tunsin kovat nännit pyöritin niitä kuiskasin jos ei tyttö niin äiti pyöritin kalua pyllyyn huokaili siitä on aikaa kännsin Marken ja suutelin hyväilin samalla kokeili mekon läpi pillua ja suoraan käsi sisään Marke jo huokaili en tunne sinua purin kaulaan ja nostin mekkoa oli pöytää vasten avasin housut sanoi hjissään ei kai noin suurta saanut työnnyin tosi märkään pilluun Marke kiljahteli työnnä työnnä on iso pillu litisi ja Marke hoki ihanaa kyrpää haluaako terhi sanoin on nymfo haluaa aina Marke paineli pyllystä ei ihme ei ihme pane kuin huoraa ja kiljahteli pylly alkoi vapisemaan kuiski tule tule laukesin ja työnnin Mari puri kaulaan samalla suukotti sanoi kyllä halutti lähde mun luo yöksi. Laitettiin ovet kiinni ja mentiin.
      Katselin kaksi huonetta ja olkkari. Marke sanoi tuo on Terhin huone. Työnnin sinne sanoi ei kai täällä vaatteet oli pian poissa Marke oli seljällään ja otti kiimasena sanoi tytön huone ja minä annan kuin hutsu raksteltiin kiimasena loppuun asti.
      Marken huoneessa kasi ihanaa panoa. Kävin Marken luona kasi kolme kertaa viikossa kunnes Terhi tuli takaisin. Kun Terhi tuli oltiin minun luona pöivä ja yö piti tyydyttää suulla useasti oli niin kaivannut kalua ja minua. Marke soitti silloin kun terhi ei ollut varmasti kotona. Marke kyseli mitä Terhi haluaa ja tein samaa Marke nautti oikeasti kun kerroin ja nain. Kertoi että tiesi jotain on tapahtunut kun Terhi muuttui hyvään suuntaan. olin kummankin tyydyttäjänä noin vuoden.

    • Anonyymi

      En suosittele pitämään lasta kotona arestissa tai rajoittamaan hänen liikkumistaan vastoin hänen tahtoaan. Tämä voi johtaa negatiivisiin seurauksiin kuten lisääntyneeseen stressiin ja ahdistukseen.

      On tärkeää, että avaat avoimen ja rehellisen keskustelun lapsesi kanssa seksuaalisuudesta ja sen sosiaalisesta vastuusta. Voit antaa turvalliset ja puolueettomat tietolähteet ja neuvot seksuaalisen käyttäytymisen hallitsemiseen ja suojaukseen.

      Lisäksi voit puhua myös koulun opettajien ja henkilöstön kanssa ja pyytää heitä valvomaan tilannetta ja auttamaan lapsesi sopivassa käyttäytymisessä. On tärkeää, että lapsesi saa tarvittavaa apua ja tukea, jotta hän voi oppia ja kehittyä terveelliseen suuntaan.

    • Anonyymi

      On siinä sitten hulluja muutkin kuin tyttösi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe